Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-05-15 21:05:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Kupiłbym kufry boczne do FZS600 z 2000 roku, ale ciężko cokolwiek znaleźć.
Czy są w ogóle takie wraz ze stelażem, które pasowały by Fazerka?
Coś w ten deseń jak przy tej Diversjonce?


Załączniki:
DSC_1312.jpg [569.21 KiB]
Pobrane 542 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-15 21:05:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-05-15 23:40:16 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Do przedlifta możesz kupić fajne rozwiązanie jakim jest Wingrack, nie widziałem takiego bajeru do lisich oczu, do tego 3 dowolne kurfy na monokey i masz maszynę bojową :). Poza tym jak najbardziej możesz kupić oddzielnie stelaże pod kufer centralny i boczne, i do tego też 3 dowolne kufry wedle uznania. Jako takich gotowych zestawów do FZS-ów nie ma, zakładam, że głównie ze względu na to, że fabrycznie nie wychodziły modele z tak owym wyposażeniem :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-16 13:52:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
I pamiętaj że jak wrzucisz 3 kufry do tyłu to odciążysz sobie na tyle przód że na zakręcie będziesz się ślizgał przodem ;) Wiem, bo miałem wypadek z tego powodu. Załadowałem tył do pełna i okazało się że przód nie miał żadnego dociążenia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-16 14:42:12 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Rhazz ale jest na to jakaś rada? bo jedyne co mi przychodzi to pamiętać i delikatniej jechać. Ewentualnie tankbag i odciążyć trochę tył. ale za bardzo się nie da, bo jak go obładujesz to i wielki będzie i wygodna w prowadzeniu mniejsza heh
nie dalej jak wczoraj ktoś na fb właśnie poruszał kwestię jazdy z 3 kuframi i prócz tego co tu napisałeś dochodzi właśnie to co tam napisał czyli większe ryzyko shimmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-16 16:30:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
rhazz napisał(a):
I pamiętaj że jak wrzucisz 3 kufry do tyłu to odciążysz sobie na tyle przód że na zakręcie będziesz się ślizgał przodem ;) Wiem, bo miałem wypadek z tego powodu. Załadowałem tył do pełna i okazało się że przód nie miał żadnego dociążenia ;)

W zeszłym roku bujałem się Yamahą XJ600 z trzema kuframi. Tym zestawem, który widać na powyższym zdjęciu. Nie odczuwałem dyskomfortu "lekkiego przodu". No, ale Diversjonka to turystyk. Sądzisz, że duża będzie różnica?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-16 22:08:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Będzie bo fzs ma dużo wyżej osadzony ogon niż xj. Wyższy środek ciężkości = gorsze prowadzenie. Rada - pakować do tanbaga + wszystko co ciężkie pakować na dno bocznych kufrów. Im niżej tym lepiej :) Można też spróbować utwardzić amor z tyłu a popuścić z przodu jeśli jest regulacja.
W każdym razie - z 3 kuframi i np pasażerem - trzeba mega uważać szczególnie na przyspieszeniach i zakrętach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-16 22:27:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
rhazz napisał(a):
... z 3 kuframi i np pasażerem - trzeba mega uważać szczególnie na przyspieszeniach i zakrętach ;)

Z trzema kuframi, ale kanoldów w nich wozić nie będę, hi hi. Tylko bagaż wakacyjny, typu materac, ciuchy. No i bez pasażera.
Nie powinno być chyba aż tak źle?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-16 22:37:04 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
toooomelo napisał(a):
rhazz napisał(a):
... z 3 kuframi i np pasażerem - trzeba mega uważać szczególnie na przyspieszeniach i zakrętach ;)

Z trzema kuframi, ale kanoldów w nich wozić nie będę, hi hi. Tylko bagaż wakacyjny, typu materac, ciuchy. No i bez pasażera.
Nie powinno być chyba aż tak źle?


To zależy też np. od tego, na czym będziesz miał kufry, na stelażach kufry boczne są stosunkowo nisko i środek ciężkości, jeżeli spakujesz się tak, jak sugeruje rhazz, też powędruje niżej, na wingracku boczki są dość wysoko, więc jakbyś się nie spakował, przy przyspieszaniu przód będzie się robił nadzwyczaj lekki. Bez pasażera na pewno będzie lżej, bo odchodzi Ci tych, dość wysoko osadzonych, powiedzmy 60km z tylnego koła. Jeżeli planujesz częstsze wypady w pełnym rynsztunku, to moim zdaniem lepsze będą stelaże boczne niż wingrack, bo zapewniają imo lepszy rozkład mas.

Niestety z doświadczenia wiele Ci nie powiem, bo na wszystkie moje wyprawy wystarcza mi zestaw sakw i tankbag kappy ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-16 22:59:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Ja miałem zestaw 3 kutrów i jazda jest na minus. Wraz z pasażerka Moto przy każdym mocniejszym odkreceniu Moto szło na koło, na zakretach jakoś nie czułem tragedii, na patelniach w obidowej tarlismy kutrem o asfalt. Hamowanie też na minus

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-16 23:40:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
O Wingracku zapominamy.
Pytam o stelaże + kufry boczne. Czy takowe są w ogóle do FZS 600?
Alternatywą są jeszcze sakwy boczne. A jedne i drugie nie na co dzień, a tylko na wakacje. Czyli jeden raz w roku na dłuższy i dalszy wypad :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-17 00:19:11 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Widziałem kiedyś ori ale 800 kosztowało więc cena zaporowa. Teraz już raczej tylko używki albo samemu zrobić. Zawsze możesz przerobić mocowanie. Kolega z xj600 przerobil mocowanie do tdm 900

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-23 13:16:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-06-18 08:22:25
Posty: 17
Lokalizacja: WPR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Ło, to ciekawe przypadki.
Miałem kilka wycieczek z pasażerem + 3 kufry + tankbag. Trasy od 300 do 600 km.
Ani razu nie miałem problemu z podnoszącym się przodem.
Tylko, że zawsze przed wyruszeniem w drogę stawiałem maszynę na centralce i robiłem z niej "wagę".
Tzn, jeżeli na centralce tylne koło zaczęło mi siadać, to albo pozbywałem się dodatkowych kg, albo dociążałem przód.

Co do samego tematu.
Kupiłem moto już z zainstalowanym stelażem, ale tak jak koledzy wyżej napisali - stelaż albo musisz kupić od kogoś kto Ci to zrobi, albo przerobić jakiś istniejący - dedykowanych nie ma. A skoro dedykowanych nie ma, to i kufry musisz kupić dokładnie pod to co już masz, albo najpierw kupić kufry - a później dorabiać pod nie stelaż :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-23 13:47:55 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Ja ostatnio jechał tylko z pasażerem i 4pakiem w kufrze, jak odkręciłem ostro to czułem że przód już leciutko zaczął chodzić i odpuściłem na wszelki wypadek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-24 11:00:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Toperz napisał(a):
Ja ostatnio jechał tylko z pasażerem i 4pakiem w kufrze, jak odkręciłem ostro to czułem że przód już leciutko zaczął chodzić i odpuściłem na wszelki wypadek.

trzeba było toperz wozić tylko kancerówkę a nie jakieś wieloryby.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org