Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3456 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-11-23 15:36:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Po aucie widzę różnicę jak myłem zimą bezdotykowo z woskowaniem lub bez, hydro-wosk w praktyce coś tam jednak zabezpiecza i sól o wiele mniej się wklejała w auto. Moto też myję z woskiem, widziałem co prawda na filmach jak ludzie zaliczali paciaki po myciu z woskiem który zostawał na oponach, ale ja nigdy tego nie doświadczyłem, choćby nawet pogorszenia przyczepności. Może jest to kwestia rodzaju wosku używanego przez myjnię, czy może spłukiwania na koniec nadmiaru czystą wodą...?

Tak czy siak, gdybym jeździł zimą po soli to z pewnością bym próbował jakoś napylić choćby taki wosk w okolicach zawieszenia, silnika, śrub mocujących itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-11-23 15:36:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2022-11-23 18:17:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
W samochodach korodują profile zamknięte i częściowo zamknięte np. podłużnice. Jeśli chodzi o motocykle to korozja ma znaczenie raczej estetyczne no i może praktyczne w sensie, że nie będziemy mogli czegoś odkręcić. Elektryka/elektronika powinna być odpowiednio zabezpieczona.
Ten preparat ACF50 nie jest woskiem takim jak używa się do konserwacji profili zamkniętych. Myślę, że mogą być to substancje o właściwościach amfifilowych, czyli hydrofilowe-hydrofobowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-11-23 21:09:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Teraz to ty do mnie mówisz po staromandżursku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-01 10:02:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Cześć!

Razem z Rhazz podjęliśmy się montażu wydechu Dominator HP3 wraz z małą narracją w moim Street Triple'u :)

Zachęcam do obejrzenia :)

https://www.youtube.com/watch?v=Tj8YLeo88DI&t=936s


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-01 10:20:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2022-09-05 14:54:33
Posty: 28
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF600-VFR800
Jest MOC :moto: :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-01 17:39:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
bierny
Fajnie przypasował do Twojego motocykla i brzmi zacnie . Tak jak wspomnieliście trzeba spróbować na drodze , bo w pomieszczeniu na pewno będzie głośniej . Jakieś 2 miesiące temu założyłem w swoim moto tłumik od SC-PROJECT . Z db-killerem był jakiś niemrawy , po wyjęciu jest miodzio . Przy czym do tych 5 - 6 k obrotów jest przyzwoicie , potem..jest inaczej :) . Nie ważyłem tłumików , ale tak na ''chłopskie oko '' nowy jest sporo lżejszy od tej ohydnej fabrycznej puszki .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-01 21:21:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
bierny napisał(a):
Zachęcam do obejrzenia


nagranie, fajne :D
najważniejsze, że część wydechów Dominatora wreszcie ma homologacje drogową (E1 to chyba homologacja z Niemiec)
ja osobiście wole wydechy montowane bez obejm na sprężynach
cena nadal jest atrakcyjna, chociaż jak się poszuka to w podobnej można kupić np. LeoVince


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-02 09:18:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
marcingda napisał(a):
najważniejsze, że część wydechów Dominatora wreszcie ma homologacje drogową (E1 to chyba homologacja z Niemiec)
LeoVince



Dokładnie - tam wchodzi homologacja, ale naszych zachodnich sąsiadów.

marcingda napisał(a):
cena nadal jest atrakcyjna, chociaż jak się poszuka to w podobnej można kupić np. LeoVince


Niekoniecznie, bo długo już rozglądałem się za czymś ładnie brzmiącym i tak...
- przeróbka ok 700 zł
- używany (z jakimiś małymi ryskami) np. dedykowany Arrow - ok 1500 zł / ładny, czyli nowy lub prawie nowy 2000 zł w górę
- Dominator - katalogowo 999zł minus rabacik na Black Friday ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-02 15:04:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-08-12 16:36:10
Posty: 32
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Taki wieszak na graty sobie wydziergałem- sklejka 10mm+ kula z buczyny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-02 18:16:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Fajny wieszak :)

Bierny, w tej cenie masz homologację? Gdyby była to może bym się skusił ale półtora roku temu w cenie do 1000zł kupiłem Storm by Mivv na eBayu z homologacją i w tym budżecie nic innego homologowanego nie znalazłem. Teraz zerkam też na Storma do Wungla ;) tyle że już kosztuje 1450zl... W cenie homologowanych to i tak tanio. Dominator brzmi lepiej od fabrycznego ale to nadal komin nieco ordynarnie drący ryja i w porównaniu do markowych wypada średnio. Storm brzmi znakomicie, każdy kto jezdził babcią oceniał, że jest charakterny ale nie denerwująco głośny - taki w sam raz. Sąsiad ma dominatora w Tracerze 900 to całe osiedle słyszy że jedzie, nawet jak jedzie delikatnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-02 23:10:47 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Kupiłem LeoVince one evo za około 1600zł na niemieckim Louis. Dominator kosztuje podobne pieniądze. Leo ma oczywiście homologację i co jest dość ważne demontowalnego dbk. Dużą wadą jest bardzo ciasne spasowanie dbk, co wymusza zdjęcie tłumika żeby go wypchnąć. Tłumik jest na sprężynach więc robi się to błyskawicznie.
Dominatory homologowane mają dbk przyspawanego ale pewnie można go zdementować i zastosować zabezpieczenie śrubą.
Co do dźwięku to wydaje mi się, że bardziej on zależy od silnika a nie od puszki. GS z dbk na leo jest nieznacznie głośniejszy od fabrycznego. Bez dbk nadal jest na tyle cichy, że można pokonywać trasy po kilkaset kilometrów bez bólu głowy. Mały GS którym jeździłem ma też leo. Mimo fabrycznego katalizatora z dbk jest dość głośny, jak dla mnie odrobinę za głośny. Myślę, że gs800 z tym samym tłumikiem z dbk jest trochę głośniejszy od gs1200 bez dbk.

Wydaje mi się, że dominator HP1 jest bardziej subtelny niże tańsze modele.
https://dominator.pl/pl/p/R1200GS-Homol ... 3-2018/181


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-02 23:16:12 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
tomo80 napisał(a):
Taki wieszak na graty sobie wydziergałem- sklejka 10mm+ kula z buczyny

wieszaczek pierwsza klasa, też mam coś podobnego ale poszedłem na łatwiznę i kupiłem gotowe :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-03 00:58:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Leo za 1600 to fantastyczna cena. Kumpel miał Tigera 1200 na LeoVince i podczas jazdy brzmiał rewelacyjnie, poezja dla uszu. Spotkałem się z opinią, że duży GS z każdym tłumikiem brzmi i tak mniej natarczywie niż rzędówki na przelotach.

Na ten moment w Wunglu testowo mam założonego oryginalnego akrapovica z modelu 1250 z wyjętymi db-killerami i choć brzmi nieźle, to babcia na Stormie brzmi jednak lepiej, nie głośniej ale ma charakter. Akrap jest poprostu głośniejszy od serii ale jest trochę nijaki. O dziwo, waży prawie tyle samo co OEM, być może ma w sobie katalizator i to go kastruje z pełnego dźwięku. Mam jeszcze czas przez zimę na zdecydowanie czy zostaję z akrapem czy zamówić znanego mi już Storma, gdzie będzie taniej i być może lepiej. Na korzyść akrapa przemawia wygląd, jest dobrze wkomponowany w bryłę motonga.

Dziś założyłem na próbę małą szybę Rally, niestety zapomniałem zrobić fotkę. W niedzielę planuję jechać na motomikołaje to nadrobię braki :) Przełożyłem jeszcze nowe dodatkowe halogeny na wspornik pod dziób a oryginalne wróciły na gmole. Wygląda to spójniej i powinno być ciut bardziej funkcjonalnie. Dodatkowe świecą za dnia na 10% i są wyżej, mniej więcej pod kierunkowskazami więc powinny być lepiej widoczne za dnia w lusterkach aut. Po zmierzchu gasną dodatkowe a zapalają się oryginalne na gmolach które mają linię odcięcia jak mijania i stanowią ich uzupełnienie. Wtedy też dodatkowe zapalają się na 100% kiedy używam długich i są tak ustawione żeby w zakrętach długimi doświetlać sobie kierunek jazdy.

Dodatkowe ledy mają jeszcze taką opcję, że za dnia przy włączeniu kierunkowskazu gasną po tej stronie po której jest kierunek żeby nie pogarszać jego widoczności, po wyłączeniu kierunku płynnie zapalają się ponownie. Po włączeniu awaryjnych świecą naprzemiennie z kierunkowskazami na 100% mocy żeby zwiększyć widoczność zatrzymanego motocykla. Podczas użycia klaksonu mrugają stroboskopowo. Te bajery są dzięki menedżerowi akcesoriów Hex Easycan który nasłuchuje magistralę CAN i steruje akcesoriami według zaprogramowanych schematów. Ponieważ w bmw każde naciśnięcie guzika swiateł czy kierunków czy innego przycisku na kierownicy to de facto sygnał CAN do komputera, to wystarczy nasluchiwać magistralę żeby odpowiednio wysterować podłączone akcesoria. Sam menedżer to spory koszt - ok 1100zł, ale pozwala na dodanie fajnych funkcji i montaż akcesoriów na 12V bez ingerencji w oryginalną wiązkę oraz bez konieczności montażu dodatkowych włączników na kierownicy. Wszystko sterowane oryginalnymi przyciskami motocykla. Można też wysterować dodatkowe światła stop z funkcjami błyskania przy gwałtownym hamowaniu, ogrzewane elektrycznie ciuchy lub kanapy załączane razem z manetkami czy zwykłe akcesoria jak kamery i uchwyty do nawigacji. Producent sukcesywnie powiększa listę obsługiwanych motocykli, osobiście mega mi się to podoba. Programowanie z laptopa po kabelku USB.

Swoją drogą, kilka osób już zachwalało grzaną kanapę i zastanawiam się czy mając ten menedżer nie skusić się na zakup samej maty grzewczej i montaż jej pod oryginalne pokrycie kanapy kierowcy... Na Ali koszt tych mat to groszowa sprawa, mam tylko obawę czy uda mi się tak samo ułożyć i przypiąć poszycie jak było oryginalnie, żeby kanapa nie wyglądała jak zniszczona.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-03 17:31:27 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Swoją drogą, kilka osób już zachwalało grzaną kanapę

mi jakoś podgrzewana kanapa nie przypadła do gustu, chyba znacznie lepszym rozwiązaniem jest podgrzewana kamizelka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-03 20:40:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Kupiłem sobie na mikołaja kamizelkę Shima powerheat za 319zł, jutro będę ją testował na motomikołajach ;)

Co do kanapy to mi raczej zawsze było gorąco w 4 litery i raczej starałem się maksymalnie usprawnić chłodzenie tej części ciała, stąd siatki na kanapę... Na cbf rownież dokupię taką siatkę.

Obiecane fotki...

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3456 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org