Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 12:06:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Roosu masa ma znaczenie w ruchu, zacznij przeskakiwać z lewego pasa na prawy, między puchami 600tką co waży 170kg, a 1100 co waży 245, zupełnie inna zabawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-10-28 12:06:24 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 17:36:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-06-17 20:01:06
Posty: 154
Lokalizacja: Skarżysko-Kam/Kraków
z tym ze 170 kilowa 600 będzie ze 2 albo 3 epoki nowsza niż 245 kilowy 1100 a to w moto przepaść technologiczna jeśli chodzi o prowadzenie, zawieszenia, itp. Inna możne tez być charakterystyka motocykla. Sporty zazwyczaj łatwo przerzuca się z ucha na ucho, chopperem podejrzewam ze nie jest to już takie proste... ale decydując się na dany typ moto mniej więcej wiem na co się nastawiam i czego się mogę spodziewać.
Patrząc z mojego doświadczenia motocyklowego to XJ prowadziła się zdecydowanie lepiej od sporo lżejszej MZ ETZ 250, T-cat zdecydowanie lepiej od XJ, a 954 zdecydowanie lepiej od T-cata ale nie upatrywałbym tu przyczyn w masie tylko w założeniach konstrukcyjnych danego moto :) wiec dalej się będę upierał ze dopóki moto jest w ruchu, opanowanie go jest w miarę proste i masa nie przeraza. Sprawa się kompiluje gdy trzeba się zatrzymać lub podeprzeć jak się moto przechyli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 18:36:51 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
a mnie sie wydaje że masa nie ma takiego znaczenia ale jej rozłożenie. gdy cieżar jest nisko to mamy wrazenie ze moto jest lżejsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 20:47:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Maciek napisał(a):
a mnie sie wydaje że masa nie ma takiego znaczenia ale jej rozłożenie. gdy cieżar jest nisko to mamy wrazenie ze moto jest lżejsze

Dokladnie. I niech przykladem bedzie tu TCat i FZ6... waga praktycznie porownywalna a fz6 wydaje sie lzejszy jak sie na niego wsiadzie. Potwierdzone na zlotach przez praktycznie wszystkoich sprawdzajacych ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-11-01 21:18:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Środek ciężkości ma największe znaczenie niedawno jeździłem na Gladiusie waga jego wcale nie jest mała a wrażenie jakby się na rowerze siedziało 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org