Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-12-30 15:26:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-07-17 18:01:20
Posty: 51
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R Thundercat
Chyba nie bardzo dobrze :D powinno być symetrycznie z dwóch strony. Pewnie mamy motocykle po przygodach mniejszych lub większych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Skręt kierowicy
PostNapisane: 2017-12-30 15:26:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-12-31 12:54:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Sprawdź na wyprostowanym kole te odległości może kiera krzywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-12-31 14:09:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-07-17 18:01:20
Posty: 51
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R Thundercat
Kierownicę odkręcałem i jest prosta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-05 22:43:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-29 09:41:30
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Odświeżam temat po krótkiej przerwie w końcu znalazłem czas aby rozkręcić kata i wyszło że stelaż na czachę jest krzywy był kiedyś strzał i tak zostało. Ale wyszły inne kwiatki, po rozebraniu go do gołego zwróciłem uwagę gdy kiera jest prosto odmierzyłem metrówką od króćców z boku ramy (pomarańczowa linia) koło ucieka w prawo ( siedząc na motocyklu). I pytanie czy jak jest regulacja ugięcia wstępnego ( ten niebieski element z podziałką wychodzący z lagi) to po obu stronach powinna być taka sama wysokość ? czy może być tak że jak jest różnica to będzie koło przesunięte ? Albo obstawiam półki krzywe. W najbliższym czasie będę dalej rozbierał, sprawdzę czy lagi są proste ale wydaje mi się że tak. W najbliższym czasie bd wymieniał łożysko główki ramy i uszczelniacze olejowe, pyłowe w lagach bo jedna laga cieknie.


Załączniki:
od przodu.jpg [970.93 KiB]
Pobrane 457 razy
regulacja.jpg [681.57 KiB]
Pobrane 442 razy
z góry.jpg [1005.02 KiB]
Pobrane 451 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-05 22:52:50 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Różnica w regulacji amortyzacji w lagach nie będzie powodowała skręcenia koła. W zasadzie nie powinna dać żadnych mocno odczuwalnych różnic w czasie jazdy, ale oczywiście nie należy tak jeździć!
Lekko skrzywionej lagi nie zobaczysz gdy jest zamontowana. Wyciągnij i przeturlaj.
Skrzywione półki są całkiem prawdopodobne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 08:40:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
A najbardziej prawdopodobne może być skrzywiony któryś clipon. Sprawdz czy przy skręcie kierownicą któryś z nich nie jest bliżej zbiornika. Jeśli tak to je sprawdź.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 09:44:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-29 09:41:30
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
No właśnie jest różnica, jak było na poprzednich postach zobacz, chyba 1 lub 1,5 cm różnicy. A jak sprawdzić czy clipony są proste ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 10:25:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-07-17 18:01:20
Posty: 51
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R Thundercat
Wykręć, i turlaj po tafli szkła, na pewno wtedy zauważysz że jest krzywy

Da sie zamienić clipon lewy z prawym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 10:59:34 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Ja o podgiętym cliponie dowiedziałem się dopiero jak go totalnie rozebrałem. Spojrzałem od góry i odrazu było widać. Oczywiście obstawiałem ten który był bliżej - bo z reguły gnie się ten który jest po stronie upadku, kiera się skręca, zostaje na ograniczniku a clipon podgina się w stronę baku. U mnie tak było.Tyle że to nie za moich czasów upadek był więc dość długo dochodziłem do tego dlaczego jedna ręka ma ciut dalej do kiery niż druga :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 21:53:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-29 09:41:30
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Rozebrałem dzisiaj cały przód i wyszło coś takiego że: podczas gdy przednie koło było w górze złapałem za lagi od spodu poruszałem lewo prawo przód tył góra dół i żadnego luzu nie wyczułem, przy skręcaniu z lewej w prawą i odwrotnie nie wystąpiło zjawisko takiego "wskoczenia kierownicy na przód" tak że uważam że łożysko główki ramy est w porządku. Jedynie po wyjęciu lag trochę oporniej się obracała kierownica. Miałem problem z wyjęciem lewej lagi więc ją wybiłem z góry delikatnie i przy wkładaniu z powrotem to lewa laga nie wchodzi w górną półkę tak jak by jest przekos. Myślałem że może laga krzywa, zrobiłem odwrotnie i było to samo zjawisko co na zdjęciach poniżej. Prawa laga wchodzi idealnie cud miód na wymiar natomiast. Natomiast lewa nie wchodzi bo jest przekos. Co wy na to ? Dolne mocowanie ? Górne mocowanie lag ?


Załączniki:
lewa laga.jpg [1.14 MiB]
Pobrane 422 razy
górna półka.jpg [1.19 MiB]
Pobrane 421 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 09:42:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-07-17 18:01:20
Posty: 51
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R Thundercat
No jestem ciekaw, wygląda że półki krzywe u mnie jak sprawdzałem tego problemu nie było. Zrób jeszcze jeden patent Przykręć lagi do dolnej półki tylko i zdejmij górną półkę i postaraj sie ją założyć Nie wiem co to da ale może dojdziesz do nowych wniosków. Według mnie osoby która mało co się zna " półki krzywe" zdejmuj je i albo zamiana na używki, albo ślij na Prostowane półki+ sztycy motocykl 60-80zł .
Rama pewnie też krzywa :)
Sprawdzałeś clipon na szkle albo czymś prostum ?
{}Pozdrawiam Turnx


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 10:32:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Górna półka to kawał aluminium nie łatwo takie coś skrzywić więc obstawiam którąś lagę chyba że dolna półka ale wtedy laga też będzie musiała się poddać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-08 17:14:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-29 09:41:30
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Zmówiłem dolną półkę, zobaczymy czy to pomoże, mam nadzieję że tak bo nie chce mi się odsyłać. Zdemontowałem kierownicę do gołego, zajęło mi to 2 godziny ( wyciągnięcie czarnych rurek z aluminium). Nie wiem kto wymyślił tego budowę , ale tak utrudnia życie. Do sedna taczałem clipony po szkle i jeden jest ok, nie ma w ogóle prześwitu, natomiast drugi ma prześwit, jest wygięty jak banan ale jest tak mała szczelina że karta kredytowa nie przejdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-12 21:40:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-07-17 18:01:20
Posty: 51
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R Thundercat
I jak twoja półka ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-18 21:27:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-29 09:41:30
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Szczerze to jeszcze większa kicha :confused2: . Po zamontowaniu dolnej półki jeszcze większy przekos lag się zrobił, nawet nie dało się włożyć ośki koła. Tak że odesłałem półkę do sprzedającego. Efekt jak na zdjęciu był taki sam nawet po zmianie lag miejscami. Dziwne jest własnie to że prawa laga bez różnicy jaka była półka dolna i laga pasowało idealnie na wymiar. Natomiast z lewą lagą takie o to kwiatki wychodzą. Więc strzelam że rama jest krzywa :/ Rozebrałem lagi do gołego wymieniłem uszczelniacze olejowe i przeciwpyłowe i w lewej ladze pręt który skręca się z tą niebieską śrubą co jest w korku w lagach ma lekki banan. Po przeturlaniu lag na równym podłożu właśnie ta lewa laga miała też delikatny banan ale tak mały że nie da się przecisnąć karty kredytowej i wnioskuję że wygięła się wtedy kiedy była skręcona w lewych oczkach półek.


Załączniki:
1.jpg [1.07 MiB]
Pobrane 349 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org