Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3459 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-12-04 13:31:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Co prawda, to nie ja zrobiłem.
Zaangażowałem kominiarza! :-D

https://www.tiktok.com/@jezdzcamechanic ... 6112744965


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-04 13:31:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2022-12-04 13:44:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Obiecane fotki...


Prezencja nienaganna :!: :!: :!:

ps. Sfazowany, jakie opony są na GS-ie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-04 21:39:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Metzler Karoo 3, okrutnie głośne, jakoś mocno na nich nie jeździłem po zakrętach ale tak jak dzisiaj przy +2°C, brudnym i mokrym asfalcie to nawet przyspieszały i hamowały lepiej niż się spodziewałem. zakręty brałem kwadratowo żeby przechodnie nie musieli zbierać sań Mikołaja z krawężnika ;) jak było jeszcze względnie ciepło to jadąc umiarkowanie były nawet poprawne w zakretach. Może już nieco do nich przywykłem, ponieważ przy zakupie motocykla na jeździe próbnej czułem się na tych oponach koszmarnie, choćby skręcając po dróżkach osiedlowych. Miałem wrażenie, że motocykl zaraz się zwali na bok... Teraz tego nie odczuwam. Na kumpla identycznym GSie i oponach anakee 3 motocykl skręca zupełnie inaczej, poprawnie i bez dostarczania niepotrzebnych wrażeń :) W terenie nie zdążyłem jeszcze ich przetestować, raptem jedno błotko przeleciałem i parę km szutrów. Na szutrach znakomite, na błotku uciekały ale o wiele mniej niż typowe asfaltowe. Generalnie nie polecam jeśli nie ma się w planie regularnego zjeżdżania w teren. Są jeszcze pośrednie karoo street które są bliźniacze do scorpionów rally STR, trochę wyją, na suchym asfalcie znakomite, na mokrym umiarkowane a w terenie nieco lepsze od asfaltówek, pewne na szutrach i ubitej ziemi ale na piachu i błocie szybko puszczają. STR po ok 10kkm tylne były śmietnik a przód przed połową zużycia. Obecne opony karoo 3 posłużą chwilę w nowym sezonie do poznania motocykla a później założę scorpion trail 2 albo coś 80/20 jak karoo street. Po babci zauważyłem, że jednak po zmianie z STR na trail 2 miałem większy fun na asfalcie a te zjazdy z asfaltu co towarzyszyły ostatnim wycieczkom były do ogarnięcia na szosówkach. Jeszcze na korzyść 80/20 przemawia to, że Wungiel ma już elektronikę, której mi nieco brakowało w Babci przy gorszych oponach i gorszej pogodzie. Ostatecznie będzie to też zależało od cen opon na wiosnę ;)

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-04 22:14:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Metzler Karoo 3, okrutnie głośne

trudno uzyskać kompromis, chyba ostatnio jeździłem na karoo street, na piasku jak na moje umiejętności były ok, zwłaszcza przód dobrze się trzymał, być może to też dlatego że mały GS ma z tego co pamięta 21 cali, na asfalcie nie były rażąco złe

ps, widzę że u Was przynajmniej pogoda dopisała
czy to czerwone z koszem to jakaś wersja rozwojowa urala lub innego sowieckiego moto produkowanego od 70lat?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-05 12:14:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Co do urala to ciężko mi powiedzieć, ale miał silnik boksera i całkiem fajnie brzmiał. Mały GS oprócz dużego koła ma o wiele lżejszy przód i klasyczny widelec, przez co powiem zdecydowanie lepiej radzić sobie w piachu. Jednak telelever dodatkowo zmniejsza czucie co dzieje się z przodem, spora masa i małe koło tylko pogarszają sprawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-09 09:38:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
sfazowany napisał(a):
Fajny wieszak :)

Bierny, w tej cenie masz homologację?


Nie mam, nawet póki co nie mam db killera, co byłoby warunkiem homologacji ;)
Oryginały nie sprzedaję, tylko zawijam w folię i na strych tak na wszelki, wypluć-odpukać, wypadek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-09 11:43:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
bierny napisał(a):
sfazowany napisał(a):
Fajny wieszak :)

Bierny, w tej cenie masz homologację?


Nie mam, nawet póki co nie mam db killera, co byłoby warunkiem homologacji ;)
Oryginały nie sprzedaję, tylko zawijam w folię i na strych tak na wszelki, wypluć-odpukać, wypadek :)


Co do głośnych wydechów nie raz się już wypowiadałem nie będę tu ględził.
Co do jakości tych dominatorów widać że jakościowo poszli mocno do przodu z wykonaniem.

Ja jednak dołożę jeszcze jeden aspekt to tego rozwiązania, mianowicie przez kilka lat była moda na wydechy w zadupku, potem te wydechy nisko, a teraz nisko i krótko. W efekcie jeśli ktoś dużo stoi np. jeżdżąc w mieście, dostaje mocno spalinami bo wyrzucane są mniej więcej na pozycji ridera.
Tak więc nie dość że oddychasz spaliną to jeszcze ciuchy śmierdzą długo po tym jak skończysz jazdę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-09 12:35:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
tuzmen napisał(a):
Tak więc nie dość że oddychasz spaliną to jeszcze ciuchy śmierdzą długo po tym jak skończysz jazdę.

Potwierdzam - mam w mt krótką rurę i wszystkie moje ciuchy śmierdzą spalinami. Co do zapachu spalin na postoju - tutaj akurat nie czuję
Co do designu - w zadupku były najbardziej charakterne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-09 13:54:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3827
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
rhazz napisał(a):
Co do designu - w zadupku były najbardziej charakterne

po tym jak zdławiłęm silnik na jednym malym brodzie tak do kolana cieszyłem się że tiger ma wysoko wydech. Ale w FZ6 przeszkadzał mi wydech pod zadupkiem, pęd zasysał spaliny w plecy i ciuchy waliły masakrycznie po każdej jeździe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-09 16:32:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
To prawda, w fz6 podciśnienie za plecami kierowcy zasysało smrody. Jedynym sposobem na to była jazda z pasażerem :D

Ale ze tam z dołu zasysa to się nie spodziewałem... Widocznie za nogą robi się struga wędrująca na plecy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-09 20:40:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Koledzy macie jakiś pomysł by dołożyć dbkiler do dominator gp3 przelot , pacjent mt10 ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-10 00:04:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Rurka z nierdzewki o średnicy wew tłumika. kawałek blachy nierdzewki gdzie sobie wytniesz okrąg i w nim mniejszy okrąg, kawałek nierdzewki o srednicy drugiego otworu gdzie sobie nawiercisz otwory i to wszystko pospawasz migomatem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-10 00:25:10 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
A a później nawiercisz sobie otwór w tym kołnierzu, nagwintujesz i masz ogarnięte.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-10 00:33:15 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Tylko końcówka tłumika jest ścięta po skosie ,a poza tym ja tego sobie nie zrobię , bo nie znam
Się na spawaniu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-10 01:52:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Skrab74 napisał(a):
Koledzy macie jakiś pomysł by dołożyć dbkiler do dominator gp3 przelot , pacjent mt10 ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
https://allegro.pl/oferta/dominator-dbkiller-db-killer-hard-producent-10828296856

Dominator DBH001, wg opisu pasuje do GP3.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3459 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org