Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-06-13 18:16:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-28 10:35:03
Posty: 17
Lokalizacja: Śląskie, Lubliniec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
Siemka. Chciałem zapytać o standardową temperaturę pracy FZ6 s2? Wezyk pisze że około 100*C
Uspokoiło mnie to. Bo ostatnio tyle miałem. Chodzi mi o max jaki jest dopuszczalny i jak się wtedy ratować?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-13 18:16:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-06-14 22:39:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-27 20:44:18
Posty: 17
Ja mam 74-82 stopnie podczas normalnej jazdy zależnie od temperatury zewnętrznej na postoju grzeje się do 102 wtedy włącza się wentylator który działa bodajże do 96. Jak nie jesteś na Saharze to wentylator musi sobie poradzić na postoju. Dobre płyny maja temperaturę wrzenia około 110 stopni więc zapas jest.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-14 22:40:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-06 09:54:15
Posty: 161
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
U mnie jak u kolegi powyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-18 14:01:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-28 10:35:03
Posty: 17
Lokalizacja: Śląskie, Lubliniec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
Czyli wszystko jest w porządku.
Dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-19 10:53:54 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Być może problemem jest tylko szczelność układu czyli brak ciśnienia spowodowany uszkodzoną uszczelką w korku chłodnicy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-20 12:07:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-04-24 17:58:10
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fz6
odkopuje temat by napisać co tak naprawdę było przyczyną ''wypluwania'' płynu
otóż widząc stan cieczy chłodzącej w zbiorniczku wyrównawczym który wskazywał poniżej min usilnie uzupełniałem pod max..a przecież ciecz jakiej temp max wrzenia by nie miała pod wpływem ciepła zwiększa swoją objętość .. odkąd przestałem dolewać przestała pluć ;)
z tego co mi mech powiedział miarodajnym spr. stanu cieczy jest jej poziom trochę poniżej linii w chłodnicy tzn pod szyjką wlewu .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-20 14:46:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-12 21:03:13
Posty: 50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
yarezky jako że odkopałeś temat, dodam słowo od siebie.
W samochodach jak i motocyklach układy chłodzenia są ciśnieniowe, przez co zastosowanie zwykłej wody pozwala na pracę w temp. ponad 100'C. Oczywiście zwykłej wody nie należy stosować, ale ze względu na jej temperaturę zamarzania, wytrącanie się kamienia i korozję.
Pokażcie mi płyn do chłodnic, na którym podają temp. wrzenia. Jeśli to tak istotny parametr, producenci powinni go podawac :P .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-20 15:35:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-04-17 17:10:51
Posty: 96
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
dominek napisał(a):
yarezkyPokażcie mi płyn do chłodnic, na którym podają temp. wrzenia. Jeśli to tak istotny parametr, producenci powinni go podawac :P .


Załączniki:
motul-motocool-expert--25.jpg [39.26 KiB]
Pobrane 396 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-20 16:57:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-12 21:03:13
Posty: 50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
Masz mnie. Ale Yamalube na stronie nie podaje juz takiego info http://olej-motocyklowy.pl/p2278,yamalube-coolant-plyn-do-chlodnic.html.
Nie zmienia to faktu, że woda nie ma prawa gotować się w sprawnym ciśnieniowym układzie chłodzenia w temperaturach 100+.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-20 17:26:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-04-17 17:10:51
Posty: 96
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Mało kto to podaje. Też uważam, że ten parametr nie ma większego znaczenia. Jak uklad jest sprawny, to nie zagotuje, a jak niesprawny to najlepszy płyn nie pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org