Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-04-08 13:09:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
WD - 40 ze 2-3 razy dzień wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-08 13:09:35 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-04-10 18:55:59 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
baxior napisał(a):
WD - 40 ze 2-3 razy dzień wcześniej.


Nie dużo gorzej radzi sobie Coca Cola. Tak na wypadek jakby ktoś nie miał WD40 pod ręką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-10 19:16:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Zdarza się też tak że śruba przy nakrętce jest już tak wygrzana że nawet delikatna siła ukręca "łepek"
Nie chcę nikogo straszyć ale zawsze jest takie ryzyko i proponuję się zaopatrzyć przed robotą w toto:
http://allegro.pl/zestaw-kluczy-do-urwa ... 84929.html
http://allegro.pl/wykretaki-do-urwanych ... 72111.html
(aukcje przykładowe, ja mam jonnesway i robi robote)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-10 19:51:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-01 10:18:36
Posty: 17
Lokalizacja: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 2004 FZ6 Fazer
U mnie nakrętki okrutnie piszczały przy odkręcaniu, pomimo tego, że psiknąłem jakimś silnym odrdzewiaczem zabranym od moich mechaników (branża maszyn budowlanych), ale żadna się nie zblokowała i nie urwała.
Wbrew pozorom najtrudniejsze było zdjęcie rury pod motocyklem, od strony kolejnej sekcji wydechu, a po wszystkim włożenie jej z powrotem (jest tam owinięta taką srebrną taśmą uszczelniającą - przynajmniej u mnie).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-01 10:45:02 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 481
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Zna ktoś jakiś preparat tego typu jak na filmiku?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=gqaVAU1HPw4&feature=emb_logo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-01 13:23:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Używałem, opisywałem w "co dziś zrobiłem..." w okolicach wakacji ubiegłego roku, bardzo dobre specyfiki, choć trochę trzeba się namachać i zniżyć do parteru, to nie jest praca dla niecierpliwych :)

Efektem 2-3 godzin pracy był kolektor wyglądający jak nowy.

[ img ]

[ img ]

Edit:
Sorki, dla jasności ja używałem pasty firmy autosol antiblau + metal polish. Nie używałem tego specyfiki w sprayu. Jeśli masz już wyczyszczone kolektory i tylko co jakiś czas je odświeżasz to taki psikacz da radę. Usunie przebarwienia metalu i wróci kolor srebrny, ale powierzchnia pozostanie lekko matowa, tak jak na filmie. Dla doraźnego czyszczenia w sezonie to i tak dobre rozwiązanie bo nie wymaga tyle czasu i zaangażowania żeby odświeżyć wygląd.


Ostatnio edytowano 2020-03-01 18:14:32 przez sfazowany, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-01 13:47:45 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
To jest optiglanz. Mam dwie nowe butelki. Używam dwa razy do roku.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-02 10:54:07 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 481
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
No właśnie moje kolektory nie są zardzewiałe i wg mnie nie trzeba ich traktować mechanicznie. Jak kupowałem moto to się błyszczały jak psu j...a Teraz są odbarwione w podobny sposób jak na filmie i myślę że taki środek by zadziałał. Dzięki Cimaj, będę szukał tego albo czegoś podobnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-02 16:57:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Janusz81 napisał(a):
Jak kupowałem moto to się błyszczały jak psu j...a Teraz są odbarwione w podobny sposób jak na filmie

prawdę mówiąc musiałbys je czyścić co jakiś czas bo to odbarwienie jest naturanym elementem grzania i syfienia się i tego nie uniknesz...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-22 22:35:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Chciałbym się poradzić. Zapuściłem trochę wydechy, od 3 miesięcy nie były czyszczone. Tłumik składa się z różnych materiałów ale wszystko to chyba blacha nierdzewna, z tym że element największy - poszycie tłumika to blacha o fakturze (gdyby to była bateria umywalkowa) to by się nazywała "satyna" :lol:, końcówka i czoło to mat. Zastanawiam się czym mam to odczyścić i pytanie czy da się doprowadzić do przyzwoitego wyglądu rurę wchodzącą do tłumika.


Załączniki:
Inked20200808_145356_LI_Easy-Resize.com.jpg [237.01 KiB]
Pobrane 268 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-22 22:48:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Całość autosolem :) tylko ręcznie. Wszystko zrobisz na lustro chociaż nwm jak zachowa sie ta satyna?!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-22 23:07:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jesli satyna jest nienaruszona to można ją zakleić. Szuałeś na YT lub na forum bmw? Również polecam autosola, jest znakomity.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-22 23:21:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
marcingda to zależy w jaki sposób "zapuszczone" zostały te wydechy. Przypalone i zbrązowiałe? Wtedy Autosol Anti Blau żeby usunąć ten osad przy czym nie działa on na zasadzie polerki wiec nie zniszczy faktury metalu.
Na wykończenie kolektorów na połysk stosuję Autosol Metal Polish i on zabezpiecza, nabłyszcza metal przez co dłużej jest odporny na ponowne przebarwienia. Jeśli delikatnie go nałożysz i przetrzesz to satyna i mat sie utrzyma, u siebie tez go stosuję.
Ostatnio również odkryłem jak świetnym środkiem jest WD40 jako konserwacyjna powłoka na przyklad śrub w których zbiera się woda to działa on hydrofobowo utrudniając wdawanie się rdzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org