Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-07-02 21:03:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Moto kręci normalnie tylko zegary świrują (HI, immo nie miga, zmiana km na miłe, zerowanie przebiegu) + brak iskry, napięcia na pompie.

Jak przełącznik awaryjny wyłączony to moto nie kręci a jak włączony to kręci normalnie wiec obstawiam ze jest dobry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-02 21:03:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2019-07-02 21:41:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Sprawdź przejście między plusem z pompy a wtyczką do kompa.
Odepnij wtyczkę od pompy zobacz czy ona zwarcia nie robi.


Jeśli gaszak się tak zachowuje to wszystko z nim okej.

Bezpiecznik fuel injection sprawdziłeś?

Neutral się pali?

Według schematu do fz1 z 2006 aby doszło napięcie do pompy :
- immo
- neutral switch musi się palić
- sidestand switch musi być złożona
- dioda od temperatury czerwona HI nie może się palić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-02 22:15:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Immo nie swieci wcale
Neutral się pali
Podnóżka działa
Dioda swieci HI

-- 2019-07-02 22:17:09 --

Bezpieczniki wszystkie ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-03 09:20:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Wojt@s napisał(a):
- dioda od temperatury czerwona HI nie może się palić

mateq3 napisał(a):
Dioda swieci HI

wto mi wygląda na winnego...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-03 15:42:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Tylko jak odczytać błąd ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-03 19:36:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Za odpalenie diody i wyświetlenie HI odpowiada czujnik temperatury płynu.

Sprawdź opór czujnika temperatury:
Dla 0 stopni powinno być 5,21-6,37 kohm
Dla 80 stopni powinno być 0,29-0,35kohm

Dla otoczenia 20-30 stopni opór powinien być około 3-3,5kohm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-06 08:02:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Problem rozwiązany. Utlaly kabel w środku wiązki. Dwa tygodnie męki ale się udało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-06 09:40:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-01 21:49:55
Posty: 71
Lokalizacja: DJA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMWR1200R GS650 FZ1
no to super że sobie poradziłeś. czyli jednak kabelki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-06 10:04:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-06-20 15:41:21
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1 2009
Dokładnie i kupa kasy została w kieszeni.
Wcześniej miałem 2 hornety 600 i ostatnio horneta 900 i takich jaj nie było zeby w oryginalnym oplocie kable korodowaly.
Minus dla yamahy :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-06 11:33:24 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 299
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Panie oszczędności, i jeszcze raz oszczędności, producent szuka ich gdzie może, trzeba z tym żyć i się przyzwyczaić, u mnie też Yamaha ma w pewnych kwestiach minus, ale nie jest to jedyny producent u którego zauważam problemy, które nie powinny mieć w mojej ocenie miejsca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-06 12:10:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
pawcio81 napisał(a):
ale nie jest to jedyny producent u którego zauważam problemy, które nie powinny mieć w mojej ocenie miejsca.

to nie widziałeś chyba Harleya w wersji podstawowej prosto od dealera... klasyk czyli odkręcające się srubki to olewka, ale na tylk którego 3 lata temu wygrałem na 2 miesiące to wiązki kabli miejscami luźno wisiały, w innych na trytke pod ramą, bez żadnego maskowania... a przebiegu miał niecałe 400 km...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-06 15:29:45 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
mateq3 napisał(a):
Wcześniej miałem 2 hornety 600 i ostatnio horneta 900 i takich jaj nie było zeby w oryginalnym oplocie kable korodowaly.


A pisałem stronę wcześniej, że instalacje w Yamahah to lipa? Miałem u siebie już nie jedną wywaloną z ori oplotu, żeby porobić solidnie połączenia i zabezpieczyć newralgiczne miejsca. Później całość, zamiast w rurkach, zawijałem taśmą tekstylną. Wiązki są porobione tak, że klimat bogaty w wilgoć, typu np. UK, czy jakieś nadmorskie okolice w każdym innym kraju, raczej nie jest czymś, co bezboleśnie znoszą. Z resztą, tuleja szerokości 2mm, w obwodzie, który ciągnie kilka amper i tak dobrze, że to tyle czasu wszystko bezawaryjnie działa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org