Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-02-25 02:06:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
bierny zrobiłeś świetny deal bo to wydaje się być idealnym rozwiązaniem dla kogoś kto potrafi naprawić sprawy kosmetyczne nie koniecznie od razu na oryginalnych częściach, kupiłeś moto w dobrej cenie - nawet bardzo dobrej jak na emteka, doprowadziłeś go do dobrego stanu wydając na to ułamek zaoszczędzonych pieniędzy.

Ten konkretnie model jeśli nie porównujesz go do motocykli z innych klas żeby uwydatnić jego ułomności, tylko patrzysz na plusy którymi niewątpliwie są poręczność, zwinność, moc/masa i uniwersalność to w tych pieniądzach to jest strzał w 10! Patrząc np na filmy Luczyna to widać że mt07 można spokojnie objeżdżać wycieczki po całym kraju bez kompleksów, śmigać po mieście jak skuterem i szlifować technikę jazdy po winklach. Gdybym 3 lata temu miał 20 tysi a nie 12 to bym teraz najprawdopodobniej jeździł takim emtekiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: MT07
PostNapisane: 2020-02-25 02:06:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-02-25 10:35:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
sfazowany Dzięki!

Podliczyłem bardziej skrupulatnie koszta i wychodzi mi kwota ok 15500-15600 zł za motocykl + wszystkie wydatki z nim związane do tej pory, z wyłączeniem kosztów rejestracji. Zatem można przyjąć kwotę 16 tys. jako całość moich kosztów.

Co do zwinności, lekkości, itd. - przejechałem w niedzielę 35 km po mieście. Zobaczymy jak będzie później, ale moto jest tak lekkie, że wydaje się aż za lekkie! Przednie koło szybuje w górę na 1 biegu odkręcając po prostu mocniej gaz (bez odpuszczania i kompresji zawieszenia). Z kolei 1 bieg kończy się zaskakująco szybko i jest tak z każdym kolejnym. Lekkość moto + wyższa prędkość = ogromny dyskomfort. Chętnie podzielę się opinią po przejechaniu 1000-2000 km, ponieważ sam jestem bardzo ciekaw tego, jak będzie się jeździło.

BTW -
Cytuj:
nie koniecznie od razu na oryginalnych częściach
- Przecież wszystkie plastiki są oryginalne :D Abstrahując - myślę, chyba lepiej było ratować to, niż kupić plastiki na czajnaekspres :) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-02-25 12:46:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No tak, boczki oryginalne ale nie kupowałeś zaraz nowych za zylion baksów...!

Ta lekkość to to, co czujesz po przesiadce, przywykniesz do tego i pozniej jak wsiądziesz na cos innego to wyda Ci się krowiaste.

Krótka skrzynia ma swoje plusy w mieście bo możesz naprawdę powoli jechać bez sprzęgła, łatwiej się rusza itd.

To nie wady tylko cechy, pojeździj i daj jej szansę, polubicie się, jestem pewien :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-01 13:09:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Wpadł i tłumik, który był w planach od początku. Wybrałem teraz Dominatora z 3 względów:
1. Aktualnie jest dobry czas, aby podłubać przy moto. Chociaż tyle, skoro jazda rekreacyjna stoi pod znakiem zapytania.
2. Produkt lokalny - honorowo wspieram naszą gospodarkę :D
3. Cena. Myślałem jeszcze nad przeróbką u Edka, ale był spory czas oczekiwania (wiem... mogę zerknąć w punkt 1), jednak nie chciałem czekać aż tak długo. Zakup Dominatora minus cena sprzedaży oryginalnego tłumika (już sprzedany)- wyszło finalnie mniej niż przeróbka oryginału.
Załącznik:
dominator.jpg [162.16 KiB]
Pobrane 267 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-01 13:42:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
No, no, wygląda super. Jak akustyka?
Ja u siebie po pierwszym deszczu zamontowałem przedłużenie błotników i pokrowiec/ochronę na amortyzator.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-01 14:12:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
marcingda
Barwa dźwięku jest rewelacyjna, natomiast natężenie... no jest dla mnie ciut za głośno, ale załatwię ten problem db killerem :) Chociaż ostateczną decyzję o db killerze podejmę, gdy przejadę się kawałek dalej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-01 15:58:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
To przyznaj się ile wyciągasz na prostej w tym garażu? :D

Emtek swieci się jak w salonie na wystawie, az szkoda brudzić! Te czarne felgi wyglądają super, planowałeś tam wrzucić naklejki? Jak dla mnie tak bez naklejek jest super.. ogólnie zrobiłeś kawał dobrej roboty z tym emtekiem, zobaczysz, będzie Ci się na nim fajnie latało.

W zasadzie ma moto można jeździć, grunt żeby nie pchać się tam gdzie są ludzie, w tym inni motocykliści, większą grupa od razu będzie kłuła w oczy. Solo na odludziu to nikomu nie wadzisz. Kolejna sprawa to że teraz służba zdrowia działa w bardzo specyficzny sposób, wiec jeśli się wywalimy to pomoc może nie być tak sprawna jak normalnie - zakładając że normalnie bywa różnie, to teraz może być jeszcze gorzej. Przejechać się jak najbardziej, bo to zdrowe dla głowy, ale nie fisiać żeby nie angażować niepotrzebnie służb medycznych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-01 16:45:25 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
sfazowany

Ciężko sprawdzić, ponieważ posadzka jest z jakiegoś materiały olejoodpornego, a co za tym idzie jest cholernie śliska :D Kolejna kwestia to wjazdy z boku zza filara i... no dobra - 120 idzie :D (oczywiście 1-kwietniowy żart :D )

Na felgach mam małe czerwone naklejki "MT 07" - wrzucałem fotkę wcześniej :) Są łącznie 4 naklejki (2x przód i 2x tył po przeciwległych stronach). Akurat tak obrócił się motocykl, że ich nie widać. Myślałem właśnie nad czerwonymi paskami, ale po Twoim poście wnioskuję, że niekonicznie polecasz? :D

Póki nie ma typowych temperatur do przyjemnego latania, to się wstrzymuję od rekreacyjnych wycieczek. Byłem kilka razy w pracy, ale tutaj nastąpi mała zmiana, gdyż zaryzykowałem i w tych trudnych czasach zdecydowałem się na zmianę. Pod kątem jazdy motocyklem będzie o tyle plus, że droga wydłuży się z 9 do prawie 20 kilometrów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-01 18:07:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No to od niedzieli będziesz miał odpowiednie warunki bo będzie przez kilka kolejnych dni w okolicach 17-20°C ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-09 14:32:37 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Niestety oryginalne lewe lusterko było uszkodzone, o czym wcześniej wiedziałem. Zanim jednak zdążyłem coś z tym zrobić, w drodze do pracy wyleciało szkiełko. W związku z tym zakupiłem dwa akcesoryjne, a więc mamy kolejną modyfikację MT-ka :)

Załącznik:
lusterjka.jpg [120.4 KiB]
Pobrane 217 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-09 15:05:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No i jak Ci się jeździ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-09 16:12:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
sfazowany
Z każdą przejażdżką jest lepiej :) znalazłem już swoją pozycję, korzystam z niskiej masy oraz zwinności w mieście i ogólnie zacząłem się dogadywać z tym motocyklem :) ostatnia rzecz, którą muszę pilnie zrobić, to wyciszyć tłumik, ponieważ po 1 ja mam dość po 10 minutach, a po 2 jestem główną atrakcją na ulicy, co nie odpowiada mi ogólnie, a w dzisiejszych czasach tym bardziej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-09 16:26:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No nie będę ukrywał że z tych powodów przeszedłem z dominatora (był w moto przy zakupie) na fabryczny ;) praca na dbkillerze mi nie odpowiadała bo cały motocykl dostawał ogromnej ilości drgań wysokiej częstotliwości, dla mnie to było jeszcze górze niż głośność bez killerów. U mnie puszki opierały się o stelaż kufra wiec może przez to były te wibracje, pewnie u Ciebie będzie ok.

Cieszę się, że się dogadujecie z emtekiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-09 19:53:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
bierny napisał(a):
W związku z tym zakupiłem dwa akcesoryjne, a więc mamy kolejną modyfikację MT-ka


muszę też pomyśleć o innych lusterkach do tracer-a bo w fabrycznych jedyne co widzę dobrze to łokcie
więc poszerzenie lusterek lub jakieś akcesoryjne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MT07
PostNapisane: 2020-04-09 21:14:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Też widzę łokcie u siebie, aż nabrałem odruchu ściągania łokci do tułowia jak patrzę co tam w lusterkach się dzieje.. miałem kupić inne - pasują od fzs1000 a są dłuższe więc niemal oem rozwiązanie - ale jak zobaczyłem na filmach z kamery że obecnymi lusterkami przechodzę po raptem parę cm od szyb autobusów i lusterek jak jeżdżę w korkach to uznałem że może to być niekoniecznie idealne rozwiązanie. Teraz lewe lusterko mam bardziej na zewnątrz żeby dobrze widzieć sąsiedni pas a prawe nieco do siebie tak żeby w zewnętrznej części lusterka widzieć co jest za mną bez ciebie łokcia. Trochę słabo z obserwacją pasa po prawej ale przeważnie ten z prawej jest wolniejszy więc jakoś tez z tym żyję. Fajne by były takie które można podgiąć do góry na jazdę po mieście a na trasy płasko położyć żeby były szeroko... Pewnie za milion euro są takie aftermarketowe ale i tak ustawiane i skręcane na stałe, bez możliwości szybkiej regulacji. Są jeszcze adwenczerowe niełamliwe z szybkozaciskiem typu magic arm ale wyglądają jak uchwyty do kamery... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org