Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-09-17 09:06:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Riccardoa napisał(a):
Nawet jak jadę z pustym,to po dojechaniu chciałbym przynajmniej kaski zostawić,aby ich nie targać ze sobą podczas zwiedzania.

no tak samo miałem na urlopie teraz. zmieściliśmy się z żonką każde w kufrach bocznych, ale ja i tak zabrałem centralny żeby dwa kaski schować. a do tego jeszcze bym chciał kurtkę też upchnąć żeby nie targać. mój ojciec przypina stalową linką kaski (przez szczękę) i kurtki (przez rękawy) ale nie chciałoby mi się za każdym razem odpinać interkomu, opróżniać kieszeni... myślałem o tym żeby w przyszłości zrezygnować z kufra centralnego, ale jeśli lecąc gdzieś dalej chcesz coś po drodze zwiedzić, to to posiadanie wielkiego centralnego ma jednak swój plus.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Nowy nabytek
PostNapisane: 2021-09-17 09:06:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-09-17 10:33:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Kuferek jest oryginalny Yamahy i ma 39 litrow. Byl tez w ofercie 50 litrowy, ktory pomiesci dwa kaski. Zastawialem sie czy mniejszy nie bedzie zbyt maly, ale wiekszosc moich wyjazdow to jazda samemu do pracy, jedynie woze w nim jednoczesciowy, wodoodporny kombinezor, mala pompke elektryczna i zestaw naprawczy do opon. Kask zabieram ze soba do biura. Przeciskajac sie miedzy samochodami, tez nie trzeba sie zastanawiac, czy sie zmieszcze. Na ewentualne wypady poza miasto taki kuferek z pewnoscia mi wystarcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-09-17 10:40:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
nie no jasne, do miasta taki kuferek spoko. my z Rico wspominaliśmy o podejściu turystycznym. Po mieście to ja w ogóle wolę latać bez kufra, a z plecakiem. kask i kurtkę też zabieram ze sobą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-09-17 10:55:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Mysle, ze do dalszej turystyki moze byc zbyt maly, ale zawsze mozna zalozyc boczne kufry :) Zobacze jak to okaze sie w praktyce.

Kolejne akcesoria, za ktorymi bede musial sie rozejrzec to jakas szyba turystyczna oraz nawigacja, np. TomTom Rider and Garmin. Ale z tym jeszcze poczekam, bo na razie nigdzie dalej sie nie wybieram :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-11-09 15:17:47 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-05-19 13:58:36
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: xxx
A tak na marginesie to felgi wolicie stalowe czy aluminiowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-11-09 16:55:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
ogólnie to mi nie robi, ale w moto którym pchałbym się w najgłupsze tereny albo w dalekie trasy chyba jesnak preferowałbym stalowe - stal jest znacznie mniej krucha i bardziej elastyczna niż alu, łatwiej naprawić gdzieś w trasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-11-09 20:21:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
nimportequi3011 jak u Ciebie wygląda sprawa z używaniem różnych opcji modyfikacji zachowania motocykla. Mapy zapłonu i te wszystkie systemy, rzeczywiście jest to użyteczne czy wszystko leci na standardzie?
Ja szczerze, to przełączam się tylko pomiędzy mapą Standard jak chcę jechać płynnie i wycieczkowo lub z pełnym okufrowaniem, albo bardziej bezpośrednie A gdy jest gdzie się w tym trybie pobawić. Mapa B praktycznie nigdy nie była używana przeze mnie bo jest w moim odczuciu zbyt przymulasta i nawet w deszczu wydaje mi się mało dynamiczna. Kontrola trakcji standardowo 1, chyba że w ulewie 2 bardziej agresywna - i to by było na tyle praktyki. Natomiast w 9 jest to bardziej rozbudowane i nie byłem w stanie przez 2 godziny jazdy rozwikłać co do czego bo nie miałem instrukcji obsługi przy sobie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org