Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-05-21 12:28:32 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1523
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Już nie pierwszy raz słucham bredni tego kolesia, ale teraz to już odleciał totalnie. Jego analizy zawsze wydawały mi się oderwane od praktyki, ale rozumieć jednej podstawowej rzeczy jaką jest że w świecie nic nie jest idealne, bo nie ma czegoś takiego, nie da się przewidzieć wszystkiego, zakładanie że wylądujesz na dupie na płaskim asfalcie to piękne i praktyczne. Ale co gdy nie jest płasko nie na dupkę.
Naprawdę nie raz na swojej skórze przekonałem się że zabrakło nie wiele do dużego kuku i takim przypadku nie wiem co by się przydało ale by mogło się przydać gdyby było

Najgorsze jest robienie z tego mądrego pseudonaukowego wywodu, a tak naprawdę chodzi o chwytliwy, kontrowersyjny tytuł i oglądalność.


https://www.youtube.com/watch?v=nINIJ1cAbYM&t=280s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fort nine odleciał
PostNapisane: 2024-05-21 12:28:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2024-05-21 15:16:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2395
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Miałem te same odczucia i skomentowałem to pod filmem. Ktoś o takiej medialności powinien bardziej uważać na to co mówi i do kogo. Podobnie miałem z filmem o dociskaniu motocykla do zakrętu zamiast zwieszania się z niego żeby został w pionie. Przekaz powinien być prosty - nie ma sensu zawsze się zwieszać, nie zawsze dociśnięcie moto do ziemi jest złe, ale wydźwięk filmu był fatalny bo sugeruje że... Ehhh. Mało kto analizuje te dane i fizykę tak jak my tutaj i masa ludzi w necie wyciąga z wykładu proste wnioski - tak lub nie, bez wchodzenia w szczegóły. Wyliczenia sił przy tych ochraniaczach są tak miarodajne jak liczenie średniej ilości nóg na spacerze właściciela z psem. W praktyce dynamika i wektory sił ridera upadającego na ziemię to rocket science żeby to dobrze pozliczać i w znakomitej większości przypadków prosty certyfikowany strój potrafi zminimalizować skutki gleby do wkurwu na poobijane moto.

Zatem zgadzam się z tym, że przy masie dobrych i ciekawych produkcji Ryan z F9 przy takich filmach powinien trochę bardziej liczyć się z odpowiedzialnoscią za przekazywane treści.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-21 16:03:16 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1523
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sfazowany
Trafiłeś w pukt z tym tematem pozycji przy skręcaniu, wtedy też mię ruszyło, miałem wrażenie że to specjalne robienie gówno-burzy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-21 19:12:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2395
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No klikalność pod sufit, czytałem tam komentarze i masa ludzi piała z zachwytu że do tej pory byli korygowani za wpychanie moto do gleby a tu proszę, można a nawet trzeba tak jeździć.. thank you SC Johnson. Jeśli ktoś ma fun z zaczepianiem żelastwem o asfalt na byle zakrętach przy byle prędkości... A niech sobie jeżdżą jak chcą, tylko żeby komuś krzywdy nie zrobili jak takie ślizgnięte moto poleci na przeciwny pas i wydzwoni w inny pojazd lub pieszego. Podziwiam joł-tuberów szlifujących gieesami aż do gmoli. Właśnie wręcz zajechałem opony na krawędziach i ani razu niczym metalowym nie zaczepiłem o asfalt ani nie wyglebiłem, choć pozycję w siodle mam dość neutralną. Chyba robię coś źle...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-26 20:14:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3897
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
on tam na końcu mówił że to jego opinia, i wynika jedynie z tego że ON zamienił ochraniacze na poduszki powietrzne, ale si, cały filmik nagrany jako "po co wam ochraniacze" a na końcu 5 sekund info ze to jego zdanie.

szczególnie ciekawie się robi jak trafisz na filmiki-odpowiedzi ludzi którzy robili badania, na podstawie których on się wymądrza. jasno i stanowczo mówią że po pierwsze badania dotyczyły złamań, i w tym kontekście jak już do złamania doszło to sam ochraniacz niewiele pomógł, ale jednocześnie ochraniacz sporo robił w kwestii ochrony tkanek miękkich, stawów itp. a po drugie, mieli za małą bazę podobnych złamań bez i z ochraniaczami, żeby stwierdzić że realnie nie robią nic, jedynie w zbiorczej liczbie statystyka mówiła swoje. bo większość złamań dotyczyła tych części ciała, które nie są ochraniane ochraniaczami - piszczele, kości strzałkowe itp - te elementy łamały się zazwyczaj nie od bezpośredniego strzału w kość, a od przeciążeń i wygięć których kość doznawała


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-26 23:50:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2395
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ile kraks nie trafia do statystyk jeśli skonczyło się tylko na potłuczeniach i zniszczonych ciuchach? Takie statystyki są mocno niereprezentatywne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-27 10:23:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3897
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
no właśnie to samo mówił typ, na podstawie badań którego Ryan bazował swój filmik. przetrzepie te miliardy dziwnych filmików na youtube to może odszukam ten o którym mówię.

edit: Znalazlem!
https://www.youtube.com/watch?v=NOJxubC ... BikeSocial


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org