Dołączył(a): 2016-12-14 16:32:36 Posty: 8 Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 509312420
Obecne moto: Yamaha FZS 1000
|
Ma wstępie chciałbym podziękować adminowi forum (Rysiek), że pozwolił mi zamieścić ogłoszenie, mimo że jestem nowy i „zielony” w sprawie społeczności internetowych. Miałbym wobec tego prośbę do moderatora o niekasowanie mojego ogłoszenia – motocykl jest w 100% sprawny, więc lepiej, żeby go kupił jakiś forumowicz, czy zaprzyjaźniony fan marki.
Yamaha FZS 1000 Fazer + układ wydechowy Yoshimura USA Cena do uzgodnienia, zadzwoń, obejrzyj, usiądźmy przy jakimś szlachetnym napoju (np. Piaseczno k. Warszawy), na pewno się dogadamy – tel. 509 312 420, mail: t.asman@tutanota.com Zobacz dokładny opis (kliknąć na obrazek w celu powiększenia) – można przesłać znajomemu itd.: http://pokazywarka.pl/fzs1000/ Galeria – Fazer: http://zmniejszacz.pl/galeria/585350311184e/bez-nazwy Najistotniejsze - wszystkie podzespoły motocykla 100% sprawne, wiele części nowych (patrz opis), nie odbudowywany po dzwonie, nie bierze oleju, wszystko działa prawidłowo – to nie jest motocykl od handlarza będący złomem, który tylko został ładnie umyty i nabłyszczony. Tu poza umyciem felg i błotników (jeżeli ktoś potrzebuje) nie trzeba nic robić, można jeździć przez rok do następnej wymiany oleju. Od ostatniego serwisu przejechał 30 km – do domu.Sprzedaję dlatego, że stoi i się kurzy w garażu – do pracy muszę jeździć samochodem (odwożę dzieci do przedszkola i szkoły, motocyklem się nie da – chyba, że w Indiach…), ponadto problem z kręgosłupem. Motocykl ubezpieczony w PZU do 4 czerwca 2017 (wariant assistance – Super a nie standard, przewozy lawetą w razie wypadku lub awarii i dużo różnych bonusów - oby się nie przydało), przegląd techniczny do 20.04.2017. Rocznik 2001, w moim posiadaniu od 2009 r. Serwisowany zawsze w świetnym warsztacie – Pit Stop w Warszawie - opis: 1) układ Yoshimura USA Tri Oval Carbon (sama cena końcówki tłumika jest dość zaporowa), 2) silnik 143 konie, zalewany zawsze Motul, 10W40 pół-syntetyk, olej nowy, nie bierze oleju, 3) zestaw napędowy DID komplet najmocniejszy 530 ZVMX hyper-wzmacniany, kupiony w Larsson za jedyne 800 zł, można kupować tańsze ale ten posłuży b. długo, bo ma z 1500-2000 km, 4) przewody hamulcowe w oplocie stalowym, kolor czerwony, Hel, kupione w Larsson ok. 300 zł, 5) opony tył twardszy Pirelli Diablo (przebieg ok. 1500 km), przód – trochę miększy Bridgestone, jeden z najwyższych modeli, nowa (jeszcze nadruk na oponie) – poprzednio z przodu tez miałem Pirelli i dla mnie była za twarda, opony kupione za ok. 1000 zł, ale można kupować tańsze modele – stricte turystyczne, 6) akumulator nowy – Unibat – przebieg 30 km, stoi podłączony do ładowarki Ctek, jest paragon, kupiony w Warszawie, 7) crashpady Zipser (Renner) – kupione w Larsson (bodaj 250 zł), 8) crashpad - osłona osi przedniej – Womet Tech – kupiony u producenta – zobacz stronę WWW, 9) zamontowane akcesoryjne, oryginalne części – pług pod silnik i sportowy tył, 10) porządny tankpad, carbon, 11) tylny amortyzator wymieniony (oryginalny Yamahy) + stary gratis, 12) przednie zawieszenie działa prawidłowo, nic nie wycieka, 13) płyn hamulcowy nowy, chłodniczy też, hamulce brzytwa (zaciski jak w R1 + stalowy oplot), 14) zawsze przechowywany w garażu. Wady: poza wspomnianymi brudnymi felgami i błotnikami, rysy, otarcia, małe wgniecenie na baku itp. wynikające z używania. Do motocykla możliwość gratisów lub kupienia w atrakcyjnej cenie – zobacz drugie ogłoszenie. Galeria akcesoria (większość): http://zmniejszacz.pl/galeria/585351511c0a3/bez-nazwy
[/size][/size] http://pokazywarka.pl/fzs1000foto/
|
|