Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-05-29 14:15:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Nie doszukałem się takiego tematu więc zakładam nowy. Padło mi ECU i mam parę pytań do osób które to przeszły lub maj wiedzę nie przypuszczenia. Mam moduł o numerach FUA0020 czy muszę szukać innego z tymi samymi numerami ? Widzę w ogłoszeniach końcówki np ...15,...18. Jak się domyślam będę musiał po zakupie wysłać do serwisu który zgra mi to z kluczykami i moim IMMO ze stacyjki. Dzwoniłem do jednego dzisiaj i krzyknęli 350zł za kodowanie. Moduł znalazłem tylko jeden o tych numerach 250zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zmiana modułu Fz6
PostNapisane: 2019-05-29 14:15:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-05-30 09:45:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Siema, to ja odpowiem bo przeczesałem dosyć dużo na ten temat i nawet pisałem tutaj na forum jak to wygląda:

FUA0015/MITSUBISHI (FZ6-SHG(W)/FZ6-NHG(W))
FUA0018/MITSUBISHI (FZ6-NAHG/FZ6-SAHG)
FUA0019/MITSUBISHI (FZ6-SA/FZ6-NA)
FUA0020/MITSUBISHI (FZ6-S/FZ6-N)

N- naked
NA- naked z ABS
NAHG- naked z ABS wersja S2
NHG- naked wersja S2
FZ6-S FAZER- wersja z owiewką
FZ6-SA FAZER- wersja z owiewką i ABS
FZ6-SAHG- wersja S2 z owiewką i ABS
FZ6-SHG FAZER- wersja S2 z owiewką

I teraz tak - sprawdzone organoleptycznie, że moduł od wersji z ABS pasuje to wersji bez ABS. W drugą stronę nie sprawdzane ale z tego co wiem, nie zadziała bo będzie nieprawidłowy sygnał do modułu ABS.
Oczywiscie potrzebne kodowanie.

Więc zamiast FUA0015 (bez ABS) można włożyć FUA0018 (ABS) -> w drugą stronę na 99% nie będzie abs i wywalany bład na zegarach.
To samo obstawiam w przypadku FUA0020 można włożyć FUA0019.

Nie bawiłem się w zamiany z S1 na S2 bo to raczej nie zagra.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-05-30 14:57:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
O to właśnie mi chodziło, już dzwoniłem do enigmy koszt kodowania 200zł.
Pamięta ktoś kolory kabli idące do cewek bo u mnie coś pomieszanie było. Czarno-czerwony jest wspólny dla dwóch i jest to 12v czyli +.
Do pierwszej cewki 1i4 minus to pomarańczowo czarny a do cewki 3i4 popielato czarny jest minusem.
Te idące do minusa idą z modułu i u mnie pomarańczowo czerwony ma stałe zwarcie z masą. Wykluczyłem impulsator i przetarcie kabla.

-- 2019-06-04 17:06:59 --

Moduł zrobiony od ręki jutro będzie u mnie. Mam nadzieję że to będzie koniec problemów z błędem 33 i awariami na trasie oraz nawinę trochę kilometrów zanim znowu pogorszy się pogoda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-09-27 15:12:44 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-27 11:03:53
Posty: 4
Wiecie moze czy w fz6 s1 naked da sie wymienic sam modul ECU bez wymiany stacyjki z immo? Bo z tego co zrozumialem to mechanik mowil mi ze ecu i immo sa ze soba na stale zakodowane i nie da sie ich wymienic osobno, natomiast z tego co zrozumialem jak tu piszecie to da sie. I drugie pytanko, gdybym kupil uzywany ecu + stacyjke z immo + kluczyki z tego samego moto to czy jak to przeloze do mojego to bedzie wszystko dzialalo bez kodowania czy cos trzeba i tak kodowac?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-09-27 17:23:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Da się, 200 zł kodowanie w Krk kosztuje. Temat przerabiałem osobiście jak i z kilkoma osobami tutaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-09-27 17:24:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Jak kupisz komplet nic nie musisz kodować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-23 17:30:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 41
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Czy wszystkie te moduły są do silnika 98KM?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-23 18:28:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Nie, tylko z końcówka 15 i 18.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-23 18:33:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 41
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Kiedyś padł mi moduł 015 i kupiłem cały kpl. (moduł,stacyjka,zamki) chyba o nr 020, czyli mam 78KM???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-23 20:36:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Tego na 100% Ci nie potwierdzę, ale wszędzie gdzie szukałem i jak dzwoniłem po ludziach to te z końcówka inna niż 15 i 18 były z S1.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-23 22:13:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 41
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Chyba mam z końcówką 20, ale jeżeli byłby od S1 to by wtyczka od modułu była inna?! Możw wiosną na hamownię podjadę :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-24 15:12:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Nie byłaby inna, dlaczego miałaby być inna?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-24 23:32:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 41
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Zobacz moduł od S1 a moduł od S2 , mają inną budowę wtyczki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-25 13:08:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Keny jak dla mnie to to samo:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/-kor ... 27078.html
https://archiwum.allegro.pl/oferta/modu ... 60209.html

Płaskie piny. Nie wiem co innego mogłoby być.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-25 14:05:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Do 2007 byl fazer S1 z okraglym licznikiem w jednej wersji 98 koni, od 2007 byl S2 z nowym licznikiem, owiewką, wahaczem itd i mocą 98 koni, ALE nadal produkowano wygladajacy jak S1 fazer z obniżoną mocą chyba 78 koni, z okrągłym licznikiem, starym wahaczem itd, dlatego mozna znaleźć ogłoszenia z nowszych roczników wyglądające jak stare S1. No i może graty z tych wersji pasują do S1 a mają np ograniczoną moc. Tyle pamiętam z tego co wyczytałem jak szukałem swojego fazera do zakupu. Te 78 koni podobno mozna bylo odblokować do pełnej mocy zwierając któryś pin do masy.

Znalazłem post w ktorym bylo to info:

viewtopic.php?p=146672#p146672


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org