Dzięki za podpowiedzi. Powietrze pod cisnieniem załatwiło temat szybko i w miarę łatwo. Wszystkie tloczki wyczysczone i nasmarowane. Weszły palcami. Zamontowane na moto wraz z nowym płynem (tutaj tymczasowo samochodowy K2 Dot 5.1 - myślicie, że może być czy trzeba zmienić na motocykolowy (sugerowany jest DOT3). Klocki zamontowane EBC FA252HH zlote. Układ odpowietrzony (tak mi się wydaje, bo robiłem to pierwszy raz - z odpowietrznika na lewym zacisku i prawym wypychany podczas nagniatania klamki wystrzelał sam płyn, więc chyba ok?) Klamka w miarę twarda ale do połowy można mocniej ją dognieść (przedtem chyba było podobnie). No i rudnda próbna, gdzie trochę się posmuciłem - sądziłem, że po tak ładnym wyczyszczeniu zacisków i wymianę na w miarę dobre klocki będzie "żyleta" ale jakiegoś super wrażenia nie mam, może jak samo jak przed wymianą. Przejechałem z kilometr i wykonałem kilka ostrych hamowań, więc wydaje mi się że chyba te klocki muszą sie bardziej rozgrzać? I jeszcze jako bonus to pośmiania: nie wiedziałem, że na tył jest inny zbiorniczek do płynu hamulcowego (teraz już wiem ) i chciałem odpowietrzać tył, no i śrubka od odpowietrzania się zerwała ;-) - sądzicie, że jeśli będzie taka potrzeba to jakoś będzie można to rozwiercic? Na zacisku tylnego koła są dwa odpowietrzniki, dlaczego?
|