Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-11-20 11:25:09 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Wklejaj każde info , lubię takie tematy a zapowiada się na dobrą robotę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-20 11:25:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-11-20 11:40:53 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
jakis mały ten silnik z lytra do tej SHL'ki, ciekawe jak to będzie latać :lol:


Załączniki:
IMG_20141111_144259.jpg [129.82 KiB]
Pobrane 981 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-12-08 16:56:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Po wypiaskowaniu, małych naprawach blacharskich, poszedł podkład cynkowy i lakier proszkowy wraz z utwardzeniem w 200stopniach. Wyszło bardzo fajnie, nie jest na lustro i dobrze, przynajmniej jest jakiś smaczek. Rama i zawias są więc powoli można brać się za składanie.

[ img ]
[ img ]

Przygotowałem dalsze rzeczy do piaskowania i lakierowania proszkowego, kolory będą zgodnie z oryginałem: rafki kół RAL 9006, a reszta ze zdjęcia RAL 7035. Udało się odratować podstawę kanapy, z dwóch zgniły złożyłem jedną :lol: co do szprych niestety tylko 30 sztuk poszło po dobroci, reszta pozrywała się, grzanie palnikiem nic nie dało, więc trza dorobić. Narazie z blacharskich rzeczy zostało odtworzenie puszki narzędziowej i górnej osłony łańcucha przykręcanej do silnika, bo tylko częściowo istnieją po piaskowaniu.
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-12-09 12:59:32 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 947
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
az mi smutno ze ja nie mam warunkow do grzebania;p moj dziadek mial taka sama- moja pierwsza jazda na moto to wlasnie na SHL;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-12-10 15:44:23 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Mój dziadek też coś takiego miał tylko braciak cioteczny się przy tym zakręcił babkę przekonał wziął pojeździł i sprzedał - Baran


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-12-10 22:26:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Silnik już w puzzlach, nie jest źle , mogło być gorzej:
- cylinder nominalny, tłok na I szlif już zamówiony
- wał ładny, brak luzu w stopie korbowodu, ale niestety nauczony doświadczeniem i tak daje do regeneracji bo łożysko wcześniej czy później by się odezwało po tylu latach przestoju, szczególnie że wał nie był zanurzony w oleju
- skrzynia biegów jak nowa, jedynie układu automatu zmiany biegów do przejrzenia bo namieszane :lol:
- pęknięty karter pod skrzynią korbową, będzie pole do popisu dla Jarka, spawanie alu na szczelność....
- sprzęgło tyż w dobrym stanie , jedynie łańcuszek sprzęgła trza wymienić
- w trakcie piaskowania wyszło że osłona łańcucha na końcach sito, udało się wstawić nowy fragment, śladu po malowaniu mam nadzieję że nie będzie

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-12-11 12:35:27 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Kurna aż mi się przypomniało jak swoją Jawkę rozbierałem musze chyba ją odrestaurować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-12-11 21:36:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-04 05:25:15
Posty: 92
Lokalizacja: Miłocin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693142599
Obecne moto: na razie nic
Mam to samo, wróciły wspomnienia jak 14lat temu robiłem WFMkę ale widzę śledząc ten temat, że się nie przyłożyłem. Trzymam kciuki za efekt końcowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-12-25 00:50:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Odebrałem elementy z malowania proszkowego:
felgi oryginalny RAL 9006:
[ img ]
[ img ]
a cała reszta według oryginału RAL 7035:
[ img ]
[ img ]
Po nowym roku zacznie się troszkę dziać :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-03 12:32:02 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Wojtas, a jak reanimujesz aparat zapłonowy? Oryginał z platynkami i wilgotnym filcem, wieczna regulacja i kłopoty, czy moduł elektroniczny?
Oglądałeś program reanimacji SHL-ki u Twoich ziomali? Custom Factory zastosowało elektroniczny z wbudowanym modułem ładowania. Robi je jakiś gostek w Łodzi. Działało ekstra. Fajna maszynka powstała.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-03 22:23:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Rocznik 1962 ma cylinder cały żeliwny, nie aluminiowy z tuleją żeliwną.
Motor generuje 8KM przy 4800 obr. / min.

Zastosowanie układu CDI , nawet tego co dali chłopaki z Custom Factory, to tylko ułamek góry lodowej w usprawnianiu.
CDI ma dużo lżejsze koło magnesowe ( zamachowe ). Co wpłynie na zmianę charakterystyki linii momentu, słabszy dół i bardzo szybko kręcąca się góra. I powrót do meritum, dysponujesz 8KM, umieszczonymi dość wysoko, a obcinasz sobie dół... wiem można zmienić przełożenie 1 biegu, ale powstanie dziura gdzieś po drodze w wykresie.

Pan Sałek nie bez powodu bacznie zwracał uwagę na zostawienie klasycznego przerywaczowego układu zapłonowego, właśnie ze względu na koło zamachowe i jego wagę . Z silnika S32, po zastosowaniu cylindra od wersji S32U, można wycisnąć nawet 18KM.

Układ niby hiper super oferowany na alledrogo to tak naprawdę 90W alternator z chińczyka , jedyna różnica że podtoczono podstawę i wykonano i zanitowano krzywkę, ze stożkiem wewnętrznym pod czop wału S32.

Motocykl będzie rejestrowany jako zabytek, na żółte tablice, będzie użytkowany mega od święta, więc zostaje przy klasycznym przerywaczy. Oprócz silnik W2 z wsk 175, nigdy nie miałem jakiś chec z przerywaczami, od czasu stosowania kleju do gwintów i lakieru do paznokci. A na filc olejów przekładniowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-07 14:47:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-10-16 16:24:00
Posty: 9
Lokalizacja: Ostrzeszów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 669499366
Obecne moto: FZ1 06r.
Jak ja lubie takie tamty! Sam mam MZ Es 150 z 72r i kilka lat temu ja odbudowałem, teraz stoi i nabiera wartosci :) oto moja mz http://imgur.com/a/R7Le1#1
Jakbys miał coś do polerki to zapraszam na priv :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-26 21:42:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Bębny przetoczone, wyszło pozytywnie, udało się tak ustawić w tokarce że bicie bębna poniżej 0,05. Zebrane nie dużo ale co najważniejsze odświeżony i zebrany próg który był całkiem spory.
[ img ]
[ img ]
Cylinder po szlifie, jak zaczęli roztaczać to zamiast pierwszego szlifu wyszedł trzeci. Tłok współczesny ale bardzo dobrej jakości,pasowanie na 0,07mm, setkę luźniej niż fabryka. Jak ktoś ma wątpliwości tak powinna wyglądać jodełka na gładzi po honowaniu:
[ img ]
Cylinder leciutko przepiaskowałem, natryskiem położyłem lakier żarodoporny ( do 650 stopni ), zdjęcia jeszcze przed wsadzeniem do pieca by utwardzić farbę:
[ img ]
[ img ]

Działamy :mrgreen:

EDIT 16.01.2015

Przyszła długo oczekiwana paczka, części z ocynku, wszystko wytrawione, ocynk w pasywacji białej, powoli można coś będzie poskładać :beer:
[ img ]

EDIT 17.01.2015

Wrócił wał z regeneracji od Pana Winiarskiego, nowe łożyska w stopie, nowy czop, wał wycentrowany, nowa tulejka z brązu w główce korbowodu pod sworzeń, bicie na czopach właściwie nie zauważalne, czujnik zegarowy nie drgnął więc <0,01mm.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 25.01.2015
Parę elementów udało się pochromować, na podkładzie miedzi i niklu, wyszło 8) :mrgreen:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 26.01.2015
Dekle przed i dekle po :mrgreen: ale czeka mnie jeszcze sporo pracy z nimi, kartery wypiaskowane i niedługo można zacząć składać silnik.
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-27 09:55:58 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
to będzie piękna WFMka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-27 11:40:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
:shock: co Ty z tej fury robisz? armaturę dla precli? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org