Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-03-05 14:10:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-08 21:36:58
Posty: 61
Lokalizacja: Łomża
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1n
Witam,

Mam ten problem w sumie odkąd kilka lat temu kupiłem Fz1, do 100 nie ma nic, 100-140 km/h jest w miarę ok, potem zaczynają się takie mikro wibracje na setach i manetkach, ogólnie pomyślałbym, że silnik, wiatr na nakedzie itd. ale zegary nie drgają, jak przy 140 złapię lewą ręką za mocowanie kierownicy nad główką ramy to nie czuję wibracji. Wykręcenie w okolice 210-220 powoduje mdlenie rąk, fakt, że na nakedzie człowiek się mocno zaciska przy tego typu zabiegach ale na fz6 naked nie doświadczałem tego zjawiska.

Zdaję sobie sprawę, że problemów może być sporo, w tym nieprawidłowa technika jazdy z zbyt mocnym zaciskaniem manetki oraz to, że mam lekko ciasne rękawice, które nie rozbiły się przez 4 lata więc podejrzewam, że już się nie rozbiją. Jeźdżę kilka lat i wydaje mi się, że wyrosłem z ściskania manetki jak to było zaraz po egzaminie i zakupie 1 moto.

Co mogę zrobić/sprawdzić przed sezonem ?

Zamierzam:
-wyważyć koła
-spróbować z większymi ciężarkami, mam barracuda te za 99 zł co połowa R-szóstek na ulicy.
-rozebrać łożysko główki ramy i skręcić ponownie

Łańcuch jest raczej ok, zębatki w normie i naciąg ma zapas.

Jeśli macie jakieś pomysły to byłbym wdzięczny bo przy przelotówce 150-160 ciągle muszę opuszcząć ręce żeby odzyskać w nich czucie i zniechęca mnie to tego motocykla i zacznyam myśleć, że jedynym sensownym i rozsądnym rozwiązaniem byłby zakup nowego neo sports cb1000r :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-05 14:10:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-03-05 14:41:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
jakie opony? Ja miałem kiedyś felerną pilot road 3 i miałem tak samo. Wyważenia, przekręcenia nic nie pomagały. Wymiana na nową PR3 rozwiązała problem całkowicie.
No ale PR3 ma dość kosmiczny bieżnik przez co łatwo wpada w wibracje i przenosi je na kierownicę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-05 23:38:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Też miałem takie wibracje w FZ1 S. Latałem z oryginalnymi obciążnikami kiery, zmieniałem tez dwa razy opony. Wibracje były bardzo delikatie wyczuwalne przy określonych obrotach. Takie mrowienie. Kup sobie taśme ołowianą w sklepie wędkarskim, owiń przy końcach kiery, zabezpiecz taśmą izolacyjną tak zeby nie odpadła i zrób runde. Jak drgania będą mniejsze będziesz miał winnego. Jak nie to pewnie porządne wyważenie pomoże. Sprawdź przy okazji czy na twojej oponie jest kropka (najczęściej biała) To najlzejszy punkt opony i na jej wysokości powinien znajdować się wentyl. Niby nic takiego ale zawsze mniej obciążnika na feldze będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org