Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-07-04 21:49:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-11-11 16:59:41
Posty: 142
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 784014516
Obecne moto: FZ1
Ostatnio z garażu wywlokłem swojego klasyka i jest problem bo przy kopaniu starter ślizga się tak jakby było wciśnięte sprzęgło, z popychu pali ale gaśnie podczas zmiany biegu . Może ktoś doradzić co to może być? Fajnie byłoby sobie nim znów pojeździć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogar 205 problem
PostNapisane: 2012-07-04 21:49:28 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-07-04 22:42:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Odpal go , rozgrzej, zlej olej, zalej świeżego Lux-a do sprzęgła, reguluj sprzęgło . Rozumiem silnik od jawki??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-04 22:44:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-11-11 16:59:41
Posty: 142
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 784014516
Obecne moto: FZ1
silnik dwubiegowy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-04 23:30:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Miłosz
daj ino foto silnika tego pogromcy kilometrow :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 00:50:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
To silnik taki jak w motorynce :wink: w Ogarze 200 był silnik jawki :D Tarcze mogły się skleić :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 11:15:51 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Yaco
własnie nie mogłem dojść jaki to potezny silnik tam siedzi, podejzenia padły na własnie silnik z motorynki bo łba sobie nie dam obciać ale czy w silniku z javki nie było 3 biegów

ach starzeje sie człowiek i skleroza powoli daje o sobie znać :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 15:27:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Tak, w jawce były 3 biegi, tylko odwrotnie(1 do góry:D) , był tez romet z silnikiem 3 biegowym,ale tak jak z fabryki, to ogar 205 był z silnikiem 2 biegowym jak w motorynce :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 15:37:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-11-11 16:59:41
Posty: 142
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 784014516
Obecne moto: FZ1
Yaco napisał(a):
To silnik taki jak w motorynce :wink: w Ogarze 200 był silnik jawki :D Tarcze mogły się skleić :wink:

Dokładnie silnik jak w motorynce... a co do tych tarcz to na spokojnie po niedzieli zajrzę i sprawdzę o co kaman :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 15:38:56 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
ja trochę offtop ale chciałbym zwrócić uwagę, że to były piękne czasy jak człowiek marzył o motorynce a jak ojciec wreszcie kupił mi komara za całe 140 zł to lans po osiedlu...i te redukcje na 1 coby mieć więcej mocy na wyjściu z zakrętów ;D no i pierwsze wyprawy...do się jechało, z powrotem trzeba było już pchać xD

teraz to nie to samo...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 18:16:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-11-11 16:59:41
Posty: 142
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 784014516
Obecne moto: FZ1
Dokładnie w jedną stronę jedzie, a w drugą już nie... prawie zawsze był zapchany gaźnik albo brak iskry :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 19:33:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-10-07 22:52:01
Posty: 205
Lokalizacja: Żywiec/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 694 667 723
Obecne moto: YZF600R
A masz kopkę luźna całkowicie czy tylko ślizga?
Bo mogłeś taka mała część obrobić od kopki(taka zębatka) i ni huhu nie pomoże nic tylko wymiana. Nie pamiętam jak to się tam nazywa. Jak kopka nie wraca to urwana sprężyna. Generalnie to odkręć głowice i sprawdź czy Ci czasem nie rusza się tłok bo mi się też wydawało, że ślizga a chodziło, po prostu mały silnik nie potrzebuje tyle siły co np. jawa TS350 ;P. Generalnie to wykręć świece włóż jakiś śrubokręt i zobacz czy się rusza czy nie, nie musisz nawet głowicy ściągać.

A jak gaśnie na drugim biegu to masz całą masę możliwości:
-świeca
-magneto
-zapłon
-lewe powietrze
-mało/za dużo paliwa/powietrza (wyreguluj mieszankę) wyczyść gaźnik
-padnięty kondensator (powinien też gasnąć przy odkręcaniu gazu)
-i wiele wiele innych...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-06 10:12:17 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
wspomnienia :mrgreen:

dokładnie jak koledzy pisza jedziesz za chwile pchasz:P co chwila zapłon, swieca, gażnik, przerywacz i tak w kołko w moim komarku jeszcze jakos dość czesto strzelały linki wszystkie :)

starszy komar miał jeszcze zalete pedałow ze jak odmowił współpracy to do domu wracało sie jak na rowerze


jak pisza przedmowcy:

sprzegło regulacja plus zmiana oleju

co do gaśniecia to hmmm duzo mozliwosci
swieca, kondensator , przerywacz moze wystarczy przeczyścic, umyć wyregulowac gaznik - sam wiesz ze jak sie ma wiecej niz klucz 10 i płaski srubokret to zajmuje to dosłownie chwilke


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org