Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 365 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-04-01 22:51:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
tuzmen napisał(a):
A jednak widzę że zwykła szmata najlepsza
W końcu kiedyś trzeba zrobić wiosenne porządki w szafie dlatego ogłaszam "outlet warsztatowy" i woila! jest czym łańcuch polerować! :twisted:
tuzmen napisał(a):
Ten kołnierz na tylnej zębatce to fabryka?
Tak, wszystko fabryczne poza moją taśmą izolacyjną pod regulacją napięcia łańcucha ;) ta akurat do poprawy jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-01 22:51:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-04-01 23:09:07 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Domyślam się że ten kołnierz to bezpiecznik w razie gdy łańcuch spadnie, aby się nie wkręcił w ośkę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 08:07:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3816
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
tuzmen napisał(a):
A jednak widzę że zwykła szmata najlepsza

Ja polecam scottoilera - raz wyczyścisz, zalejesz smarem i łańcuch cały czas wyląda jak świeżo po czyszczeniu. ustawiłem jedną kroplę na minutę i felga czysta, latem pewnie będdę musiał jeszcze raz zkalibrować bo się cieplej zrobi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 09:09:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Misiakw, na letnie miesiące proponuję czerwony olej,
przy wyższych temperaturach niebieski robi się za rzadki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 09:16:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3816
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
dobre info, zapamiętam. zalałem niebiesim bo latam do roboty nawet [przy porannych przymrozkach jak dziś, ale jak się zarzeje to pewnie będę musiał zmienić - specjalnie tak mocowałem pojemniczek żeby mieć do niego łatwy dostęp i móc wymieniać w miare potrzeb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 09:19:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
W naszych warunkach ten czerwony proponuję tylko na wakacje (połowa czerwca do końca sierpnia).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 10:28:21 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
misiakw
Mam plan przejść na cobrra nemo, smarowanie na przedniej zębatce


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 18:38:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ahhh jak sie to milo czyta mając kardana :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 22:24:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Ahhh jak sie to milo czyta mając kardana :D


no właśnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 23:08:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Ojtam ojtam kwestia dorastania kiedys tez sie staralem czuscilem smarowalem i fakt kardan byl mazeniem
Ale od dawna nie czyszcze, smaruje jak juz sie swieci. A najlepsze mycie jest w deszczu, automatyczne pod czas jazdy ;)

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-02 23:51:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Mi dbanie sprawia przyjemność ale na wycieczkach kilkudniowych kiedy byłem bardzo zmęczony a musiałem jeszcze przed snem chodzić do moto i smarować łańcuch to było to upierdliwe. Szczególnie przy kiepskiej pogodzie i jak np w miejscu postoju moto na centralce zapadało się w podłożu. Muszę przyznać że kardan choć wygodny to trochę szarpie, nie lubię też efektu popychania i pociągania motocykla przód-tył przy przejeżdżaniu krótkich wybojów. Zauważyłem to na wszystkich bmw na kardanie na jakich jeździłem, nie pamiętam tylko czy to też było na tigerze i tenerce, chyba jednak nie. Może to kwestia użycia gumowych tłumików skrętnych na wale...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-13 22:39:08 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Co zrobiłem to zrobiłem i umieściłem w stosownym dziale w zakresie moto, natomiast chciałem ogólnie dać znać że moto stale jeździ i daje fun jak tylko jest pogoda - świetnie się dogadujemy i planujemy conieco na ten rok też pozwiedzać na ile sytuacja pozwoli, motywacja jest ogromna choć nic nie jest pewne. Ostatni weekend wiadomo, że trzeba było odwiedzić stare kąty i tak poglądowo chciałem wrzucić piękne widoki z Lutowisk które wszyscy znają. Kto ma czas, ochotę to zapraszam w moje strony bo naprawdę jest pięknie teraz a ruch umiarkowany pomimo sprzyjających już warunków w Bieszczadach.

Pozdrawiam serdecznie 8) :)

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-14 09:07:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3816
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
hehe, "been there, done that". Ale tak tereny urocze, zgadzam się!

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-14 18:51:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Bieszczady są super ! W tym roku będę , tyle że autem z żoną na łazikowanie . Na motonga bym jej nie zainstalował , nawet pod groźbą broni palnej i całe szczęscie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-23 12:04:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Sezon w pełni to jeździ się i jeździ, dłuższe wyjazdy tez przed nami 8). Żeby nic mnie nie zaskoczyło postanowiłem sprawdzić jak wygląda nasmarowanie podzespołów i tak dla siebie dojrzeć czy wszystko jest OK.
Przede wszystkim odkręciłem klamki aby ocenić czy coś jeszcze ze smaru fabrycznego tam zostało. Nie, żeby coś było nie tak ale tak profilaktycznie bo nie robiłem tego jeszcze w Tracerze, Fazer miał to też pilnowane.
Przede wszystkim musiałem zdemontować lusterka i mocowania handbarow żeby mieć dostęp do śrub mocujących klamki. Wszystkim co chcieliby tez to u siebie zrobić odpowiednio wcześnie podpowiadam, że warto sobie podścielić bak czy plastiki jakaś ściereczką żeby w razie czego jak coś spadnie żeby nie porysować tych elementów. Podobnie, przy demontażu lusterek kluczem 17 taki "bufor" można zastosować aby kluczem nie zjechać lakieru na śrubie wkładając worek albo papierową taśmę na odkręcany element - wtedy nie ma śladu że coś było robione.
Klamki u mnie działały bez problemów, bezszelestnie jednak wyjąłem je i wyczyściłem ze starego smaru tworzącego pastę z nagromadzonym kurzem co z pewnością nie jest najlepszym co tam może być. Na zdjęciu widać jak klamka hamulca pocierając zrobiła w uchwycie ślad i ten element warto właśnie smarować, wszystko wyczyściłem i potraktowalem odpowiednim smarem składając do kupy w odwrotnej kolejności. Na koniec pomimo zastosowania nakrętek z "gumką" dałem odrobinę kleju niebieskiego do gwintów bo są one od spodu więc to nie zaszkodzi a jak wspominałem wibracje robią swoje.
Po zmontowaniu wszystkiego przyszedł czas na regulację linki sprzegła, test i jazdę próbną i byłem zdumiony jak aksamitnie to teraz wszystko pracuje. Wcześniej nie było źle ale teraz poprawa jest naprawdę wyczuwalna w pracy klamek, zdecydowanie bardziej miękko i komfortowo. Swoją dawkę smaru dostały także dźwignie biegów i hamulca, podnóżki oraz stopki boczna i centralna, aż miło popatrzeć jak to hula :roll: tak więc mile spędzony wieczór i jestem pewny że wszystko działa jak należy.

[ img ]

Tak w ogóle to przy ostatnim myciu to usłyszałem dziwny dźwięk przy wycieraniu stelaża centralnego co wzbudziło moją ciekawość co do jego źródła. Okazało się, że to poluzowana śruba od płyty kufra centralnego, no zdziwiłem się i zbadałem temat. 4 z 6 śrub trzymających płytę wymagały dokręcenia i zrobiłem to jeszcze solidniej niż pierwotnie. Dlatego właśnie nawet przy klamkach gdzie teoretycznie nie trzeba to wjechał klej do gwintów niebieski ale polecam Wam profilaktycznie zajrzeć co się dzieje pod płytą żeby kufer nie odleciał kiedyś :lol:. Kolejna nauczka że jak się zadba to można uchronić się przed nieprzyjemności a dwa to zna się swój sprzęt i można być pewniejszym na długim wyjeździe to jego posiadanie jest przyjemnością bo wiadomo że można na nim polegać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 365 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org