Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-01-04 00:50:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-25 20:58:51
Posty: 38
Lokalizacja: Oslo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8
Z tego co wyczytałem to koleś przerabia oryginalną lampę, więc na kloszu zostaje znaczek homologacji ... 8)
Jeśli na przeglądzie będą jakieś "ale" to pokażesz go z zapytaniem "ale o co Panu chodzi ... ? :) "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-04 00:50:06 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-01-04 01:57:42 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Andrew napisał(a):
Z tego co kojarzę to żeby było tak do końca zgodnie z przepisami to należałoby jeszcze mieć albo spryskiwacze albo wycieraczki do ksenonów; ale nie widziałem jeszcze takiego agenta który by coś takiego wyrzeźbił

Ja ogólnie nie widziałem jeszcze moto ze spryskami nawet :lol:, jeżeli już o takie sprawy chodzi, to raczej samopoziomowanie było by tutaj źrórłem kontrowersji, ale z drugiej strony to motocykl i mało który diagnosta wie jak, co i z czym się w 2oo ma :lol:

Kucyk napisał(a):
Z tego co wyczytałem to koleś przerabia oryginalną lampę, więc na kloszu zostaje znaczek homologacji ...
Jeśli na przeglądzie będą jakieś "ale" to pokażesz go z zapytaniem "ale o co Panu chodzi ... ? "


Tak i nie, zostaje homologacja, ale na kloszu masz mimo wszystko HCR, czyli homologację dla halogenu, dla bixenonu powinno widnieć tam DC/R, z tym że mało kto zwraca na to uwagę, tak samo na to, czy reflektor daje LHD, RHD czy symetrycznie:D

Ale podchodząc do tego teraz bardziej życiowo. W samochodzie mam wrzucony xenon, niby fakt, na kloszu jest homologacja HC/DC, ale samopoziomowania nie mam, spryski w zderzaku też nie banglają, ale mimo wszystko od dwóch lat nikt, ani diagności, ani policja podczas kontroli, nie przyczepili się do świateł. :mrgreen: Ogólnie gdyby nie trzeba było kombinować z soczewkami to w fajerce też siedziała by już wyładowcza bo różnica jest kolosalna, szczególnie w bixenonie :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-04 17:08:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-01-01 19:13:55
Posty: 67
Lokalizacja: Koronowo k. Bydgoszczy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1 fazer
przepisy przepisami, ale często w życiu jest inaczej. Z drugiej strony, zawsze może znaleźć sie jakiś Pan milicjant, któremu sie coś nie spodoba... jak wszędzie i we wszystkim można mieć peszka hehe. Chociaż wydaje mi sie, że prędzej ktoś sie doczepi do mojej angielskiej lampy, niż do takiej przeróbki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-04 17:24:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-11-22 17:44:24
Posty: 46
Lokalizacja: Niepolomice
Płeć: Mężczyzna
Stracić dowód rejestracyjny za montowanie ksenonów w taki sposób jest bardzo prosto i każdy policjant drogówki jest w stanie zdiagnozować to w kilka sekund. Nie zawsze też kontrolują pod tym kątem więc jest to loteria.
Szkoda że mamy takie a nie inne przepisy gdyż uważam że prawidłowo ustawiony ksenon nie powinien razić ludzi z przeciwka a dobrym oświetleniem drogi może przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-04 22:33:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-01-02 20:05:37
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
raqn napisał(a):
Stracić dowód rejestracyjny za montowanie ksenonów w taki sposób jest bardzo prosto i każdy policjant drogówki jest w stanie zdiagnozować to w kilka sekund. Nie zawsze też kontrolują pod tym kątem więc jest to loteria.
Szkoda że mamy takie a nie inne przepisy gdyż uważam że prawidłowo ustawiony ksenon nie powinien razić ludzi z przeciwka a dobrym oświetleniem drogi może przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa.


Myślę, że za tak zamontowane ksenony tzn w soczewkach i dobrze ustawione w sposób taki żeby nie oślepiały to ciężko stracić dowód, trzeba mieć już zajebistego pecha żeby trafić na takiego złośliwego gogusia... :sniper: :D co innego jakby nie było soczewek.. Mogę powiedzieć, że w poprzednim moim moto tzn Yamaha XJ 600 S zamontowałem sam ksenon bez soczewki; odpowiednio ustawiłem i było ok. Zatrzymali mnie kilka razy i nawet nie wspomnieli o lampie, a i na przeglądzie rzucałem zawsze gadkę o bezpieczeństwie itd... i zawsze podbijali ;z tym, że rzeczywiście przy sprawdzaniu nie oślepiał 8)
Tak więc ja bym nie przesadzał i tak bardzo się nad tym nie zastanawiał; dobrze wyregulować i cieszyć się nareszcie widoczną drogą i większym bezpieczeństwem :D
PS. Dzięki za docenienie moich zeszłorocznych zimowych wysiłków jakie włożyłem w dopieszczanie moto :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 11:16:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Andrew napisał(a):
trzeba mieć już zajebistego pecha żeby trafić na takiego złośliwego gogusia...

sie zdarza :( mi kiedyś taki "goguś" chciał wkręcić że wymusiłem na nim pierwszeństwo wyjeżdżając z podporządkowanej (był daleko). jak powiedziałem że nie przyjmuję mandatu, a na kamerze mam nagrane jak się rozglądałem wyjeżdżając i że odległość była bezpieczna, nie wymuszająca to tak długo latał dookoła moto (co ciekawe nikt nie podejrzewa golasa o angielską lampę :twisted: ) aż wynalazł ubrudzoną tablicę i za to wystawił kwita.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-09 23:07:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-10 11:10:03
Posty: 38
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Z wlasnego doswiadczenia moge napisac, ze jak pies chce, to obczai ze brak homologacji na kloszu lampy i dowod zabierze. Nie wazne spryskiwacze, wycieraczki, poziomowanie etc.

Problem zaczyna byc wtedy, kiedy bedzie wypadek i zostanie powolany biegly sadowy.... wtedy robi sie naprawde przykro.

Reasumujac- nie warto montować xenonow na wlasna rękę.

Druga sprawa, o ktorej wiekszosc zapomina to jakosc zarowek i przetwornic z zestawow HID. Wszystko to chinole, ktore nie maja nic wspolnego z prawidlowa (np.) geometria zarnika. O ich trwalosci nie warto nawet wspominac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-13 21:55:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-10-14 11:11:46
Posty: 13
Lokalizacja: Olecko
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 604624641
Obecne moto: FZ6 Fazer
witam
czy ktoś z braci miał doczynienia a takimi soczewkami http://allegro.pl/bi-xenon-soczewka-ang ... 53208.html głównie mi chodzi o podłączenie tego ustrojstwa bo ze mnie elektryk jak z koziej pupy akordeon może ktoś podłączał w FZ6 :))) i podzielił się z biednym żuczkiem tą tajemną wiedzą ;) aby do lata:)))


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-14 16:55:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
Samo podłączenie jest proste. Problem polega na znalezieniu miejsca na przetwornice.

Soczewki podpinasz do przetwornic, przetwornice do przekaźnika, przekaźnik do akumulatora z pośrednictwem bezpiecznika. No i do przekaźnika podpinasz jedną kostkę od żarówki - tą od oryginalnej instalacji. To tak w dużym skrócie.
A ringi podpinasz do oprawek od świateł postojowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-15 00:52:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-10-14 11:11:46
Posty: 13
Lokalizacja: Olecko
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 604624641
Obecne moto: FZ6 Fazer
do tych ringów też jakieś konwektory,konwertery czy cóś ,przetwornice slimy to może kawałek miejsca znajdę czary mary to te plusy i minusy bo można ponoć coś spalić przetwornice to chyba nie ale ten czarny kabel z kilkoma końcówkami brrrrrr jak dla mnie i te konwre... to już magia :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-15 11:37:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Endriu42 napisał(a):
przetwornice slimy to może kawałek miejsca znajdę

sporo miejsca w FZ6 masz pod bakiem, z przody przy główce ramy - tam to można by z 3 emigrantów z meksyku schować... i kolejnych 13 można upchnąć pod bakiem, pomiędzy airboxem a zawiasem do podniesienia baku, więc o to się nie bój...

Endriu42 napisał(a):
czary mary to te plusy i minusy

tutaj zasada jest prosta zazwyczaj - ciepłe kolory (najczęsciej czerwony, ale zdarza się żółty i pomarańczowy) to plus, zimne (czarny, niebieski, spotkałem się kiedyś z zielonym) minus. koniec czarów marów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-15 14:28:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
W instrukcji jest wszystko napisane. Poza zły podłączeniem + i - do akumulatora nic źle nie da się podłączyć.
Co do ringów to zgadza się, zapomniałem o tych inwerterach. Po prostu kabel z lampy od ringów wpinasz do inwertera a inwerter podłączasz do gniazda postojówki i tyle.

Co do chowania po bak to bym się tak nie rozpędzał. Wszystko zależy od długości kabli. Nie wiem jak z miejscem w FZ6 ale w FZS jak chciałem schować przetwornice pod bakiem to musiałem używać przedłużenia co wpływało na prace świateł i wkońcu udało mi się upchnąć pod czachą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-01 10:18:05 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-08-07 23:25:25
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
A zęby nie uciekł post i znalazł się czas zimą:)

nasuwa mi się pytanie jak wygląda wymiana żarnika ?
lik nie działa(brak aukcji) masz może inne namiary na sprzedającego
Andrew napisał(a):
Link do strony na allegro: http://allegro.pl/lampa-bi-xenon-suzuki ... 68009.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org