Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 242  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-05-20 22:09:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Jak to się u nos godo "młody synek umi se nasikać do oka...a stary co najwyżyj do lacia..." :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-20 22:09:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-05-21 07:09:20 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
sfazowany
Od tych drgań na TET chyba pogorszył Ci się wzrok :lol: :lol: :lol:

Iroszek
Dobre, dobre :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rhazz
Brawo TY! :D Udało Ci się, chyba jako jedynemu na świecie, połączyć MT10 z akcentem skutera 50cm3 :lol: :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-21 08:33:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
I bez TETu od patrzenia na tą moją lampę zmieniają mi się standardy estetyczne ;) ja bym tylko podciął tą rurkę na końcu pod kątem takim jaki ma tłumik ale biorąc pod uwage że to jest tylko na czas jazdy z kuframi to jakie to ma znaczenie :)

Nowe lusterka już są w drodze, zamówiłem składane które można w terenie przełożyć na zawiasie do srodka kierownicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-21 11:07:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4029
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
Misiakw, Twoja teza nie jest do końca prawdziwa. Motocykl którym nie jeździmy wymaga również serwisowania, ubezpieczenia itp.

misiakw napisał(a):
Koszty są troszkę większe niż przy jednym, ale nie jakoś znacznie większe niż z pierwszym motocyklem.

dokładnie to napisałem - dwa moto to jednak większe koszty niż tyko jeden, ale to nie jest tak że dwukrotnie większe. tak powiedziałbym że jeśli że dwa motocykle to tak 125%-130% kosztów jednego motocykla, choć to wszytsko zalezy od wieku, tego ile jeżdzisz itp. ale mam już pd jakiegoś czasu dwa motocykle. od znacznie dłuższego czasu mam dwa razy po jednym motocyklu (dwóch kierowców, dwie maszyny) więc widze jakie koszty generuje kierowca jeżdżacy swoim moto mniej niż ja (czyli jakie generuje przebieg). Od pewnego czasu ja sam używam dwóch maszyn - i tu tez widze jakie są koszty ogólne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-21 22:34:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
rhazz napisał(a):
Dobra - temat rozwiązany i możemy już o tym zapomnieć ;)
Nakulałem dodatkowy dbkiller z kolankiem - SALWY ŚMIECHU ZA 3,2,1...
Może nie wygląda to perfekcyjnie, ale dokładnie tak działa! Spaliny lecą w dół w ziemię! Przekrój nowego dbkillera został bez zmian względem starego - także efekt osiągnięty w 100%
Mam 2 dbkillery na zamianę i temat rozwiązany!
Dzięki wszystkim za pomoc!
Według mnie to straszna lipa ,ale grunt by drajwer był zadowolony.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-22 17:27:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-01 21:49:55
Posty: 77
Lokalizacja: DJA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW
Lipa to mało powiedziane :lol:


Ostatnio edytowano 2021-05-22 17:28:26 przez j23, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-22 17:27:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Skrab74 napisał(a):
Według mnie to straszna lipa ,ale grunt by drajwer był zadowolony.

Niestety chyba nie widziałem tutaj Twojej rady która rozwiązywałaby mój problem ;)
To rozwiązanie jest praktycznie niewidoczne (dotnę jeszcze to kolanko na krótsze z mniejszym kątem - bo zakręt jest AŻ ZA DUŻY), po 300km jazdy kufer jest zimny całkowice, a jak zrzucam kufry to przekręcam dbkilker w 1minutę na taki bez kolanka i cała modyfikacja znika :whistle:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-22 19:04:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Najwazniejsze, że działa i kufry są bezpieczne ;) rura przycieta pod kątem i lekko na bok wygladałaby jak wydech caterpillara albo boczny wydech z jakiegoś muscle cara :)

Mi przyszly nowe lusterka ale w komplecie montazowym są dwie końcówki z prawym gwintem i jedna z lewym a ja potrzebuję 2x lewy gwint... :/ Patrząc po zdjęciach bylem pewien ze to jest zestaw końcówek per lusterko. No nic, przykręcę na razie to jedno w miejsce stłuczonego i będę szukał adapterów z prawego gwintu na lewy. Chyba że te stare chinskie lusterka juz mają jakieś adaptery które będę mógł wykorzystać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-22 21:54:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Skrab74 napisał(a):
Według mnie to straszna lipa ,ale grunt by drajwer był zadowolony.


wg mnie jeśli jest potrzebne to dobre rozwiązanie a estetyka jest nie istotna bo i tak tego kolanka praktycznie nie widać, tym bardziej podczas jazdy i gdy nad nim jest kufer

Rhazz, chyba po kupnie MT-10, pisałeś że wydech jest zbyt głośny, czy to już jest nowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-22 22:22:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Bez dbkillera urywa głowę...ludzie spierdzielają z chodników nawet a jak strzeli to sam mam zawał :)
Jeżdżę z dbkillerem robionym na zamówienie. Poprawialiśmy kilka razy liczbę i średnicę otworów ale teraz dźwięk jest genialny. Głośny ale akceptowalny a do tego bulgocze i lekko strzela :)
Kolanko w nowym dbkilerze wygłuszyło strzały i bulgotanie mimonże średnica wylotu ta sama


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-22 23:47:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dbkiller potrafi wiele.. w dominatorze powodował tylko nieco mniejszy ból glowy kosztem bardzo duzych wibracji, w obecnym storm by mivv po zalozeniu dbkillera robi się dosłownie fabryczny cichy wydech, tylko tyle że schodząc z obrotów fafluni i prycha ale bez basu. Niestety, nastawiałem się na jazdę z killerem żeby byc na legalu ale killer jest zbyt skuteczny:P na szczescie poniewaz nie dotykalem katalizatora to bez killera jest nadal bardzo dobrze, nie straszy ludzi, nikt w grupie nie wspomniał że nie da się za mną jechać, spaliny nie śmierdzą, jałowe idealne, ideolo. Co wydech i killer to inna bajka ale naprawdę fajnie jak znajdzie się zloty srodek z fajnym brzmieniem i akceptowalnym poziomem glośności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-01 21:33:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-08-21 18:40:53
Posty: 31
Lokalizacja: Leźno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XT1200Z
Z myślą o dalszych wojażach zakupiłem i zamontowałem aluminiowe kufry. Wykonał je pewien jegomość ze znanego portalu z ogłoszeniami. Razem z torbami do kufrów wyszło prawie 1300 zeta. Wykonanie na wysokim poziomie, tylko montaż dosyć pracochłonny.[ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-01 21:38:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Niezle, wygladają solidnie i cena niezla. Tylko kolor nietypowy, wygladają jak lodowki turystyczne

A jak Ci sie spisuje Terenia i opony anakee adv?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-02 12:06:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-08-21 18:40:53
Posty: 31
Lokalizacja: Leźno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XT1200Z
Rzeczywiście wyglądają jak lodówki turystyczne, ale są mega pojemne
Będę kombinował z oklejeniem tego folią karbonową czy coś.

Tenerą jestem zachwycony. Zrobiłem nią już 14 tyś. km. Bardzo wygodne bydlę na każdą drogę. Tylko w cięższy teren się nie pcham bo to nie ta klasa wagowa

Co do opon, to wcześniej jeździłem na Dunlop Trialsmart i w porównaniu do Anakee to przepaść. Szczególnie czuć to na szutrach, w końcu jest przyczepność i w jeździe po mokrym. Małym minusem Michelinów jest to, że słychać je jadąc w złożeniu, na prosto cisza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-02 13:07:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Kolega który ma je na tigerze 1200 właśnie mi to samo mówił, że wystarczy delikatny zakręt i zaczynają wyć... Tenerka wspaniała maszyna, niech wozi bezawaryjnie ;)

Załącznik:
IMG_20210602_010931.jpg [99.53 KiB]
Pobrane 153 razy


Pod osłoną nocy szorowałem Ciapka ze starego brudu, schodzi całkiem sprawnie. Jeszcze nie jedno spojrzenie skradnie ten dziadzio. Myślę nad nazwą, zostawić Ciapka czy znaleźć coś nieco mniej prześmiewczego? :) Węższeń? Ślimak? Viagra?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 242  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org