Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3470 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2023-11-23 21:55:08 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Mój kanister chyba łatwiej zamontować, o ile ma być na kufrze


Załączniki:
kanister swm.JPG [39.95 KiB]
Pobrane 145 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-11-23 21:55:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2023-11-23 23:57:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Myślałem o tym żeby na tył kufra bocznego zamontować sobie kanister ale uznałem że ryzyko związane z potencjalnym uderzeniem w tył motocykla jest zbyt duże w takim ruchu w jakim podróżuję. Jazda po bezludziach - spoko, po Europie w normalnym ruchu drogowym - lepiej z boku na ogonie, tak żeby nie został bezpośrednio zgnieciony przy uderzeniu lub przetarty przy ślizgu. Można też na dno kufrów bocznych wrzucić po 2-litrowej butelce po coli. Problem sam się rozwiązał po przesiadce na model moto ze zbiornikiem 30l :) za to zgapiłem od kolegów podróżników i w narzędziówce wożę pół litra oleju silnikowego w butelce po wodzie mineralnej z nakrętką zaklejoną taśmą samoprzylepną.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-11-24 09:27:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3846
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
Mój kanister chyba łatwiej zamontować, o ile ma być na kufrze

taki też mam, kurzy się w piwnicy. Jednak jego materiał jest zbyt miękki i obawiam się że przy glebie może pęknąć. jest też mniejszy, a do tego lejek masz na zewnątrz, co oznacza że ładowałbym błoto do baku. stąd poszedłem w stronę tamtego. dodatkowo w tigerze mam do tego mojego zamknięcie na klucz więc nikt mi go nie zwinie jak zostawię gdzieś moto. Ale ten czarny jest całkiem schludny i lepiej "ukrywa" się optycznie w czarnym motocylu, to akurat na plus.

sfazowany napisał(a):
Można też na dno kufrów bocznych wrzucić po 2-litrowej butelce po coli.

2 l to niedużo, ale w sumie wystarcza. jednak nie wrzucałbym paliwa któe się dość mocno rozszerza pod wpływem ciepła do kufra w zwykłej butelce po Coli. zanim dostałem ten czeerwony czołg rozwarzałem wożenie przy boku 2 metalowych butelek na płynne paliwo do kuchenki. ono jest przygotowane na wożenie cieczy co sie tak rozszerza.

olej olejem, jeszcze nie trafiła mi się sytuacja żebym musiał robić dolewkę w trasie bo było za mało. ale za to zawaliłem już dwukrotnie błotem chłodnicę przez co nie działała tak spoko a ja zagotowałem płyn, nauczka mówi żeby na taką sytuację mieć ze sobą pół litra płynu chłodniczego - ot tak żeby na dalej zawalonej chłodnicy, z silnikiem który non stop może się zagotować móc dojechać na stację, przemyć błoto i zalać płynu do pełna. jedno zagotowanie w Albanii wywaliło mi bokiem ponad 1,5l płynu, a mam go jedynie 2,4 więc niewiele zostało...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-11-24 10:02:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-08-12 16:36:10
Posty: 33
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Odprowadziłem moto do nory zimowej.
Zmieniłem olej (zamiast Motula wszedł Repsol- zobaczymy)+ filtr K&N, zmieniłem filtr powietrza, bak pod korek, stabilizator do środka, aku wyjęte i stoi w ciepłym. W planach proch na koła i przeszczep reflektora LED z Burtona Blade. Ale o tym chyba jakąś foto relację zrobię, bo grubsza robota się szykuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-11-26 11:23:52 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
misiakw napisał(a):
taki też mam, kurzy się w piwnicy. Jednak jego materiał jest zbyt miękki i obawiam się że przy glebie może pęknąć. jest też mniejszy, a do tego lejek masz na zewnątrz, co oznacza że ładowałbym błoto do baku.


kanisterek jest wykonany z pancernego twardego tworzywa, lejka w zestawie nie ma ale za to jest dość długa "szyjka" więc bez problemu można nalać paliwo, komplet sw-motech kosztuje około 250zł
Do kufrów VARIO jest problem z montażem czegokolwiek ponieważ trzeba pamiętać, że kufer jest poszerzany i we wnętrzu są dwie ścianki. Zestaw sw-motech akurat do prawego kufra pasuje idealnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-11-29 23:28:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
Misiakw właśnie taki czarny chyba na wiosnę zmontuję...
...ale jeszcze siedząc na tronie wpadł mi inny pomysł otóż ja mam z tego co się orientuję 18L bak i z tego jak tankuję [było kilka serii i jeszcze w 2000 wyszły modele 5DM7, 5DM8, 5DM9 które miały 20L)
ale w specyfikacji FZS z 2003 poliftowy widnieje już aż 22L! hmm czy by to pasowało? znacie takie przeszczepy? :P i czy faktyczne jest tam 22L? z tego co widziałem na filmach serwisowych na youtube to koncepcja budowy podobna lecz pewnie rozstaw i krzywizny przy ramie trzeba by sprawdzić jedynie na żywo :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-11-30 16:53:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Właśnie wierzchem zbiornika wymiary mogą być te same, trzeba by było porównać dna. Jest sens tak kombinować dla kilku litrów? Chyba że bak i tak do wymiany z jakiegoś powodu. Fazerem jak jeździłem w obszarze z małą ilością sensownych stacji to tankowałem przy okazji nawet jak miałem jeszcze pół zbiornika i w zasadzie kiedy tylko zwracałem na to uwagę to nigdy nie miałem sytuacji podbramkowej. Zawsze jak miałem już sucho w zbiorniku to był to efekt jazdy w grupie po haśle "dojedzmy -tam- i zatankujemy się już razem" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-11-30 22:04:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ja dzisiaj zamówiłem podnóżki z obniżeniem - PUIG-a. Staram się uzyskać kąt uda/podudzia zbliżony do 90st. To jest bardzo ważne przy długiej jeździe zwłaszcza autostradą. Miałem już kupić zestaw Wunderlich ale Puig okazał się tańszy o prawie 700zł. Mam nadzieję, że regulacja dźwigni zmiany biegów i hamulca będzie miała wystarczający zakres.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-12-01 00:48:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
sfazowany napisał(a):
Właśnie wierzchem zbiornika wymiary mogą być te same, trzeba by było porównać dna. Jest sens tak kombinować dla kilku litrów? Chyba że bak i tak do wymiany z jakiegoś powodu. Fazerem jak jeździłem w obszarze z małą ilością sensownych stacji to tankowałem przy okazji nawet jak miałem jeszcze pół zbiornika i w zasadzie kiedy tylko zwracałem na to uwagę to nigdy nie miałem sytuacji podbramkowej. Zawsze jak miałem już sucho w zbiorniku to był to efekt jazdy w grupie po haśle "dojedzmy -tam- i zatankujemy się już razem" :)

no właśnie te np. 4L to już prawie ćwiartka 18 :D, a bak jak na 23 latka to w bardzo dobrym stanie więc odsprzedać łatwiej i wtedy jest minimalny koszt takiego przeszczepu;) zerknę na ten temat wiosną jeszcze przed zakupem "bidonu" na paliwo heh.
Dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-12-02 17:16:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
Skoro czucie w palcach wróciło to napiszę coś na temat :) włożyłem niuni świeżo naładowany aku, zatankowałem Shell V-Power pod korek i zrobiłem ~23km po mieście a co tam niech się napije rozgrzewającego nektaru w ten jakże mroźny, wietrzny dzień. PS. niunia bo blachy mam "ONA xxxx".
No i trochę dławi się, zalewa na prawych cylindrach pewnie gaziory do czyszczenia i oringi może na gniazdach już nie trzymają just in case pełen zestaw naprawczy już czeka ;)

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-12-02 19:42:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Byłeś na MotoMikołajkach? :) ja wipałer ten najdroższy zalałem ze dwa razy i kompletnie nie czułem różnicy, ani w kulturze ani w spalaniu. Jeśli zapłon i kompresja dostosowane są do charakterystyki 95tki to nie kombinuję i leję 95. Nigdy nie miałem z tego tytułu problemów z silnikami, bak czysciutki, wydech bez nagaru, prawidłowe spalanie... Jedynie nie tankuję na januszexach tylko na sieciówkach. Czasem na shellu we wtorek jak trafię i jest 95 v-power w cenie zwykłej 95 to zaleję, ale traktuję to paliwo jak dodatki do paliwa oczyszczające wtryski itd, nie dla parametrów.

Powoli zbieram materiały do serwisu zimowego Wungla i Czarnej, oleje, filtry, klocki hamulcowe, płyn hamulcowy. W Czarnej muszę też rozebrać zespoły przycisków przy kierownicy bo już się na chłodzie przycinają kierunkowskazy i po starterze czasem światło mijania nie wraca do póki nie odciągnę przycisk do pozycji całkowicie wyciśniętej.


Ostatnio edytowano 2023-12-02 22:55:51 przez sfazowany, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-12-02 20:05:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1496
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Bez młota też robota [ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-12-02 22:57:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Skubany, dorobiłeś się prasy hydraulicznej? :D jeszcze winda motocyklowa i możesz otwierać serwis :D specjalizacja - KTM :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-12-02 23:14:40 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1496
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Prezent na gwiazdkę od siebie dla siebie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-12-02 23:33:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
sfazowany napisał(a):
Byłeś na MotoMikołajkach? :) ja wipałer zalałem ze dwa razy i kompletnie nie czułem różnicy, ani w kulturze ani w spalaniu. Jeśli zapłon i kompresja dostosowane są do charakterystyki 95tki to nie kombinuję i leję 95. Nigdy nie miałem z tego tytułu problemów z silnikami, bak czysciutki, wydech bez nagaru, prawidłowe spalanie... Jedynie nie tankuję na januszexach tylko na sieciówkach. Czasem na shellu we wtorek jak trafię i jest 95 v-power w cenie zwykłej 95 to zaleję, ale traktuję to paliwo jak dodatki do paliwa oczyszczające wtryski itd, nie dla parametrów.....

Nie miałem możliwości, uziemiony z maluchami w domu ale widziałem na Youtube sporo Mikołajów jak na taką pogodę.
Z tym paliwem też leje zwykłe 95 jak fabryka chciała a dzisiaj z troski o moto ten v-power.

sfazowany napisał(a):
...
Powoli zbieram materiały do serwisu zimowego Wungla i Czarnej, oleje, filtry, klocki hamulcowe, płyn hamulcowy. W Czarnej muszę też rozebrać zespoły przycisków przy kierownicy bo już się na chłodzie przycinają kierunkowskazy i po starterze czasem światło mijania nie wraca do póki nie odciągnę przycisk do pozycji całkowicie wyciśniętej.

E tam detal nie serwis:P ja już mam prawie 43k na liczniku więc luzy zaworowe i łańcuszek rozrządu do zrobienia, gaźniki bo mimo regulacji mieszanki i synchronizacji nie pomogło i nie wiem kiedy tam ostatnio zaglądano (moto mam dopiero od sierpnia), na pewno ktoś się bawił w synchro na ucho bo mieszanki były poodkręcane na 4,5! obrotu w gaź. 1 i 2 a 3obrotów śruby w prawych gaźnikach [3 i 4] no i synchro mimo wyrównania do równe 2 było rozjechane a z tego co widzę w historii pojazdu to ma w ostatnie dwa lata stuknięte jakieś 3300km z czego moje od sierpnia to 2800:P a więc pewnie kiła i mogiła w gaźnikach. No ale zawory iglicowe, gniazda, oringi wymienię, wyszoruje toto jak należy i będzie bomba;)
No i uszczelkę wałka zmiany biegów wymieniam bo coś mi kilka kropel oleju puściło przy postoju na boku w tej okolicy pod deklem a i dystans plastikowy ten biały muszę dorzucić bo brakuje, naprawdę jakiś Józio tam grzebał przy nim:D, jak będzie dalej uciekać to wymienię uszczelkę wałka zdawczej. Też wymiana płynu hamulcowego z przodu a może dorzucę oplot od razu who knows chociaż nie narzekam na hamulce z przodu w porównaniu z XJ600tką. I pewnie coś jeszcze wpadnie przy okazji :):)

tuzmen ładna praska, czym się zajmujesz jak można wiedzieć :D

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3470 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 232  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org