Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-01-03 09:12:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Cześć,
proszę was o opinię na temat tych wydechów:
http://allegro.pl/tlumik-wydech-leo-vin ... 53420.html

wiem, że akucja już zakończona ale będę miał okazję je oglądać.

1. Myślicie, że wyglądają w miarę ok? Tzn ogóle wrażenie?
2. Jak jest z homologacją? Te numery e9633 to numery holomogacji? Jeśli nie, to gdzie ich szukać? (jestem zielony w temacie niestety)
3. Faktycznie będą pasowały do Fz6n S2?
4. Czy faktycznie jest kompletny? (wydaje mi się, że tak)
5. Dlaczego w tych tłumikach "dolot" do drugiego wydechu jest pod kątem prostym, a w innych modelach pod mniejszym?
Nawet nowe serie tego modelu mają też kąt prosty np. http://allegro.pl/tlumik-wydech-leovinc ... 35096.html

Dzięki za każdą odpowiedź i radę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-03 09:12:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-01-08 14:13:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
n3wbie
1. Musisz sobie sam odpowiedzieć, ja mam Leo ale nie SBK z tego co kojarzę i dla mnie wygląda dużo lepiej niż seria.
2. Nie pomogę...
3. Tutaj musisz rozróżnić - Fz6n to naked, FZ6 S2 - wersja z owiewkami, jest jeszcze S1 i do niego są też te tumiki, ale mają inne długości (może ktoś potwierdzi).
4. Niestety nie wiem, ale możesz gdzieś obadać co jest w nowym zestawie.
5. Chyba wyniki to z zastosowania w S1 i S2 (ale nie wiem na 100%).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-08 14:18:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
avalar
nie mieszaj w głowie!!!
avalar napisał(a):
. Tutaj musisz rozróżnić - Fz6n to naked, FZ6 S2 - wersja z owiewkami

FZ6N też miał S1 i S2.

FZ6N - naked. FZ6 Fazer - z owiewką. powyżej jakiegoś rocznika obie wersje wystepują w postaci S1 i S2 które różnią się troszkę budową i głownie mocą.

n3wbie napisał(a):
5. Dlaczego w tych tłumikach "dolot" do drugiego wydechu jest pod kątem prostym, a w innych modelach pod mniejszym?

tutaj kwestia przepływu spalin. wielokrotnie wałkowane na zagranicznych forach - im mniejszy kąt, tym bardziej symetrycznie idą spaliny. kąt prosty najłatwiej wykonać (najmniej roboty) ale wtedy większość spalin leci w jeden wydech.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-08 14:20:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
misiakw dzięki za poprawę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-08 14:21:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Dzięki bardzo za odpowiedź. :)

Co do pkt. 1 to chodziło mi raczej o same tłumiki, czy nie są według was zbyt mocno zużyte etc. :)

3. Czyli jest szansa, że do FZ6N S2 (naked, S2, 2007r.) nie będą pasować? ;/ Ktoś potwierdzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-08 14:49:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
wg opisu będzie pasować. kup płacąc kartą, zapisz/wydrukuj aukcję a jak nie bedzie pasowało - oddaj. jak będzie problem z oddaniem to chargeback i po kłopocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-08 15:17:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Tutaj jeszcze dokumentacja:
YAMAHA - FZ6 S2/ABS 2007 - 2010 (also fits 57 Kw version)
https://www.leovince.com/int/en/product ... fz6-s2-abs
https://storage.sbg1.cloud.ovh.net/v1/A ... ooklet.pdf

YAMAHA - FZ6 FAZER S2/ABS 2007 - 2012 (also fits 57 Kw version)
https://www.leovince.com/int/en/product ... zer-s2-abs
https://storage.sbg1.cloud.ovh.net/v1/A ... ooklet.pdf


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-08 22:08:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Dzięki wam za pomoc! :)

Jeszcze jakby ktoś wiedział jak sprawa ma się z tą homologacją, to byłbym bardzo wdzięczny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-09 00:15:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-12-17 19:08:23
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 2005
Nie wiem czy coś Ci kolego pomogę, ale ja mam S1 z wydechami LeoVince SBK i przy zakupie dostałem właśnie do niego "homologację" z oryginalnymi dokumentami od wydechów. Na homologacji napisane jest: SGI E13 0231, może uda Ci się coś więcej znaleźć po tym kodzie - ja akurat nie mam pojęcia. :P Poprzedni właściciel niby nie miał problemów z przeglądami na tych wydechach ..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-09 00:21:51 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Kupowałem Leo V. nowe w 2007 roku czyli już szmat czasu. Cenę widzę trzymają jak dolar :lol: :lol: Co do homologcji to masz ją wybitą na wydechu oraz w kartoniku były takie naklejki do naklejenia (gdzieśtam, ja je wyrzuciłem). Prawda jest taka, że te homologacje to o kant dupy rozbić. Nawet z Db-killerem normę hałasu przekraczał. Po ok 20 tys km był dośc wypalony wewnątrz,za to na zewnątrz jak nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-09 08:42:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
n3wbie zadzwoń do jakiegoś sklepu, który jest oficjalnym dystrybutorem i dopytaj gdzie co jest :)

Co do przeglądu, to ja ma Leo i nikt mnie nigdy nie pytał o homologację.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-09 10:42:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
n3wbie napisał(a):
Jeszcze jakby ktoś wiedział jak sprawa ma się z tą homologacją, to byłbym bardzo wdzięczny


z doświadczenia wydechu lazera w kawce dziewczyny - jeśli na wydechu nie masz wybite nigdzie E<numerek> to wszystkimi karteczkami z innymi magicznymi numerkami możesz wytapetować pokój - co przegląd przyczepiali się do wydechu (robi piękne supermociuakowe BARP na dwucylindrówce ER6N). dopóki nie znalazłem tego oznaczenia na wydechu każdy przegląd kawy kończył się dyskusjami, ostatecznie pomiarem głośności i "ok, jest przepisowo, niech ci będzie". od kiedy namierzyłem oznaczenie gadka kończy się na "aaa, tu jest homologacja. dziękuję"

natomiast w linkach z dokumentacji masz wpisane że ma E13 więc pewnie na wydechy gdzieś to jest więc nie powinno być problemów.

edit:
Na obręczach na końcu masz wybite to e13 więc sprawa czysta
[bigimg]https://i.imgur.com/7NLol9K.jpg[/bigimg]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-09 18:08:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Dziękuje wszystkim, bardzo mi pomogliście! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-13 11:01:12 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-01-15 19:06:11
Posty: 123
Lokalizacja: Rumia /k.Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer ABS
1. tak wygladaja ok
2. Ma Homologacje wybita na srebrnej opasce + w oryginale sa jeszcze jakies naklejki do naklejenia, + pelno papierow do tego. Producen zaleca po 6tys. wymienić welne w srodku ;). Aaa z DB-Kilerami i tak normy nie spelnia ...
3. tu jest problem bo sprzedawca nie pisze w 100% prawdy !. Same tlumiki beda pasowac w 100%, problem sie pojawia z rura laczaca tlumiki z kolektorem, bo "S1" i S2 maja rozne dlugosci ! (poszukaj na forum niejeden temat byl, ze ktos kupil, a mu rura nie pasowala ;)
4.Brakuje 2 zaslepek na sroby do okrecenia DB-killerow ; stalowej uszczelki na rure do kolektorow ;)(ale bez problemow mozna kupic)
5. niestety ten model ma pod katem prostym. Lepiej pod katem "ostrym, aaa jeszcze najlepiej by laczenie bylo posrodku a dopiero wtedy rozejscie na tlumiki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org