Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-08-04 17:36:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-07-05 21:56:21
Posty: 24
Lokalizacja: okolice Płocka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat1996
Witam!
Mam problem z ładowaniem lub z akumulatorem. Jakieś dwa tygodnie temu zaczął mi słabo palić, potrafiłem przejechać 30 km zgasić na chwilkę i nawet nie przekręcił rozrusznikiem. Pogrzebałem tu trochę na forum i wskazuję to trochę na regulator ale miernikiem jak sprawdzam gdy moto chodzi to jest 14,2 jak włączę światła 14,1. Zostawiłem go nawet na jakieś 10 min złapał 100 stopni zmierzyłem i nadal 14,2, więc chyba jest ok. po zgaszeniu akumulator miał 13,1 próbowałem zakręcić i ledwie co przemielił. A nieraz wogóle po jeździe nie kręci tylko kontrolki przygasną. Czy to możliwe żeby aku z dnia na dzień tak padł? czy to są może objawy regulatora?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 17:36:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-08-04 17:46:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
dla mnie objaw spadku sprawności rozruchowej akumulatora.

Weź spróbuj go na ciepłym z kabli odpalić, jak zagada to aku do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 17:50:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-07-05 21:56:21
Posty: 24
Lokalizacja: okolice Płocka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat1996
Z kabli pali od strzała na zimnym czy ciepłym, nie ma różnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 20:19:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-07-05 21:56:21
Posty: 24
Lokalizacja: okolice Płocka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat1996
teraz wróciłem po jakiś 100 km zgasiłem i od razu zmierzyłem prąd na aku było 11,3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 21:34:18 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Akumulator do wymiany ewidentnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-05 08:47:50 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
miałem to samo praktycznie, az z pracy komunikacja miejska wrócić musiałem ... aku nawet ladowac już się nie chciał, wymiana aku rozwiązała problem:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-10 23:05:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-07-05 21:56:21
Posty: 24
Lokalizacja: okolice Płocka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat1996
Od kilku dni mam nowy akumulator i problem z głowy :) Wszystko chodzi bez zarzutu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-24 21:19:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tu w sprawie ładowania. Ostatnio akumulator wyzionął ducha, więc zakupiłem nowy. Ale obawiam się, że może są problemy z ładowaniem, bo na tamtym nawet po jeździe nie chciał zapalić (to samo co u autora wątku), a nie chciałbym zmarnować nowego aku.

No więc zamontowałem nowy akumulator i pomierzyłem napięcia, i tak:
Na wyłączonym zapłonie na klemach - 12,7V
Na włączonym zapłonie - 12,6V
Na wolnych obrotach bez świateł / ze światłami - 14,01V / 13V
Przy obrotach około 5000 bez świateł / ze światłami - 14,3V / 13,8V

Czy ładowanie jest w normie? Gdzieś słyszałem że napięcie ładowania musi być w zakresie 14-14,5V ?

Dodam jeszcze, że mam zmieniony reflektor na podwójny, więc dwie żarówki pracują przy włączonym oświetleniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-24 22:03:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Przy dwóch lampach to norma taki spadek.
Dlatego na dłuższą mete ciężko doładować solidnie aqu jak się śmiga po mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-16 18:11:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-05-14 02:28:51
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Rzeczywiście na krótszych trasach może być problem z porządnym podładowaniem. Gorzej jak problem pojawia się też na dłuższych. Tu już chyba winy należy szukać gdzie indziej, szczególnie że aku jest nowy. Jak już wszystko zawiedzie to zostaje serwis. Ostatnio polecano mi serwis euromaster, podobno zatrudniają tam też speców od jednośladów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-30 21:57:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-09-27 11:05:25
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Zafir coś marna ta szeptanka ;p
Co do akumulatorów - ile minimum powinien wytrzymać aku? Czy to normalne, że 4 letni padł definitywnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-30 23:50:41 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Zależy od tego jak był użytkowany. Wyciągany był na zimę i regularnie podładowywany?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-01 18:56:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-09-27 11:05:25
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Był przechowywany na zimę tak jak trzeba, ładowany systematycznie no i w głównej mierze kocur latał po trasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-01 19:46:06 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
To na moje oko powinien jeszcze polatać. Chyba, że to akumulator z przeceny z biedronki.
Ale różne rzeczy się zdarzają, oberwane cele itp., i już szlag trafia aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-20 21:14:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-02-24 22:09:27
Posty: 15
Lokalizacja: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat600
Witam. Mam podobny problem. Po jeżdżeniu na włączonych światłach po którymś z kolei postoju i odpaleniu akumulator odmówił mi posłuszeństwa i musiałem startowac z pychu i dwójeczki. Dodam że 3 tygodnie temu zamontowałem nowy kwasowy akumulator 12Ah (poprzedni miał 10Ah). Jutro będę mierzył napięcie ładowania. Mam pytanie ile powinno wynosic napięcie ładowania na zgaszonych a ile na zapalonych światłach? Czy możliwe że to regulator napięcia szlag trafił?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org