Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-06-20 15:55:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Witam, zarejestrowałem się tutaj prosząc was o pomoc. Mianowicie posiadam FZ1 z 2009r i przytrafił mi się nie lada problem - brak iskry. Motocyklem w niedziele zrobiłem jak co weekend Ok 350km po czym wrocilem do garazu i odstawiłem jak zawsze. Po 3 dniach przychodzę próbuje zapalić a moto nie odpala. Rozrusznik kręci, światła są jedyne objawy to takie ze licznik kasuje przebieg dzienny oraz godzine, zmienia km na mile oraz temp na HI. Dodatkowo nie mogę włączyć trybu diagnostycznego po prostu nic się nie dzieje nawet zegarek się nie wyświetli. Zaznaczę ze dioda od immo nie miga ani nie swieci co jest dziwne bo dawniej po wyjęciu kluczyka czy włożeniu się świeciła bądź migala. Przeczytałem już chyba cały internet łącznie z angielskim , przeszukałem kable w instalacji elektrycznej itp, wszystkie kostki styki i dalej nie wiem co mu jest.

Czy padł immo ? To dlaczego resetuje zegary i zmienia km na mile ?
Czy padl komputer czy antena ?
Mam trzy kluczyki łącznie z czerwonym serwisowym, na każdym to samo kręci brak iskry + zegary świrują, brak migania immo tak jakby się nie uzbrajal. Motocykl jest krajowy, bez dziwnych przygód.

Macie jakieś pomysły czy szukać całego kpl stacyjki z kompem i kluczem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-20 15:55:34 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2019-06-20 16:35:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
odpal na innym aqu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-20 16:40:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
mateq3 napisał(a):
oraz temp na HI


Dokładnie jak Wojt@s napisał - w Fz6 to znaczy, że aku poszedł papa. Tutaj podejrzewam podobnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-20 16:55:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Akumulator kręci jak szalony wiec to raczej nie on .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-22 09:26:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
mateq3 napisał(a):
Akumulator kręci jak szalony wiec to raczej nie on .


Może tylko tak Ci się wydawać. Sprawdź sobie spadek napięcia na aku w czasie pracy rozrusznika. To, że kręci, o niczym nie świadczy, bo rozrusznik może kręcić jak szalony, tylko co z tego, skoro napięcie klęka w tym czasie do np. 8V i elektronice brakuje papu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-22 10:29:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Dzięki sprawdze

-- 2019-06-22 13:28:09 --

Sprawdzałem, przy rozruchu akumulator daje 10,9v wiec to nie jego wina. Dodatkowo udało mi się podmienić kompa i stacyjkę z innego fz1 - zero zmian, dalej zmiana km na mile, temp HI i brak możliwości wejścia w tryb diagnostyczny. BRAK ISKRY

Możliwe ze któryś przekaźnik jest zepsuty ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-22 21:12:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ja bym podłączył aku z auta zanim bym wymienił połowę moto. Kupa ludzi z tymi objawami powie Ci że to najpewniej Aku. Ale co tam... Ludzie na forum Yamahy się nie znają :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-22 21:20:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
To nie akumulator.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-22 22:26:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Drugie inne aqu założyłeś?
Sprawdź przewód masowy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-22 22:53:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Sprawdzone aku i masa. Najgorsze jest to ze stało się tak z dnia na dzień.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-23 01:10:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-01 21:49:55
Posty: 71
Lokalizacja: DJA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMWR1200R GS650 FZ1
sprawdź połączenia wtyczek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-23 07:50:31 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
To zacznijmy od podstaw :)
W ogóle pompa paliwa Ci startuje po zapłonie?
Sprawdź bezpieczniki :)
Sprawdź dokręcenie klem, może masz niedokręcony kabel do aku?
Ile masz kluczyków do moto? Masz serwisowy, czerwony? Spróbuj na nim odpalić moto.
Posprawdzaj sobie złącza, najlepiej każde rozłączyć i zobaczyć w jakim jest stanie, może gdzieś nie masz styku, może któraś wtyczka się poluzowała. Sprawdź wszystko, łącznie ze złączami przy liczniku.
Możesz zobaczyć, jak zachowa się moto z odłączonym licznikiem - mógł go szlag trafić
Możesz też spróbować odpalić moto z odłączonym alternatorem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-23 16:57:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Witam. Moto bez licznika kręci tak samo, połączenia wszystkie sprawdzone dopięte itp.

Nie ma prądu na pompę paliwa, dlatego tez pewnie nie ma iskry. Problem w tym ze na drugim zestawie kompa jest tak samo, tez brak prądu.

Macie jakieś pomysły ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-23 17:41:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Zwarcie w obwodzie wyłącznika awaryjnego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-23 18:07:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Jak odepne od niego wtyczkę to dalej zegary HI, brak trybu diagnostycznego, brak kontrolki immo. Dalej skłaniam się ku komputerowi i immo.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org