Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-09-10 08:37:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
UPDATE: Takze olej w lagach wymieniony i musze przyznac ze frezarka jakos tak inaczej jezdzi. Czuc ze troche sztywniej z przodu sie zrobilo i mam wrazenie jakby bardziej skrecal.... :? Ale jechalem tylko 15 minut wiec ciezko cokolwiek stwierdzic. Po pracy dluzsza przejazdzka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-10 08:37:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-09-10 11:07:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-04-23 19:38:57
Posty: 72
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
nimportequi3011 napisał(a):
UPDATE: Takze olej w lagach wymieniony i musze przyznac ze frezarka jakos tak inaczej jezdzi. Czuc ze troche sztywniej z przodu sie zrobilo i mam wrazenie jakby bardziej skrecal.... :? Ale jechalem tylko 15 minut wiec ciezko cokolwiek stwierdzic. Po pracy dluzsza przejazdzka :)

Po wymianie oleju u siebie (na nieco gęściejszy) również odczułem, że moto jest sztywniejsze plus pewniej zachowuje się podczas driftu czy skrętu.

Dałeś ten sam olej czy właśnie może gęściejszy? Ja mam gęściejszy plus maksymalnie usztywniony zawias (regulacja lag).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-10 14:40:37 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Podstawa to pomiar długości sprężyn i porównanie z serwisówką, bo jeśli sprężyny w tak starych motocyklach jak FZS 600 są zużyte to nie naprawi się tego wlewając gęstszy olej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-10 16:08:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Znam historie mojego motocykla gdyz kupilem go od znajego (pierwszego wlasciciela) i pomimo malego przebiegu, motocykl stal w garazu wiekszosc swojego zycia, od jakiegos czasu zaczalem przywracac go do zycia (nowe opony, filtry, plyny, akumulator, gazniki wyczyszczone i wyregulowane). Jestem w 100% pewien, ze olej w lagach nie byl zmieniany od nowosci. Mial ladny czerwony kolor, ale byl prawie rzadki jak woda :)
Wlalem olej Motul 10w, czyli taka gestosc jaka zalecal producent. Zmierzone sprezyny byly w normie :) Moim zdaniem, zrobilo sie sztywniej, gdyz nowy olej jest gestszy od starego :)
Za niecale poltorej godzinki wychodze z pracy to jade sie przejechac :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-10 21:25:54 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
nimportequi3011 napisał(a):
Znam historie mojego motocykla gdyz kupilem go od znajego (pierwszego wlasciciela) i pomimo malego przebiegu,

W takim układzie sprężyny będą ok, natomiast olej tak jak mówisz z upływem lat już stracił swoje właściwości i należy wymienić na świeży.

Moją poprzednią wypowiedź w tym przypadku nie należy odnosić do Twojego motocykla, którego przebieg znasz, a do tych motocykli, których przebieg jest bliżej nieokreślony, a ich właściciele naprawiają sprężyny przedniego zawieszenia wlewając gęstszy olej.

U siebie zmieniałem sprężyny na YSS progresywne i do tego olej standardowy 10W (teraz mineralny Elf, wcześniej półsynt. Valvoline) i zawieszenie pracuje idealnie. Wtedy pozostaje jedynie indywidualne dostrojenie napięcia wstępnego sprężyn ponieważ zmienia się charakterystyka i zalecane przez producenta np. 7 kresek nijak ma się do tego co było w oryginale.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-11 08:43:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Po wczorajszej przejazdzce musze stwierdzic, ze przod jakos tak sztywniej chodzi, motocykl chetniej skreca, wiec wszystko wydaje sie okej :) Ustawilem napiecie na tzw. standard wg producenta czyli 5 kreske. Zgodze sie, ze sama wymiana olej nic nie pomoze jesli sprezyny juz sa poza granica normy.
Jedyne co mi sie teraz nie podoba to to, ze wypelnienie czaszy z prawej strony zaczelo drgac przy okolo 2-3 tys obrotów :lol: :lol: :lol: Bedzie tam trzeba upchac jakiegos kartonu czy cos :D hahaha


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-11 15:07:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
nimportequi3011 napisał(a):
Jedyne co mi sie teraz nie podoba to to, ze wypelnienie czaszy z prawej strony zaczelo drgac przy okolo 2-3 tys obrotów

Wklej pod wypełnienie kawałek uszczelki do okien (takiej żółtej gąbkowej) - mam tak wklejone wszystkie plastiki w czaszy i nie mam ani jednego nieprzyjemnego dźwięki trzeszczącego plastiku ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-11 16:10:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Assfalt napisał(a):
Po wymianie oleju u siebie (na nieco gęściejszy) również odczułem, że moto jest sztywniejsze plus pewniej zachowuje się


a jaki wlaliście?

nimportequi3011 napisał(a):
Jedyne co mi sie teraz nie podoba to to, ze wypelnienie czaszy z prawej strony zaczelo drgac przy okolo 2-3 tys obrotów

innym rozwiązaniem u który słyszalem (nie testowałem, mam nakeda) to podziurawione okrągłe filce jak pod nogi krzesła jako podkładki pod śrubki mocujące plastiki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-11 17:27:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
rhazz napisał(a):
Wklej pod wypełnienie kawałek uszczelki do okien (takiej żółtej gąbkowej) - mam tak wklejone wszystkie plastiki w czaszy i nie mam ani jednego nieprzyjemnego dźwięki trzeszczącego plastiku ;)


Rhazz, masz moze fotke jak to wyglada? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-15 07:17:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-01-02 17:24:34
Posty: 30
Lokalizacja: 05-500
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
wczoraj motór miał swój dzień i dostał:
-nowy olej (zlany wyglądał zupełnie jak z diesela ;))
-filtr oleju
-filtr powietrza (tu też niezly meksyk a to jedynie 6kkm od poprzedniej wymiany)
-świece [ img ][ img ][ img ]

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-15 11:04:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Coś strasznie brudny ten olej. Ja po sezonie miałem tylko odrobinę ciemniejszy od nowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-09-16 20:42:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-01-02 17:24:34
Posty: 30
Lokalizacja: 05-500
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Macao123 napisał(a):
Coś strasznie brudny ten olej. Ja po sezonie miałem tylko odrobinę ciemniejszy od nowego.
olej to millers zfs na bazach syntetycznych 10w40, przejechane na nim niecale 6kkm

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-10-17 14:31:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-01-02 17:24:34
Posty: 30
Lokalizacja: 05-500
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
w sumie to nic nie zrobilem, ale tak było ;) [ img ][ img ]

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-10-17 14:52:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
nimportequi3011 napisał(a):
rhazz napisał(a):
Wklej pod wypełnienie kawałek uszczelki do okien (takiej żółtej gąbkowej) - mam tak wklejone wszystkie plastiki w czaszy i nie mam ani jednego nieprzyjemnego dźwięki trzeszczącego plastiku ;)


Rhazz, masz moze fotke jak to wyglada? :)


Mam na najnowszym filmie na yt jak się rozpadłem na torze :D tam doskonale widać jak to wyglądało ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-10-18 21:40:25 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Naciągnąłem łańcuch :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 229  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org