Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-04-08 10:03:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
rhazz napisał(a):
zakończyłem dziś remont i serwis mojego moto ;)
Dziś doszedł ostatni element - czyli naklejki robione na zamówienie :twisted:



Rhazz, wrzucaj tam jakis filmik z przebiegu prac przy Frezarce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-08 10:03:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2019-04-13 16:42:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Odebrałem kufry boczne i stelaż, może przez weekend wyrobię się z montażem bo czeka mnie przeniesienie kierunkowskazów na płytę kufra centralnego a'la blue7 :) wyprowadze od razu przewod swiatla stop pod płytę gdyby mnie miało niedługo najść na dodatkowe ledy stopu w centralnym.

Wymieniłem też zniszczony własnoręcznie zamek w centralnym :D i w bocznych zamieniłem wkładki na bliźniacze pod wspólny klucz. Dla potomnych, wkładki givi pod czerwony klucz jak w kufrze E360 i pod czarny klucz jak w V47 są mocno odmienne mechanicznie. Inna średnica bębenka, jego długość i mocowanie. Starszego typu czerwone są na zapinkę a nowszego na nakrętkę 10mm. Nie są niestety zamienne. Liczylem na 3 wkladki pod ten sam kluczyk dla uproszczenia ale kufry różnią sie generacjami, przez to mam 2 kluczyki, jeden do centralnego, drugi do bocznych. Boczne 40L są wizualnie wewnątrz niewiele mniejsze od centralnego 47L...

[ img ]
[ img ][ img ][ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-13 18:32:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 174
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
sfazowany
Uważaj przy montażu stelażu bocznego :lol: :lol:
Ja dzisiaj poniosłem straty. Te grzybki metalowe są tak zajebiście kruche że jeden pękł na 6 części. Nowy komplet 35pln+przesyłka :cry:
Już nie wspominam co się wydarzyło przy wkręcaniu śruby trzymającej stelaż boczny, centralny i obejmę. Okazało się że jak kupiłem swojego fazera ze stelażem centralnym ktoś tak wcześniej zniszczył gwint w obejmie na tłumiku że jedynym słusznym rozwiązaniem jest kupno nowego 351FZ kitu bo samych obejm się nie znalazłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-13 20:52:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dzięki Oskarkor! Wiem że Włosi uwielbiają do produkcji używać gównolitu, znam to z pracy... Jeśli jest podany moment to trzeba dokręcać mega ostrożnie kluczem dynamometrycznym i bardzo dobrze dopasować narzędzia do śrub. Jeśli śruba jest krzyżak PH2 to trzeba użyć PH2. Gdyby zniszczył się gwint w obejmie przy tlumiku to dalbym dłuższą śrubę i nakrętkę od strony tłumika jeśli się zmieści. Tym się tak nie martwię, najwięcej czasu zejdzie mi się z kablami kierunkowskazów. Poprzedni użyszkodnik zmienił uchwyt rejestracji i kable kierunkowskazów wyglądają na zmaltretowane. Nastawiam się na odtworzenie wiązki nowymi kablami i dłubanie żeby zrobić to w sposób niewidoczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-15 11:01:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Akurat ja zarówno z centralnym jak z z boczkami nie miałem problem z gwintem. chciałbym powiedzieć to samo o gwintavch w samym motocyklu ale te się ukręcaja na potęgę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-15 17:39:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Stelaż givi PL351 i kufry E360 zamontowane, kierunki przeniesione :) obylo sie bez strat czyli zaden gwint ani sruba nie zerwane. Okazalo sie ze kierunki byly ząmontowane przy rejestracji przez poprzednika na prowizorycznym polaczeniu elektrycznym skreconym w palcach wiec profilaktycznie zrobiłem nowe wiązki od lamp po wtyczki przy bezpiecznikach. Kable wpuscilem w lewy profil stelażu po zrobieniu w nim otworu od góry, tam gdzie przychodzi mocowanie płyty. Kable w plycie puscilem przez nawiercone oczka, tak zeby nic nie wystawalo. Gdyby kabel był w calosci czarny, zniknalby calkiem ale nawet kucajac przy moto nie widac zadnych kabli. Kierunkowskazy przerobilem, ucinałem kołnierz miekkiej gumy tak dlugo az pręcik trzymajacy łezkowatą blaszkę zaczal wystawac i moglem go przelozyc przez wywiercona w plycie dziurke i zlapac nakrętką ktora wczesniej trzymała blaszke. Samą blaszkę i cale oryginalne mocowanie kierunku zlikwidowalem, kierunek trzyma sie dzieki tej malej nakretce na klucz 8mm. Kierunki przykrecone sa w miejscu emblematow givi ktore usunąłem, uwaga emblematy sa przyklejone na pianke z klejem dwustronnym i usuwanie tego do czystego plastiku to żmudna dlubanina. Emblematy zachowalem gdyby coś trzeba bylo gdzies kiedys zaslepic elegancko :) patent podpatrzylem u blue7 i uwazam ze jest kapitalny bo bardzo poprawia widocznosc kierunkow w miescie, nawet jesli nie jezdzimy z kuframi bocznymi. Kufry sa naprawde solidne, wszystko trzyma sie na moto jakby bylo przyspawane, nawet jak szarpalem za kufry to nic sie nie odgina, siedzi sztywniutko. Miejsca na stope zostalo... emmm... Mniej niz bym sam chcial gdym mial siedziec z tylu bo moja stopa w zwyklym obuwiu moze sie cofnac maksymalnie do podnozka w polowie stopy. Osobiscie mam odruch z rowerow opierania stopy o podnozek przednia czescia stopy, prawie palcami, nigdy nie jezdze na kaczke. Wkladki do bocznych kupilem niepotrzebnie bo mimo kupienia kufrow z pojedynczego kodu to mialy ten sam klucz w obu zamkach, nawet nie przyszlo mi do glowy sprawdzic tylko wymienilem i zauwazylem dopiero jak pakowalem stare na pamiatke, chcialem zobaczyc jak sie ukladaja zapadki we wkladce na zlym kluczyku i ku mojemu zdziwieniu schowaly sie wszystkie :D tak ze mam na zbyciu komplet do givi 4 klucze dwie wkladki wszystko na ten sam wzor, komplet givi Z227, kod GIZ227. Gdyby ktos mial pytania do montazu to piszcie. Z kuframi byla ksiazeczka w ktorej sa opisy dostepnych w sprzedazy wersji wkladek do zamkow z ich kodami, system z czarnym kluczykiem w nowszych kufrach nazywa sie Secure Lock, ma tez przez to oznaczenie w kodzie zaczynajace sie od SL. Jest tez lista modeli kufrow kompatybilnych z danym typem wkładek, moze komuś sie przyda.

[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-15 19:10:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Fajnie i solidnie to wyglada. Planujesz jechac w jakas dluzsza trase, ze zainwestowales w kufry? Ja zalozylem kufry do mojego FZS600 jak jechalem na dwutygodniowa wycieczke po Europie.
Uwazaj tylko, ze jak przesadzisz z obciazeniem kufrow to przod bedzie odciazony. Mi raz na rondzie we Francji troche przod sie uslizgnal :)

A tak wyglada moj zestaw o tylu :) Kufry to Givi E46 i 2x Givi E21


Załączniki:
IMG-20180505-WA0018.jpg [78.17 KiB]
Pobrane 349 razy
IMG-20180505-WA0016.jpg [81.51 KiB]
Pobrane 351 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-15 21:56:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
E21 wygladaja duzo zgrabniej, misiakw tez ma takie. O odciazenie zbytnie przodu az tak sie nie martwie bo na razie jeżdżę sam i waze calkiem sporo. Juz 2 osoby powiedzialy mi ze z tymi nowymi kuframi wygladam jak bombowiec :) niestety mam ciężką przypadłość pakowania wielu rzeczy na wszelki wypadek, dla mnie polecieć gdzies samolotem na weekend spakowanym w podreczny to koszmar. W ubieglym roku bylem w Bieszczadach na 3 dni do rodziny spakowany w centralny i to bylo dla mnie za malo przestrzeni. Na razie planuje po majowce skoczyc na kilkudniową wycieczkę na ocene z czym sie je takie wycieczki w obce miejsca zanim pojade gdzieś dalej, chce ocenic co pakuje niepotrzebnie a o czym zapomnialem... jak sie buduje zmeczenie i jakie jest dla mnie optymalne tempo km/dzien. Kilka dni wzdloz wschodniej granicy z polnocy na poludnie powinny dac mi jakis ogląd :) ktos z mazowsza reflektuje? Jade w okolicach 8-11 maja. Planuje jechac spokojnie bocznymi drozkami i robic sporo przystankow na fotki.[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-16 09:54:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Jak spakujesz motocykl to przejedz sie i zobacz jak sie zachowuje. Spakuj oba kufry boczne i podnies, zobacz czy mniej wiecej podobnie waza :)
Sam to przerabialem jak sie pakowalem na wycieczke. Kiedys sie zdziwilem jak na rondzie motocykl sie bardziej skladal. Wrocilem to garazu i polowe rzeczy wywalilem :)

Pozdro :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-17 00:51:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
A jezdziles z plecaczkiem czy sam? Zastanawiam sie czego napchac do kufrow jako balast testowy... Zona przygotowala buty po sezonie do wyniesienia do schowka, moze się nadadzą :) rhazz juz mnie uprzedzal też żeby nie pchać najcięższych gratów na tył tylko do jakiegoś tank baga na przedzie ale z tank bagiem poczekam az uznam 3 kufry za niewystarczajace :D

Zna ktos jakis patent na zmniejszenie wibracji na kierownicy? Kierownice i ciezarki mam seryjne.. widzialem jakies bar risery z gumowymi lacznikami tylko one duzo podnoszą. Myslalem tez nad adapterami na wiekszy rozmiar i uzyskaną przestrzeń względem oryginalnej rury wypelnic jakąś miękką gumą...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-17 11:23:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Jezdzilem samemu :) Poprostu jak zapakujesz kufry to nie przesadzaj z jazda i bedzie dobrze ;)

Pozdro :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-17 11:52:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany, jako balast wrzuć coś co waży tyle ile twoje kufry by ważyły.

pamiętaj też ze jak coś zawszemożesz "zrównoważyć" przód moto tankbagiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-17 14:06:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Wiem wiem :) tylko tank bag na ta chwile wydaje się być zbędny, 127 litrow powinno wystarczyć na jedną osobę :) nigdy nie próbowałem postawić Moto na kole ale zdazalo się że przy naprawdę konkretnym przyspieszaniu na 2 i 3 pod koniec skali obrotomierza przód zaczynał tracić kontakt, takie dzidowanie uskuteczniam bardzo bardzo rzadko, nie planuje z kuframi ścigać się jakoś więc mam wrażenie że do granicy podrywania przodu zapisu jest sporo, ale wiem o czym mówicie, jak jadę z pasażerem to Moto staje się bardzo dziwne w prowadzeniu, przód wydaje się być wysoko względem siodła jakbym siedział na enduro. Przetestuje przetestuje, spróbuję napchac narzędzi, ciężkiego sprzętu. Givi zaleca max 10kg na kufer, do ilu faktycznie pakujecie? Mi do centralnego na wcisk weszło około 15kg i jechało się bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-17 14:14:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Ja nie pamietam nawet dokladnie ile bo nie wazylem :) Moje Givi E21 fajnie sie otwieraja od gory wiec spakowalem po sam brzeg. Wiadomo, ze ciegiel tam sie nie pakuje tylko jakies ubrania na weekend.
U mnie jest to samo podczas jazdy z pasazerem. Kiedys bratowa przewiozlem to az sam sie zdziwilem, ze na kierownicy byl jakis taki luz przy przyspieszeniu spod swiatel :)

Nie przejmuj sie tym zbyt bardzo, nie przesadzaj w waga, spakuj po rowno na strone, ciezsze przedmioty poloz na spod kuferkow i ciesz sie urlopem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-17 14:32:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
nie planuje z kuframi ścigać się jakoś więc mam wrażenie że do granicy podrywania przodu zapisu jest sporo,

powiem ci ze sam się zdziwiłem jak wielką różnicę to robi. centralny z jakimis duperelami typu ręcznik, śpiwór + boczny zawlony mokrymi ciuchami (wracałem z regat, nie wyschły na czas) i wcale wiele mu nie trzeba było wiele do poluzowania przodu. ok, nie walił gdzieś wysoko, ale nie ufałem juz trakcji w takich przypadkach. warto to brac pod uwagę. Teraz jak wracam skąd kolwiek wrzucam mokre ciuchy do torby na siedzenie pasażera - jest przed osią tylnego koła to juz nie miesza tak bardzo. Prawdę mówiąc teraz pakujac się pakuje najpierw w boczne, potem w rolo które trafia własnie na siedzenie pasażera, a centralny kufer idzie ostatecznie - i z tyłu, i wysoko, generalnie przeszkadza a nie pomaga


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 229  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org