Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-06-26 11:00:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Wiem wiem :) ale nie bede zmienial teraz moto :) jednak jak jest juz chlodno to z owiewką przenikanie chlodu jest o wiele mniejsze. W kwietniu z kolega wracalismy z wycieczki, zastala nas noc i on po 100km mial gile do kolan a ja na luzaku jechalem sobie bez problemu, mamy ten sam model kurtki, on jechal na sv650n bez szybki zadnej.

Więc.. w moto nie zmienie wiecej niz tylko tą szybkę bo na chlodne dni "wysoka" szyba mi pasuje. Generalnie wiem ze to psuje sylwetke moto ale zbyt wysoka szyba z wielkimi deflektorami zeby struge dac nad kask tez wg mnie wyglada fatalnie. Wiec, pytanie co jest mniejszym zlem, cięty puig z garbem i lekkim zaogragleniem czy łoryginał, ewentualnie maźnięty na czarno..? Mysle ze puig bedzie nieco mniej kłuł w oczy i bedzie duzo prostszy w obróbce, jest cienszy i nie ma zgrubienia na krawedzi wiec najlatwiej wykonczyc podobnie do fabrycznego cięcia...

Bo tym drugim sposobem na ciszę na dluzszych przelotach, wspomnianą szybą z przystanku autobusowego to nie jestem zainteresowany :/[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-26 11:00:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-06-26 14:17:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Generalnie wiem ze to psuje sylwetke moto

sfazowany napisał(a):
wspomnianą szybą z przystanku autobusowego to nie jestem zainteresowany :/

nie traktuj tego jako wrzut osobisty bo nie taki jest cel, ale taka prawda - ludzie którzy lubią latać daleko zazwyczaj w dupie maja wygląd i wybierają komfort. To co opisujesz to troszkę "zjeść ciastko i mieć ciastko". Ale z moto to tak jest że każdego bawi co innego - i good, bo o to chodzi żeby jazda bawiła. Jednego jara masa kilometrów, innego czyste chromy. Obaj spotkają się wieczorem w barze i pogadają - i to jest piękne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-26 18:35:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
sfazowany ale kombinujesz :P
Ja do S2 założyłem teraz taką:
[ img ]
Już nie pamiętam ile wyższa od ori - chyba 17 cm?
Jest na prawdę spoko a i do wyglądu nie mogę się jakoś czepiać. Co więcej, to co jest przy mocowaniu lusterek działa tak, że na rękawicach praktycznie nie ma wiatru :)

Szyba - powtarzam - kwestia gustu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-26 20:53:17 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
sfazowany, to Tobie ma się podobać a nie innym. Jeśli Ci pasuje przycięta szyba to po prostu tnij :wink:

Już gdzieś pisałem o moich doświadczeniach z krótszymi i dłuższymi szybami. Wniosek mam jeden...- NAKED :D

Oczywiście to moje subiektywne stanowisko i będę się go trzymał ale bardzo szanuję odmienne opinie innych, chociaż się z nimi nie zgadzam :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-28 01:16:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Szyba przycięta o 10cm, zdecydowałem się ciąć puiga, ma dużo lepszy kształt do zabawy. Do oryginału dokupię deflektor i będzie na jesień / wiosnę. Na jednym ze zdjęć przyłożyłem szybę fabryczną dla porównania długości, środek jest trochę niżej ale boki już całkiem sporo poszły w dół. I na to właśnie liczę, na zdjęcie wiatru z obojczyków i podstawy kasku żeby nie powodowały turbulencji przy uszach. Jutro, tzn dziś rano test :)[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]


Update po 300km
Jestem happy, stożkowy kształt rozpycha wiatr na boki, ręce i ramiona zyskały wentylacji, struga nie kumuluje się na barkach tylko po bokach ucieka na ramiona. Dmucha mniej niż na nakedzie, nie ma aż takiego naporu na klatkę ale i tak doznania są bliskie tym z golasa.
A na kasku turbulencji... Brak!
Wiatr czuję od wysokości serca. Jest duzo ciszej, w zasadzie przy predkosciach powyzej 100 jechalem nieco szybciej niz zwykle bo nie czułem prędkości, brak hałasu bardzo zwiększa komfort podróży. Dopiero jak pochylę głowę ok 5cm w dół to wraca znany mi hałas. Wygląd Moto bardzo mi odpowiada, wyszło dużo lepiej niż się spodziewałem. Jak na ryzyko bycia 3 stówek w plecy przez zniszczonego puiga, myślę że jednak opłaciło się :)

Polecam ten patent każdemu kto jest zmęczony hałasem wiatru a nie chce zmieniać posiadanej maszyny tylko z tego powodu. Plusy - dużo ciszej i lepsza wentylacja przy upałach. Minusy to większa wentylacja która w chłodnym okresie może dokuczac. Od ok. 90kmh nieco większy napór wiatru na ramiona i głowę. Może to kwestia kasku ale mój nolan n87 świetnie z tym wiatrem sobie radzi. Na chłodny okres mam drugą szybę wiec tez się tym nie martwię.
Samo cięcie to nie problem, szyba puiga jest dość cienka i dobrze współpracuje przy obróbce.
[ img ][ img ][ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-03 23:07:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Oddałem dziś kanapę do Gorjan-a w Grodzisku, kontakt z nimi jest rewelacyjny... Dostałem kanapę zastępczą na czas usługi :) więc moto nie zostało uziemone. Najlepsze jest to, że na wstępie dowiedziałem się że moja kanapa juz była modyfikowana, narzekałem na jej nadmierną miękkość ale do głowy mi nie przyszło że ktoś pod oryginalne obicie dodał 2cm miękkiej gąbki!!!! Kształt miała wzglednie normalny a nie mialem okazji wsiąść prosto z innej fz6 na moją żeby wyłapać różnicę. Efekt był taki że zapadałem się w tej gąbce szczelnie opatulując krok od siura po plecy :/ na szczescie da się usunąć dodatkową gąbkę i pracować dalej na bazie pierwotnej oryginalnej gąbki. Mam weekend na pojezdzenie na zastępczej niemodyfikowanej kanapie i ocenę co chcę dalej zmieniać w mojej. Okazuje się ze na standardowej kanapie nogi choc bardziej ugięte bo jest niżej to mniej mnie bolą, nie ma takiego ucisku na naczynia krwionośne. Siedzę ciut niżej więc mam lepszą pozycję do kierownicy, lepiej w pochyleniach czuję moto i przy malych predkosciach stabilnosc jest nieprawdopodobna, mogę jechac 3kmh z nogami na podnozkach bo wcale nie czuje zebym zaraz musial sie podeprzec. Rewelacja.. wczesniej po parkingu na luzie jezdzilem tak 6-7kmh.. te kilka kilometrow przy manewrach to kolosalna roznica.
...i chyba wcale nie chce wyzszej kanapy tylko mocniej wytaliowaną przy baku i twardszą gąbkę... Szok! Teraz wszystko nabiera sensu... Nadmiar sprężystej gąbki pogarszał odczytywanie zachowania moto pod tyłkiem, jakbym zaczal od nowa odkrywac swoje moto! I to jako lepsze moto!

Miekkie kanapy są fatalne! Mialem powiedziec ze do dupy, ale wlaśnie nie, do dupy się nie nadają :) W sobotę strzelę rundę 400km żeby zmęczyć "siedzenie" i okreslic co dalej robimy... Ma ktos doswiadczenia z wkladkami żelowymi? Jakie odczucia?

Wstepnie wybralem obszycie na wzór takiego:[ img ][ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-04 10:19:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
daj znać jak o wymianie bedzie, bo u mnie FZ6 tylko w dalsze trasy teraz latać będzie więc chetnie wrzucę żelka i pozmieniam kanapę (i tak w 1 osobę latam więc może nawet jakis zamek do torby na siedzenie dorobię)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-06 22:20:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dziś jednodniowy wypad po bocznych drogach, pogoda pochmurna ale ogolnie wyszlo fajnie :) oryginalna kanapa duzo lepsza od mojego pluszaka. Twardsza - lepsza! A zaraz idę do garażu zmieniać oliwę i odswiezyc filtr powietrza k&n, oliwa tak jak poprzednio motul 7100, filtr oleju tez k&n. Ciekawe jest to ze w serwisowce filtr oleju jest oznaczony do wymiany co 20 tys. km. :) Nie znam nikogo kto by wymienil sam olej bez filtra..[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-07 12:52:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Na foto piwo bezalkoholowe 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-07 14:20:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ofkors, heineken 0% :) swoją drogą chyba najlepsze piwo bezalkoholowe, nie smakuje dziwacznie jak siki lech free, przypomina raczej prawdziwe piwo.

Zarwalem nocke w garazu, od polnocy do 6.. ale wymieniłem oliwę, umyłem i nasączyłem filtr powietrza k&n, umyłem napęd i jeszcze ogarnąłem parę pierduł jak wymiana śrubek czaszy i korekty mocowania lusterek... Wreszcie domyłem ogon ze smarków smaru wyrzucanych z łańcucha :)

Gdyby ktos meczyl sie z odkreceniem filtra z gladkim czołem bez nakretki to mam dobry sposob, po spuszczeniu oleju przebijam czolo filtra przy krawedzi w dolnej czesci filtra plaskim srubokretem, pozwalam wypłynąć resztkom oleju, pozniej robie takie same nakłucie u gory, wkladam drugi duzy srubokret, krzyżuje wystajace srubokrety tak zeby stykaly sie jak nablizej filtra i kręcę nimi, filtr przy takiej dzwigni bardzo latwo sie odkreca. Nowy filtr K&N kupilem ten z dospawaną nakrętką 17mm.

Po ok 10.000km olej był ciemny ale nadal widac bylo jego czerwony odcień (motul 7100).

Przy suszeniu filtra powietrza wielokrotnego uzytku polecam kłaść go płasko na zlozonych w kształt filtra recznikach papierowych i czesto je zmieniac, papier ladnie wyciaga wilgoć z bawełny w filtrze. Olejek mialem w tubie do wyciskania i bez problemu nasaczylem nim filtr. Nasączamy po grzbietach tylko od strony oznaczonej jako FRONT. Po nasaczeniu caly filtr znow polozylem plasko na recznikach na kilka minut ktore wciagnely ewentualny nadmiar olejku. Tym razem filtr na ręcznikach kładłem stroną "czystą", frontem do góry. Pod swiatlo latwonocenic czy filtr zrobil sie rownomiernie czerwony. Myslalem ze bedzie to bardziej problematyczne, jedynie suszenie jest czasochlonne.[ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-07 20:17:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
sfazowany pięknie, czysto :D A czy do czyszczenia tego KN też tak dużo tej pianki Ci zeszło? Ja jak go czyściłem, to dopiero za 2 razem cały syf puścił :)

Generalnie zazdroszczę tras i czasu na zabawę przy moto ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-08 01:00:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
avalar napisał(a):
A czy do czyszczenia tego KN też tak dużo tej pianki Ci zeszło?


avalar, do usuwania starego olejku mam plyn z zestawu k&n recharger kit, to jest nieduża butla z atomizerem, popsikalem obficie, odczekałem z 10min i wyplukalem pod kranem lejac wodę tylko od strony czystej... Po wysuszeniu czerwony olejek wykraplany na grzbiety strony brudnej, aplikowany z wyciskanej butli. Tą piankę masz od k&n? Nie widzialem u nich w ofercie srodka w piance, poza tym nie wiem czy forma pianki jest najlepsza bo to musi gleboko wejsc w bibułę i rozpuscic olejek wiążący brud. Najpierw kupilem olej do filtrów motula bo nie mieli w sklepie k&n a pozniej stwierdzilem ze to moze byc zly pomysl z motulem bo stworzono go do filtrow gąbkowych a w k&n jest bibuła. Ostatnio dokupiłem olejek k&n w wersji bez atomizera ale aplikacja jest bezproblemowa.

Co do czasu... Grzebie po nocach a jezdze jak zona jest w pracy albo ma inne plany :) w ubieglym roku wiekszosc zrobionych kilometrow zrobilem w okolicach północy ;) w tym roku jest lepiej ale wciąż marzy mi się wypad zagranicę, np Rumunia.. na razie jezdziłem tylko w kraju.

A co myslicie o mojej skróconej szybie? Moja prywatna loża szyderców co widziala moto na zywo (a wcześniej obśmiała mój pomysł) stwierdzila ze efekt jest o dziwo lepszy niz sie spodziewali i teraz moto wygląda lepiej niz przed cięciem... Po ok. 1000km podtrzymuje tez zdanie ze efekt jest bardzo zadowalający. Na lato zdecydowanie polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-08 09:56:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
sfazowany napisał(a):
A co myslicie o mojej skróconej szybie? Moja prywatna loża szyderców co widziala moto na zywo (a wcześniej obśmiała mój pomysł) stwierdzila ze efekt jest o dziwo lepszy niz sie spodziewali i teraz moto wygląda lepiej niz przed cięciem...


Wizualnie mnie nie porwała bo teraz jak się patrzy na moto to wygląda tak jakby właśnie szyby brakowało - takie moje zdanie. Ja problem wiatru na głowę rozwiązuję dodatkowym deflektorem jak jadę w trasę (1000km+)
Nie mniej jednak jeśli Tobie się podoba a jeszcze działa prawidłowo - tzn że modyfikacja jest na plus ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-10 13:19:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Udało mi się upolować interkom Scala Rider Packtalk Bold w dobrej kasie, używka ale zawsze :) Zobaczymy czy będę zadowolony, dzisiaj założyłem do kasku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-12 10:29:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-12-20 23:00:01
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600
FSZ 600 zmieniłem w nakeda.
Duża różnica w jeździe po przyzwyczajeniu się do owiewki.
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 229  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org