Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-01-27 12:49:19 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
No konkretnie to będzie wygladalo. I drugi raz w swojej karierze będzie budzila zazdrość we całej wiosce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-27 12:49:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-01-27 22:34:50 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
na koniec pryśnij lakier i będzie ok.
https://www.youtube.com/watch?v=8DGJOZS2jPY


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-05 20:47:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Delta81 napisał(a):
:shock: co Ty z tej fury robisz? armaturę dla precli? :P

Rano makaronu nie jadłeś?? :lol: :mrgreen: jedyna rozbieżność od oryginału to polerowane boczne dekle, cała reszta elementów zgodnie z katalogiem części czyli co do chromu to do chromu, co ocynk to ocynk, kolory RAL lakieru zgodne z oryginałem.

Kartery wypiaskowane, zostało tylko dotoczyć nowe tuleje łączące połówki bo stare to gnioty już są. Tak się będzie prezentował silnik:
[ img ]
[ img ]

Bębny i pokrywki bębnów były w słabym stanie, po szkiełkowaniu prezentują się o niebo lepiej:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Stara tabliczka znamionowa średnio czytelna, dorobienie takiej graniczyło z cudem, z racji że wszystko na allegro to aluminiowy badziew, ale dzięki Panu Adamowi się udało, zgodna z oryginałem, ten sam materiał, ta sama metoda nadruku i barwienie:
[ img ]

Właściwie od początku wiedziałem że będzie problem z puszką narzędziową, leżała w niej ziemia :lol: po wypiaskowaniu sito, wszystkie puszki z allegro w podobnym stanie, nic trzeba było dorobić, ze zwykłej blachy czarne 0,8mm, a później wypiaskować leciutko i wyproszkować na czarno.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 05.02.2015

Kartery wróciły od tokarza, dotoczone nowe tuleje, powoli można myśleć o składaniu serducha :mrgreen:
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-08 20:31:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-09 00:32:33
Posty: 252
Lokalizacja: 100LYCA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 - 2007
Dasz pogłaskać jak będzie gotowa?
Tom


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-03-01 20:20:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Tomtom napisał(a):
Dasz pogłaskać jak będzie gotowa?
Tom


Będziesz mógł nawet zatankować na gaz na shellu :mrgreen:

EDIT:

Puszka wróciła z lakierowania proszkowego, sprężyny zawieszenia też doczekały się odświeżenia, przy okazji głowica przepiaskowana:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 01.03.2015

Pamiętacie blachy?? szału nie było :mrgreen:
Jak zwykle niezawodny Przemek z AutoRenovationSystem dał czadu, piaskowanie, wytrawianie, cały system novola for classic ( 5-6 różnych warstw ), szparunki o szerokości jak w oryginale, loga i cała reszta drobnicy robiona aerografem. Tak parę fot na smaczek:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-14 23:07:07 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Ale ekstra!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-23 18:46:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Ostatnio cisza bo się urlopuje :mrgreen: ale:
- przywiozłem już spod Warszawy wszystkie blachy od Przemka z AutoRenovationSystem, narazie pozawijane metrami folii by nic się nie uszkodziło
- nie bardzo wiedziałem co zrobić ze szprychami, nie nadawały się do niczego, a to gwint zerwany , a to ktoś spawał szprychę, a to jedna krzywa w jedną, druga w drugą stronę, z pomocą firmy Bartnik mam nowy komplet 72 szt, oryginalnej grubości 3,5mm w ocynku, z nyplami również w ocynku, można zaplatać
[ img ]
[ img ]

EDIT 17.05.2015

Koła wstępnie zaplecione, teraz zostało wprasować nowe łożyska i centrowanie, ale na to muszę zebrać psychikę :lol: :mrgreen:
Łożyska czeskie PTL, bez luzu kryte gumą, więc skok technologiczny do przodu.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 21.05.2015

Parę tematów znowu do przodu:
1. Komplet śrub na cały motocykl, wraz z tymi wyjątkowymi, dorobili mi w firmie Marmech, pełna profeska , jeszcze jak w oryginale śruby z polerowanymi łbami do amortyzatorów, lampy, klamek
[ img ]
[ img ]
2. Skończyłem polerować kielichy, zrobiliśmy z rury szwowej ze stali nierdzewnej, wieczka przyspawane TIG-iem i na tokarce wszystko wyrównane i polerka, otwory w kielichach tylnych pod korki by szklanki jedna o drugą nie tłukły. Stare nie nadawały się do niczego, korozja na wylot.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
3. Na razie doszedł zestaw uszczelniaczy do przednich amortyzatorów, więc będzie wymiana oleju, odpowietrzenie, kontrola i polerka tłoczyska, obaczym, roboty jest sporo z zawieszeniem:
[ img ]

Edit 27.05.2015

Koła wycentrowane, wprasowałem nowe łożyska, nowe pierścienie wewnętrzne czas brać się za resztę.
[ img ]
[ img ]

EDIT 23.06.2015

Kupiłem oryginalne bieżnie do główki ramy ( jeszcze zawinięte były w fabryczny papier ), kulki na sztuki w sklepie z łożyskami i smar motorlife. Kiedyś też potrafili dokładnie robić, dolna bieżnia na dolną półkę weszła z wciskiem na prasie 2.5 tony :mrgreen: udało sie dokupić oryginalne nity, aluminiowe niezrywalne, tabliczka na swoim miejscu ale co się nakombinowałem żeby ich nie rozklepać jak fabryka :lol: Powoli do przodu , górna półka i amortyzator skrętu poskładany, tylne stopki pasażer. Aby szprychy nie przebijały dętek dorobiłem pas z gumy :mrgreen:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-30 19:29:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Przyszedł wreszcie materiał na tulejki, poliuretan o twardości SH85, więc tokarz będzie miał co robić bo gibkie jak lola od milicjantów :lol:
Doły amorków wypiaskowane i pomalowane proszkowe, w szklanki osadziłem ślizgi by nie tłukły jedna o drugą.
Z dwóch niesprawnych liczników jeden sprawny, udało się dorwać taki z logiem od shl, trwa prostowanie tarcze, parę dni z naciskiem 1 tony i będzie gut :mrgreen: a później kręcenie szafy na 00000 :lol:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 01.07.2015
Półtorej godziny walki z materią - wyczyszczony przerywacz, przelutowane wyjścia z cewek i klakson elegancko trąbi, nawet głośno jak na 6V.
Przymiarka odbłyśnika, klosz wypolerowany, odbłyśnik wrócił z napylania, ramka niestety nowa w chromie na podkładzie miedzi.
Z tyłu widać założone nowe opony i dętki na felgi :mrgreen:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Klaksonen:
https://vimeo.com/132604079


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-09 23:42:41 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 432
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: w Play
Obecne moto: Kawasaki ZX9R
Twoje podejscie do tematu na maksa mnie przeraża ja swojego szpeja nawet nie myje. Szacunek do pracy i wiedzy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-10 19:07:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
skidmarks napisał(a):
Twoje podejscie do tematu na maksa mnie przeraża ja swojego szpeja nawet nie myje. Szacunek do pracy i wiedzy :)


Po wielu latach stwierdziłem, że albo bawimy się grubo albo wcale :lol:

Wszystkie tulejki w zawieszeniu nowe, idealnie dopasowane, po wsadzeniu metalowych tulejek na prasie ani drgnie, zero luzów i całkiem fajny zakres pracy, nawet kolejnym razem pokusiłbym się o 95SH. Klakson na gotowo, zostało znaleźć jedną śrubkę trzymająca tabliczkę, mam nadzieje że cynkownia nie zgubiła :sniper: na dniach amortyzatory i zakładam wahacze :mrgreen:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-10 22:23:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-06 09:54:15
Posty: 161
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
Jest grubo...

Na kiedy planujesz oblatanie SHL po renowacji? Czy zrobisz z niej obiekt muzealny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-12 00:09:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-04 05:25:15
Posty: 92
Lokalizacja: Miłocin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693142599
Obecne moto: na razie nic
Kocham ten temat, nie chciał byś odrestaurować mojej WFMki ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-12 15:06:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-06 09:54:15
Posty: 161
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
To ja mam zapuszczonego Simsona sr2 i Jawe 50 czekające na lepsze czasy. Oba jezdne ale wizualnie do odświeżenia. Też kiedyś trzeba będzie to zrobić...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-21 20:35:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
gryzmo napisał(a):
Kocham ten temat, nie chciał byś odrestaurować mojej WFMki ? :)

Wiesz koszt odnowienia , czyli taka zabawa na grubo to kwoty rzędu FZ6 S2 w cenie rynkowej :lol:

sebamilan napisał(a):
To ja mam zapuszczonego Simsona sr2 i Jawe 50 czekające na lepsze czasy. Oba jezdne ale wizualnie do odświeżenia. Też kiedyś trzeba będzie to zrobić...
Ja sprzętów czekających w kolejce hmm jakieś 5 :lol: czyli w tym tempie z 8 lat.

sebamilan napisał(a):
Jest grubo...
Na kiedy planujesz oblatanie SHL po renowacji? Czy zrobisz z niej obiekt muzealny?

Obiekt będzie jeżdżący, bo taki jest cel i ma też cieszyć oko. Terminu oblatania nie planuje, bo po co, bez ciśnienia, langsam, langsam , aber sicher, Hans 8)

EDIT 16.07.2015

Nowe mosiężne kalamitki, nietypowe bo z gwintem m6x1, wahacz tylny na swoim miejscu tak samo jak przedni.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Na dniach składanie amorków choć jeszcze parę zagwostek.Ale już z grubsza podszykowane
[ img ]

EDIT 18.07.2015
Zaległy temat, zerwana 40 lat temu śruba w karterze, po wyosiowaniu , wiertło 2,5mm, łobroty 200/min, langsam i poszło, później magic wykrętak i się udało, choć myślałem że skończy się nowym gwintowaniem, a miejsca do roboty mało bo śruba m6.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 20.07.2015

Amorki w środku wymyte, wypłukane, nowe uszczelniacze, nowy olej w remixie :lol: 50/50 AGIP 10W syntetyk i przekładniowy Carlube SAE80, nawet tłumienie wróciło, jest nieźle :mrgreen: a strzykawą trza było odmierzać bo przednie amorki po 85ml a tylne po 75ml....
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 21.07.2015

Dobrałem śrubki do tarczy licznika, godzinna męka z kręceniem szafy, mam nadzieje że nie pójdę siedzieć :lol: licznik wyzerowany i już parę kilometrów nakręciłem wkrętarką. Licznik po przeglądzie , nasmarowany, wyczyszczony. Trwają poszukiwania idealnej ramki, bo moja po chromowaniu jest średnia ale narazie taka będzie nie inna.
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-21 23:05:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-10-30 00:26:13
Posty: 31
Lokalizacja: krk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
Wiem, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale tak z ciekawości: prowadzisz bilans wydatków, tak na własny użytek?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org