Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-02-07 04:32:36 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Jest moc i to ciemna :)

Jako, że BMW już mi się znudziło, bo i owszem też ma moć ale jest długie jak TIR ze składem drewna na australijskich bezdrożach... i w ogóle nie skręca :) Zaopatrzyłem się w Tracerka.
Ło takiego:
Załącznik:
IMG_0123.JPG [81.38 KiB]
Pobrane 724 razy


Moto całkiem nowe z 2015 3k przjechane. Ogmolowane. Nawet se troche polatałem.
Załącznik:
IMG_0119.JPG [96.35 KiB]
Pobrane 666 razy

Załącznik:
IMG_0115.JPG [63.25 KiB]
Pobrane 703 razy


Te gmole to nawet fajne... ale nie testowałem. Moto pomyka jak dzik. FZ1 wymięka z długą jedynką i momentem dopiero po 7,5 tysia. Tu Moto ciągnie nawet z plecakiem całkiem nieźle w dowolnym zakresie obrotów i biegów.Oczywiście bez plecaka, to wystarczy tylko tycać manetke i rwie asfalt jak szatan. Zasługa momentu od dołu i normalnie zestrojonej skrzyni. W FZ1 biegi jak sardynki upchane na górze, a tu ładnie rozciągnięte.
Spalanie bajka, w okolicach 5L, a na modzie B spokojnie poniżej.
Jedynie co przypomina FZ1 to na modzie A ogromne pier^%$nięcie po zamknięciu i dodaniu gazu i to na każdym biegu. Na górskich zakrętach strasznie dupcy jazdę. Fajnie, że dzik jest wściekły na tym modzie, tylko szkoda, że z tym mega szarpnięciem.... No ale to mod dla supermenów :) Także wracamy do STD, gdzie w sumie też jest szarpnięcie ale do ogarnięcia. Moto wesoło brumka na tych 3 garnkach, choć w niektórych zakresach pracuje niczym syrenka :D

Pozycja jak dobrze pamiętam bardzo podobna do FZ1. Przy lataniu po zakrętach na palcach i z plecakiem, trzba plecaczka nauczyć też trzymania nóg na palcach, bo się razem nie mieszczą.
Ogólnie to wszystko na miejscu, poza chwilowym włącznikiem drogowych. Co im przyszło do głowy, żeby tam pchać przycisk MENU?.
Co do świateł... jest dobrze. FZS sprzed lifta to, to nie jest :) LEDy świecą całkiem fajnie i sporo oświetlają, także po nocy można latać. Regulacja jest bajcznie prosta. Dla cyrkowca ryzykanta, to nawet wyjdzie spokojnie w trakcie jazdy :).

Lusterka niestety pokazują ramiona, a liczydło całkiem sporo informacji i jest nawet czytelne, choć ja nienawidzę tych kalkulatorów z karuzelą danych.
Wole analOgowo :). Jeszcze tydzień i pewnie można się do tego przyzwyczaić i zapomnieć, tylko niestety moto musiałem oddać :( :mrgreen: :P

Chwalę się :whistle: , bo w sumie, przez tydzień było moje... no, nasze z Biedronkom :)
Załącznik:
IMG_8317.jpg [118.26 KiB]
Pobrane 699 razy

A co i jak dokładnie, to wam przygotuje jak pozbieram do kupy materiał, bo 1300km nakręcone ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-07 04:32:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-02-07 12:31:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
siema, ja już myślałem, że pójdziesz bardziej w bawary GS, a tu taka niespodzianka. Niech wozi, bo czekam na kolejne sprawozdania z wypraw


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-07 12:37:11 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
J@ck napisał(a):
siema, ja już myślałem, że pójdziesz bardziej w bawary GS, a tu taka niespodzianka. Niech wozi, bo czekam na kolejne sprawozdania z wypraw


BMdubleU pozostaje... i jak najbardziej daje frajdę z jazdy ;).
MT tylko wypożyczona była na tydzień :liar:
ale jak bym miał zamieniać to na to. Tylko bym zapuścił z tyłu lepszy amortyzator z regulacją tłumienia.
Fenomenu GSa nie rozumiem :P, a sprawozdanie niebawem będzie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-07 14:10:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Fajnie fajnie, że ktoś napisze trochę prawdziwego testu. Nie to co suche dane z niemieckich czasopism :mrgreen: Bo wcale nie ukrywam, że jestem nastawiony w niedalekiej przyszłości na to moto, więc czekam na dalszą relację z testu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-07 14:39:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-19 21:53:11
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa Sól
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Ducati Hypermotard
A no fajne to :) niech się sprawuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-07 19:04:13 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Żuku jak napisałeś, że musiałeś sprzęt oddać, to pierwsze co mi przyszło do głowy, że jednak na serwis a nie wypożyczenie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-07 20:28:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Fajne w tym motocykl jest to że jako nowy kosztuje 40900 :) a za chwilę pojawią się używki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-07 22:20:33 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Plastik, plastik, plastik.

Kwestia gustu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-07 22:48:34 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Jeżeli już chodzi o plastik,
to jedyny do jakiego można się przyczepić to moduły przełączników na manetkach.
No może jeszcze plastry miodu między reflektorami jak się przyjrzy z bliska.
Co tu wymagać za taką kasę... Prawdziwego włókna we wstawkach też ni ma i nie będzie, bo plastik będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-08 01:12:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
A mi się ten plastiki podoba, i jak tylko będę miał okazję to go przetestuję. Tylko jak on się spisuje w 2 osoby w podróży? (na pewno amortyzator centralny do wymiany na akcesoryjny)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-08 01:39:50 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
peterr86 napisał(a):
A mi się ten plastiki podoba, i jak tylko będę miał okazję to go przetestuję. Tylko jak on się spisuje w 2 osoby w podróży? (na pewno amortyzator centralny do wymiany na akcesoryjny)


Czasami potrafi bujnąć przy dwóch osobach. Z bagażami to pewnie będzie większy efekt
ale i tak jest o niebo lepiej jak w FZ1.
Jak dla mnie turystyczny motocykl bezapelacyjnie powinien mieć regulację sprężyny i tłumienia na tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-16 00:36:58 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
jak się odkuję z kasą będę się przymierzał do takiego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-16 07:52:21 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Fajny opis :-) moto jak widzę też bardzo pozytywne :-D
Yamaha idzie dobrą drogą.
Cieszy to bardzo.
No i skłaniam się ku rozszerzeniu zasobów forum o właśnie model MT jak i XJ.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-16 09:17:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Ja poczekam jak do tego moto dołożą czwarty cylinder 8) Widać yamaha zostawiła sobie otwartą furtkę konstruując silnik o pojemności mniejszej niż 900 cc :) W tej postaci to moto wygląda bardziej na funbike'a niż na sporowo- turystyczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-26 23:18:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
chyba najlepszy wybór z nowych modeli z pod znaku trzech kamertonów ,chętnie się przysiądę :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org