Faktem jest że umiejscowienie dyktafonu może potęgować wrażenie wycia i typowe odgłosy zamienić w jęk dusz potępionych. Miałem fz6 to również zwracałem uwagę na głośną skrzynię, szczególnie 4 bieg był na tyle charakterystyczny że był wskaźnikiem akustycznym na którym biegu jadę. Zdarzyło się, że serwis opon ustawił mi luz łańcucha na własne wyczucie czyli na 2-3cm i wtedy skrzynia wyła na każdym biegu ale też bez względu na obciążenie silnika, na Twoim nagraniu wyraźnie słychać że wycie jest przerywane tak jak zmienia się obciążenie silnika. Jeśli faktycznie jest jakiś pogłębiający się defekt to bardziej bym obstawiał wyrobione łożysko któregoś wałka w skrzyni niż sam napęd. Ten łatwo sprawdzić, wyluzuj łańcuch ponadnormatywne np na 6cm, jeśli dalej będzie tak wył to wiesz, że to nie napęd. Przednia zębatka bez tłumika gumowego również powoduje swoisty dźwięk napędu, ale taki dźwięk w ucho mi się nie rzucił.
|