Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 242  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-06-12 16:56:12 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
wojtekooo napisał(a):
W kilofazerze jest tak dobry przedni chamulec że wlasciwie tyłu urzywam sporadycznie ale urzywam jak mocniej trzeba przychamowac . W gorach zapakowany na maxa 3 kufry 2 osoby jest to atrybut nieodłaczny ;)

Ja Cię proszę, chociaż słownika zacznij używać :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-12 16:56:12 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-06-12 17:08:23 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
-lisio- napisał(a):
Mam podobne zdanie, chociaż w zakręcie bym tylnego hamulca nie używał :)

A widzisz, bo tylny hamulec to tak na prawdę jedna ze skuteczniejszych metod zacieśnienia skrętu będąc w złożeniu, dlatego warto mieć go w miarę sensownie opanowanego :).

-lisio- napisał(a):
Przy mocnym włączeniu przedniego hebla większość masy przenosi się na przód a tylne koło nawet może się oderwać od ziemi.

Ale póki nie przeniesie się wystarczająco dużo masy na przód, do tego stopnia, że uniesie się tylne koło, to tył nadal wspomaga hamowanie.

-lisio- napisał(a):
Zasadniczo tył jest skuteczny w jeździe czoperami i z plecakiem jak spora część masy jest z tyłu. Ja również namiętnie stosuję tylny hamulec w jeździe w korku. Doskonale stabilizuje motocykl taka jazda z zaciągniętym nożnym


Ja stosuję tył na co dzień, hamowanie zazwyczaj zaczynam od tylnego hamulca, chcąc wspomóc lekko hamowanie silnikiem, też lekko muskam tylny hamulec.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-12 22:58:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-08-01 19:06:38
Posty: 56
Lokalizacja: Halinów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 1000
Napisz mi proszę jak używasz tylnego hebla do zacieśniania zakrętu, bo naprawdę mnie zaintrygowałeś. Byłem na wszelakiej maści szkoleniach, przeczytałem sporo książek na temat techniki jazdy motocyklem i wszędzie było, żeby tylnego hamulca w zakręcie nie dotykać tylko dodawać gazu. W książce Lee Parks'a "Pełna Kontrola" nawet aspekt tylnego hamulca był opisany w taki sposób, że tylny hamulec więcej zabiera uwagi niż daje opóźnienia i lepiej sobie odpuścić, bo nieumiejętnie użyty robi więcej złego niż dobrego. Człowiek się uczy całe życie może i tym razem się czegoś ciekawego dowiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-13 00:44:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 517
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Każdy mówi tylny hebel to ostateczność. Jak dla mnie używanie go w zakręcie to nie umiejętność używania przeciwskrętu przy dużej prędkości i przenoszenia środka ciężkości. Tylnego hebla używa się dużo przed co by wstępnie ustawić moto w ostatniej fazie niż zacieśniania - wytracasz prędkość moto się kładzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-13 23:50:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Polatane plus spa jak ostygł. Strasznie duże tego latającego dziadostwa. Teraz aż szkoda wyjeżdżać, taki czysty :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-14 22:49:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-06-09 12:44:07
Posty: 150
Lokalizacja: nowogard zach-pom.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 2000r.
Wczoraj wieczorem pucowanko motocykla po wypadzie w teren a dzisiaj wypad na hamownie. Wypluło 88KM to całkiem nieźle jak na 34KM w dowodzie.
Pewnie nowe gaźniki by pomogły na te 10KM be te są "jakieś dziwne - inne niż normalne" wg mechaników.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-18 14:56:33 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-05 14:45:44
Posty: 0
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
"jakieś dziwne - inne niż normalne" ?
Tak tłumaczy mechanik? W takim razie nieporadny i dziwny mechanik ;p
Mi jak poszedł miernik paliwa, to od razu wiedział co zrobić. Z mechanikiem jak z przyjacielem. Lepiej mieć jednego zaufanego, niż wielu niezaufanych.

:moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-18 21:51:15 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-06-09 12:44:07
Posty: 150
Lokalizacja: nowogard zach-pom.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 2000r.
Powiedział że w gaźnikach mam jakieś ślepe dysze ale skoro wszystko działa jak trzeba i moto jest odblokowane to nie ma sensu tego ruszać. A dopiero teraz się okazało że że ta pełna moc to 88KM. Przy następnym czyszczeniu gaziorów powiem aby to sprawdził.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-19 20:12:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Czyste i na nowo zsynchronizowane gaźniki. Nowe świece i filtr powietrza. Teraz zostało tylko jeździć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-20 21:46:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-06-11 12:04:07
Posty: 120
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n S2
Wczoraj po pracy wyczyściłem sobie kolektorki, autosol to naprawdę magiczny płyn :D
oto efekt:


Załączniki:
kolektory forum.jpg [654.82 KiB]
Pobrane 380 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-21 22:32:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-06-03 10:25:19
Posty: 62
Lokalizacja: Środa Wlkp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 1999r.
Ja poszedłem za forumową modą i zakupiłem/zamontowałem nowe klameczki do mojej fazy :D[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-21 23:26:38 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Fajnie wygląda ten nowy wzór :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-22 12:27:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-01-20 17:32:02
Posty: 75
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 S2
ja korzystając z tego ze mam teraz nadmiar czasu... a moje możliwości jego wykorzystania są mocno ograniczone
postanowiłem dopieścić moja kochaną :)

także również wziąłem się za kolektory... efekt zadowalający :) radze ubrać rękawiczki bo autosol fajnie wyżera kolektory ale na skóre pewnie też ma jakiś wpływ :P

wypucowałem felgi i w końcu udało mi się usunąć jakąś taka taśmę klejącą na której były ciężarki na felgach

przesmarowałem łańcuch

przepaliłem konkretnie ^-^ ale to w sumie tak dla własnej uciechy

tylko nie przyszło mi na myśl, żeby jakieś fotki pstryknąć ^^

no i teraz moje maleństwo stoi w garażu i "zimuje" :(

aż serce płacze, nowe opony, nowe klocki, nowe klamki, kuferki nic tylko śmigać w trase, a tu du*pa :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-22 20:37:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
[ img ]

Pilot Road 4 GT zalozona na tyl :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-23 20:53:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-01-15 19:06:11
Posty: 123
Lokalizacja: Rumia /k.Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer ABS
blue7 napisał(a):
Pilot Road 4 GT zalozona na tyl

Az GT ? czemu nie normalna?

Ja TROCHĘ podpucowałem moto po ostatnim wypadzie w Alpy. Troche sie ubrdzil przez deszcze ... :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 242  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org