Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-05-06 21:50:55 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Ja dzisiaj na radomiu latałem i podnóżek przytarty, a kolano jak nie rozdziewiczone tak nie rozdziewiczone. Najśmieszniejsze jest to, że jechałem za gościem, który kleił się kolanem do asfaltu a był tak samo albo nawet mniej złożony odemnie, więc chyba mam za krótkie nogi coś mi się wydaje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-06 21:50:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-05-06 23:43:51 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Taser napisał(a):
Ja dzisiaj na radomiu latałem i podnóżek przytarty, a kolano jak nie rozdziewiczone tak nie rozdziewiczone. Najśmieszniejsze jest to, że jechałem za gościem, który kleił się kolanem do asfaltu a był tak samo albo nawet mniej złożony odemnie, więc chyba mam za krótkie nogi coś mi się wydaje.


a może po prostu kolano nie jest wyznacznikiem prędkości w zakręcie ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-07 09:28:34 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Szopix - a kto tak twierdzi :lol: :lol: :lol:

Ja jeździłem dużo wolniej niż kolega na Fazerze, wybierałem sobie winkle jak najszerzej i koncentrowałem się na płynnym pokonaniu łuku tak żeby kontrolować złożenie ;]


Potem dodałem trochę większe złożenia i wyczuwałem motocykl. Mam z 30 zdjęć na których prezentuje chyba wszystkie style kneedown pokazane na artykule, który gdzieś się przewinął w temacie ;]


Wyczułem motocykl, wiem na co można sobie pozwolić - teraz można przyśpieszać.

Mam problem z prawą stroną duży. Straszny dyskomfort przy większych złożeniach.


TASER



A było Głowa - Lusterko + Bark + lekko dupa w linie z powyższymi? Mój kolega robi to samo, ma złożenia jak ja - czyli podnóżek o asfalt, iskry ze slidera buta ale siedzi jak kołek osinowy na moto :D I ciągle do mnie "za długie nogi masz" :] A kwestia długości nóg jest tu znikoma ;] POSITION POSITION POSITION :P


W środę jak pogoda dopiszę, poproszę o nagranie filmu przód, tył boki - na jakim złożeniu, na jakiej prędkości pokonuje winkle lewe i prawe. Lewy będzie wolny i szybki. Bo takie mamy ;] Prawe tylko wolne.

Ocenicie wtedy sami. Nie przejmować się, jeździć i wyczuwać moto. I samo będzie nagle hrhrhrhrhr i zabierzecie kolano w pierwszym odruchu heheheehe :D


I dodam, że nie lubie "szybkich winkli" wole te średnie - tak w zakresie pokonywania pi razy oko 60-90 km/h.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-08 23:37:32 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Wiesz co Leś, no pozycja dokładnie taka jak Ty masz na focie. Całym ciałem zwieszony, a nie tylko dupskiem i odwrotnie. Teoretycznie wszystko zgodnie ze sztuką, chodź nie mi to oceniać bo nie wiem, a jednak. Mi kumpel powiedział, że podnóżki to jeszcze nie złożenie. Trzeba wykręcić te dzyndzelki przy nich i dopiero wtedy pójdzie na kolano. Następny wypad zweryfikuje wskazówki i głębokość złożenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-09 08:07:45 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
^^ Te dzyndzelki nie są tam bez powodu. Mają Cię ostrzegać przed przekroczeniem granicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-09 11:23:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
MarcinN napisał(a):
^^ Te dzyndzelki nie są tam bez powodu. Mają Cię ostrzegać przed przekroczeniem granicy.


dokładnie tak, ja szoruje kolanami normalnie razem z ogranicznikami na podnóżkach i jakoś ich (ograniczników) nie szoruje ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-09 23:02:08 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Ja wykręciłem - i szoruje podnóżkami bez nich - dużo śmieszniej :P Ale się wystraszyłem na początku jak mnie szarpnęło - ale później już luz :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-09 23:12:00 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Dzyndzelki są dobre na drogi publiczne, ale na torze można więcej wycisnąć z maszyny i człowieka :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-10 10:21:00 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Ćwiczyłem ostatnio na torze w Bydgoszczy. Był tam jeden taki z dzyndzelkami startymi niemal całkowicie. Jeździł ostro i pewnie, aż mu tylne koło uciekło i zeszlifował się na pobocze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-10 14:46:31 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Ryzyko jak wszędzie indziej :D Prawa fizyki te same. Nie ma co przeginać pały - jedzie się dla własnej przyjemności i wyznacznikiem techniki pokonania zakrętu przy amatorskiej jeździe powinna być radocha.

A nie maneta pełny opór i ścigamy sie na żyletki - no chyba, że ktoś chce sprzęta zgruzować :D to prosze bardzo :D

U mnie mam paru takich co do mnie - bo kolano to masz chować jak w zakręt wchodzisz, jak sie sam slider oprze to dopiero grube złożenie jest :D Wszystko pięknie, tylko jednak odróżnijmy jazdę Rossiego i innych mistrzów od naszej jazdy :D Porównywanie się do kogokolwiek śmigającego ponad możliwości nasze i naszego sprzęta jest bezcelowe i głupie.


Ja jeżdzę tak, że czuje się bezpiecznie, nie pęknie mi żyłka zaraz że polece w trawę - zawsze mam zapas bezpieczeństwa - mój cel to się pobawić, a te złożenia które robię uważam dla siebie za wystarczające i cieszę, że tak umiem. Pozycja jak pozycja - każdy widzi to inaczej, staram się nie zwieszać całej dupy bo to się może skończyć bardzo źle i gówno daje :D A to że jestem wysoki - no cóż - taki się urodziłem i tak musze śmigać :D Nóg se nie skróce :P


Trenować ;] Ja jutro jadę, mam 2 kamerzystów - także coś się nakręci - i sobie każdy będzie mógł krytykować do woli. Ja i tak będe zadowolony :D No chyba że pójde szlifem - to mniej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-11 23:06:28 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
https://picasaweb.google.com/1136109997 ... 3772152530


Niebieska R1, czarne ciuchy + czerwony kask.

Można krytykować, oceniać etc.


Polecam książkę "Pełna kontrola" dzięki niej dzisiaj położyłem kolanko na prawo i poprawiłem mnóstwo głupich błędów.
Co nie zmienia faktu, że dużo jeszcze mam nauki. 8)


EDIT

Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=uLaFmZPW ... r_embedded


Niestety kolega Fazerem z kamerą wyrżnął orła co zresztą jest nagrane na dwóch kamerach :mrgreen: Szczęscie w nieszcześciu nic się nie stało poważnego ;]


Dziś odbiorę materiał to coś zlepie więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-14 00:40:53 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
http://www.youtube.com/watch?v=PcylXET5bYI

Obiecane więcej.

Prosz.

Jedno z tych lepszych złożeń. Chciałbym robić teraz takie też na prawo :mrgreen:

[ img ]



I jeszcze raz polecam - Pełna Kontrola - Lee Parks & Twist of the wrist - Keith Code. Naprawdę warto, jeśli ktoś chce pracować nad swoimi błędami... A jest nad czym ;/ Ubolewam, że TOR LUBLIN zostanie zamknięty niebawem.

Po prostu POLSKA. Lublin to wielka KUPA.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-14 21:37:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-04-12 19:34:33
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6-s 04
Kozacko!
a kiedy i z jakiego powodu zamykają lublin?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-14 21:55:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
na pewno do konca tego roku bedize dizalal
a dlaczego ? bo osiedla ktore powstaja dokoła toru i centrum JP2 skarza sie na halas... tak na marginesie tor powstal piewszy jakos 30 lat temu ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-15 16:12:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Czy dobrze widzę, że tor w Lublinie jest w fatalnym stanie? Pełno pęknięć poprzecznych na asfalcie, do tego mnóstwo piachu. Wygląda, że nadaje się do remontu generalnego. Być może właściciel korzysta z pretekstu, żeby go zamknąć i pozbyć się "kłopotu".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org