Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-04-05 19:01:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-05-10 16:34:47
Posty: 19
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 600cc
Witam was...
zbliżył się sezon WIELKIMI krokami a ja nadal w garażu.. czy łancuch "DID X-ring wzmocniony 530" będzie odpowiednim łańcuchem dla kogoś kto lubi ostrzej polatać i nie raz strzelić z klamki ? do tego oczywiście nowe zębaty... ale głównie pytanie o łańcuch... czekam na odp :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łańcuch/Napęd
PostNapisane: 2015-04-05 19:01:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-04-05 21:16:23 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Kot994 napisał(a):
Witam was...
zbliżył się sezon WIELKIMI krokami a ja nadal w garażu.. czy łancuch "DID X-ring wzmocniony 530" będzie odpowiednim łańcuchem dla kogoś kto lubi ostrzej polatać i nie raz strzelić z klamki ? do tego oczywiście nowe zębaty... ale głównie pytanie o łańcuch... czekam na odp :)


Fabrycznie montowane były wzmocnione 530VM, do ostrzejszego katowania, wg. tabeli DID-a, będą 530 ZVM2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-05 21:22:53 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Prawda jest taka że każdy łańcuch się podda i nierówno wyciągnie jak będziesz stawiał na koło chodzi tylko o czas w jakim to się stanie. Bierz ZVM-X jak kolega wyżej napisał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-06 07:24:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-05-10 16:34:47
Posty: 19
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 600cc
http://allegro.pl/lancuch-napedowy-nape ... 07330.html Rozumiem że o tym mówicie. W sumie jest to 100 różnicy pomiędzy nimi...

Polecacie jakieś konkretne zębatki ?

P.S
pomóżcie dobrać napęd :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-06 09:35:42 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Ja bym w ZVMX nie szedł, zanim uciągniesz VX'a to też leciutko ze 2-3 sezony dobrego katowania pożyje.
Jeśli lubisz gumę i dobre odejście - przód 13 tył 45. Vmax spada o jakieś 15-20km ale odejście masz o jakieś 30% lepsze, na 1nce z gazu idzie sam przy odwijaniu, na 2jce wystarczy góra -dół manetką i masz to samo.
Spalanie z tego co kolega jeździł na takim zestawie w okolicach 6, ale frajda z jazdy dużo lepsza.
30-35zł przednia zębatka do kota - kup sobie 15 i 13 - pojeździsz - wybierzesz co lubisz.
1ząb z przodu to 3 zęby z tyłu/ czyli jeśli zostajesz przy 13-45 = 15-51 / przód jest sporo tańszy, czy JT czy Sunstar - obojętne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-06 10:26:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-05-10 16:34:47
Posty: 19
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 600cc
miąchal napisał(a):
Ja bym w ZVMX nie szedł, zanim uciągniesz VX'a to też leciutko ze 2-3 sezony dobrego katowania pożyje.
Jeśli lubisz gumę i dobre odejście - przód 13 tył 45. Vmax spada o jakieś 15-20km ale odejście masz o jakieś 30% lepsze, na 1nce z gazu idzie sam przy odwijaniu, na 2jce wystarczy góra -dół manetką i masz to samo.
Spalanie z tego co kolega jeździł na takim zestawie w okolicach 6, ale frajda z jazdy dużo lepsza.
30-35zł przednia zębatka do kota - kup sobie 15 i 13 - pojeździsz - wybierzesz co lubisz.
1ząb z przodu to 3 zęby z tyłu/ czyli jeśli zostajesz przy 13-45 = 15-51 / przód jest sporo tańszy, czy JT czy Sunstar - obojętne.

Czyli rozumiem że ten zestaw: http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 06619.html

byłby okey?

i tak w sumie zaintrygowałeś mnie tą 13 ^^ tylko o ile krótsze biegi ? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-06 15:42:38 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Spróbujesz to się przekonasz, ja nie wiem - nie testowaliśmy nigdy vmax na biegach po zmianie, leciał 220 max i tyle wiem - licznikowe. 530 bym proponował a nie 520.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-06 16:22:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-05-10 16:34:47
Posty: 19
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 600cc
miąchal napisał(a):
Spróbujesz to się przekonasz, ja nie wiem - nie testowaliśmy nigdy vmax na biegach po zmianie, leciał 220 max i tyle wiem - licznikowe. 530 bym proponował a nie 520.


Mój błąd nie zauważyłem w aukcji że to 520....

chyba ten zestaw będzie oki : http://allegro.pl/zestaw-napedowy-yamah ... 38698.html

:?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-07 20:35:02 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
-1 z przodu zamiast plus 2 czy 3 z tyłu - moja propozycja, wg mnie mała różnica będzie.
13-45, testowane i dobrze się sprawdza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-02 16:19:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-05-10 16:34:47
Posty: 19
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 600cc
Panowie jest interes... zabrałem się za wymianę napędu i zakupiłem cały komplet tył zębata i łańcuch gitara gra ale przód rozebrałem a tam takie cudo (seria)

[ img ]

[ img ]

I chodzi mi o te plastiki co są wtopione w zębatkę czy to musi być ? Ponieważ nowa zębatka JTF513 15 zębów jest bez tych plastików i w dodatku jakoś nie pasuje na wałek... tak jakby brakowało jej z 1mm luz.. czy jest to normalne ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org