Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-06-03 08:40:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-04-19 17:48:32
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-STROM 1050
koperta4512 napisał(a):
Zastanawiam się jak wyglądają temperatury z dodatkową owiewką? Czy motocykl bardziej się nagrzewa oraz czy z owiewką bardziej czuć ciepło od silnika.


Nie wiem jak wyglądają bez owiewki :)
W czwartek ( wiadomo jaka była pogoda) pojechałem nad Śniardwy. W trasie temperatura 79-82 st.C - jazda spokojna, bardziej przepisowa niż mniej. Czy bardziej czuć ciepło, raczej nie. Przy niższych temperaturach powietrza to temperatura na silniku jest ok 70 st. C. Bardzo wolna jazda w korku, czy w mieście dłuższe światła to normalne jest, że wentylator się włączy i tu wygląda to tak jak byś ustawił farelkę na nogi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: FZ6 Rafała Odo
PostNapisane: 2018-06-03 08:40:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-06-03 23:04:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
To ja odwrotnie, nie wiem jak to wygląda z owiewką. Fz6 w czwartek na trasie z 3 miasta do wawy się nie grzała, ale na światłach wentylator sie załączał. W kurtce przewiewnej pęd na klatę naprawdę przyjemnie "chłodził klatę".

Owiewki wydaje mi się że za bardzo nie zmieniają przepływu powietrza, a więc i chłodzenia. Tu główną rolę gra w sumie ilość powierza nacierająca od przodu (czyli prędkość raczej) niż ilość powietrza z boku lub ewentualne odbicia ciepła przez owiewki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-06-07 18:15:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-04-16 22:59:37
Posty: 7
Lokalizacja: London, GB
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
Silnik nie odczuwa za bardzo róznicy "temperaturowo" podczas pracy, powietrze z przodu na chlodnicy napiera, a podczas postojów wentylator wspomaga chlodzenie chlodziwa. W motocyklach z pelna owiewka silnik jest osloniety od deszczu, sniegu co moze pomóc w utrzymaniu komponentów silnika bez rdzy, ale wilgotnosc powietrza moze miec na to wplyw jeszcze. Dla Twoich nóg o tyle lepiej, ze mniej wiatru w nie uderza podczas jazdy (robaki nie beda brudzily Tobie spodni :) ) dodatkowo gorac bijacy od silnika poczujesz troszke pózniej, najpierw nagrzeja sie owiewki.
W moim Fazerze z niepelna owiewka temperatury plynu chlodnicy sa w tym samym zakresie temparatur podczas jazdy jak w motocyklu Rafala Odo.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-01 21:43:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-04-19 17:48:32
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-STROM 1050
Sezon rozpoczęty. [ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-01 23:13:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-06-02 22:29:56
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n
Ładnie się prezentuje przy tej zaporze :wink:
Też tam często robię postój. Może się kiedys ustawimy. Pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 06:36:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
To pierwsza dolna owiewka ktora wyglada spójnie z górną owiewką i z bryłą fz6, podoba mi się :) ładne moto!

Jesli chodzi o temperaturę to w zaleznosci od konkretnej owiewki, jej odleglosci w poszczegolnych miejscach od silnika i "wylotow" moze ukierunkowac strumien powietrza i poprawic lub pogorszyc przeplyw w konkretnych punktach. Poniewaz i tak ten silnik chlodzi sie wodą to nie ma to wielkiego znaczenia. Jesli czujesz ulge od wiatru i tak wlasnie palnowales to lux, ja przy półowiewce w lato i tak się gotuję w przewiewnych spodniach wiec nie zmniejszalbym przewiewu gaci. Jesli ktos duzo lata po ekspresowkach i autostradach tranzytowo to doceni mniejszy napor powietrza na cialo.

Dodatkowy plus to wieksza powierzchnia na ukazanie pieknego lakieru, naprawde ciekawy kolor, w sloncu musi być sztos!

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 07:58:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Rafal Odo piękny :) powiedz mi - jakie masz crashpady przy tej owiewce?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 18:36:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-04-19 17:48:32
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-STROM 1050
avalar napisał(a):
Rafal Odo piękny :) powiedz mi - jakie masz crashpady przy tej owiewce?
Nie wiem :-) Były już takie jak kupiłem. Wiem że nie pasowały do tych owiewek i w owiewkach zrobiono specjalne wycięcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 21:06:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Hehe, ok - czyli nie jakieś dedykowane :) dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org