Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Słabo pali na zimynm https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=1&t=12674 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | lancer340 [ 2014-07-28 23:08:44 ] |
Tytuł: | Re: Słabo pali na zimynm |
Podziękował. |
Autor: | lancer340 [ 2014-07-31 22:12:58 ] |
Tytuł: | Re: Słabo pali na zimynm |
Świece wymienione i dalej to samo. Możliwe że któryś gaźnik przytkany ??? |
Autor: | miąchal [ 2014-08-08 09:34:34 ] |
Tytuł: | Re: Słabo pali na zimynm |
W czym przeszkadza Ci to że nie pali od dotknięcia przycisku? Jeśli dawka paliwa jest uboga - pali od przycisku, jeśli ustawisz optymalnie - mało który sprzęt na gaźniku odpali od razu z guzika, mały ruch manetki i po sprawie. Oddaj komuś kto kuma - i zrobi tak jak chcesz. |
Autor: | lelek [ 2014-08-08 14:27:33 ] |
Tytuł: | Re: Słabo pali na zimynm |
miąchal napisał(a): mało który sprzęt na gaźniku odpali od razu z guzika, mały ruch manetki i po sprawie. Mój tak ma :) po full serwisie (świece,czyszczenie,synchro itd itp) ustawione wszystko tak jak w końcu ma być czyli piękny ciągnie od dołu (predzej mialem lekkieko traktora) a odpala zawsze przy lekkim dodaniu manetki. Gaźnik to gaźnik :) Dodam jeszcze i przypomnę ze thundercat ma 4 gaźniki które są podgrzewane! wiec działa optymalnie jak moto się rozgrzeje min to 60 stopni i razem z tym gaźniki są podgrzane więc nie oczekuj, że na zimno będzie odpalał od naciśnięcia guzika po tzw. pół przekręceniu. Nie szukaj dziury w całym bo jak Ci ustawią moto żeby palił od strzała itd (w końcu nasz klient nasz Pan) to później zacznie dziwnie jeździć na niskich obrotach itd. itp. Pozdro |
Autor: | ahamay [ 2016-03-28 11:29:57 ] |
Tytuł: | Re: Słabo pali na zimynm |
Trochę odkopię temat bo komuś może się przydać. Do góry kolega skarży się, że jego fazer słabo pali na zimnym, a potem są głosy, że to przecież gaźnik i tak ma być. Przyczyn było kilka. 1. Bardzo brudny filtr powietrza. 2. Źle ustawiony TPS, wymagał dostrojenia 3. Niestarannie założone gaźniki przez co występowały przedmuchy na 2 i trochę na 1 gaźniku przy łączeniu z airboxem. 4. Rozjechane gaźniki, wymagały delikatnej synchroniacji Teraz motocykl lata jak motylek na wiosnę i na zimnym pali od strzała, gaźnik nie gaźnik ma chodzić i jak coś się dzieje to należy wszystko gruntownie sprawdzić. Cała reszta ok w tym gaźniki czyste i luz zaworowy poprawny. lwg |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |