Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-03-12 18:48:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Jakiej gęstości olej (10w czy 15w) lepiej zalać do lag?
A przy okazji ile trzeba go nalać, bo szczerze to pierwszy raz wymieniam olej i uszczelniacze w FZS 1000 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-12 18:48:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-03-12 23:09:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
0,44 litra - 440 cm sześciennych w każdą lagę według serwisówki :) A co do gęstości - ja zalewam 10tkę, przód ma tyle regulacji że wystarczy, przy niskich temperaturach 15ka gęstnieje i przód strasznie twardy się robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-27 20:21:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-17 20:05:25
Posty: 69
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Ja też leję 10w (pełnego syntetyka JMC)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-10 15:46:06 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-01-17 20:49:45
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 fzs 1000
Sorry odgrzewam kotlet, ale po wymianie uszczelniaczy, zalałem 10w jest dużo twarszy jak wcześniej, ciężko go ugiąć na luzie.. pojeżdżę i zobaczę ale niewiem czy nie za twardo do turystycznego kanapowca

-- 2019-02-10 15:46:08 --

Sorry odgrzewam kotlet, ale po wymianie uszczelniaczy, zalałem 10w jest dużo twarszy jak wcześniej, ciężko go ugiąć na luzie.. pojeżdżę i zobaczę ale niewiem czy nie za twardo do turystycznego kanapowca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-10 18:17:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Cj_biker napisał(a):
zalałem 10w jest dużo twarszy jak wcześniej

i dobrze - tak ma być. może miałeś go mniej niż powinno być albo była już woda nie olej. Serwisówka jasno mówi 10w - więc lejemy 10w ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-10 18:42:22 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-01-17 20:49:45
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 fzs 1000
Póki co jest ok, chociaż zrobiłem tylko 40km.. niemam porównania bo kupiłem ten motocykl z lejącymi lagami..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-10 19:13:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Cj_biker napisał(a):
Póki co jest ok, chociaż zrobiłem tylko 40km.. niemam porównania bo kupiłem ten motocykl z lejącymi lagami..

aha...no to trudno żeby nie było twardsze skoro wcześniej miałeś amor bez oleju latający na sprężynie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-10 20:21:48 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-01-17 20:49:45
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 fzs 1000
Z tym że mam r1 rn12 , co prawda trochę inne zawieszenie i na upsie, tam jest wszystko książkowo servis jakieś 6 miesięcy temu, i jakoś inaczej pracuje to zawieszenie, jakoś łatwiej go ugiąć... Gdzie w teorii r1 powinna mieć twardsze zawieszenie.. sam niewiem co o tym myslec.. Fazer prowadzi się dobrze, choć z pasażerem przy przyspieszaniu jak by lekko podbijał przód , prędkości powyżej 100km/h.. ale zobacze, jak wspomniałem niedawno kupiłem fzs-a, do r1 niemozna porównać, a wcześniej miałem fz6, już zapomniałem ale napewno było mięcej :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-11 10:29:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-17 20:05:25
Posty: 69
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Jest regulacja twardości amorków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-11 13:15:36 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Szkoda, że nikt nie wspomina ale tak zwane 10W to jeden z kilku parametrów oleju, a nie jedyny. Jest jeszcze lepkość, płynięcie w odpowiednich temperaturach...
Oleje zawieszeń 10W różnych producentów potrafią się od siebie bardzo różnić i wlewanie na pałę pierwszego lepszego to nie do końca dobre wyjście szczególnie i zwłaszcza w bardziej zaawansowanych konstrukcjach zawieszeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-13 15:35:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-01-17 20:49:45
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 fzs 1000
Motul 10w , taki sam wczesniej lałem do fz6.
Co do zawieszenia w fzs to wszystko gra, ustawiłem go dzis, powinno być ok, dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org