Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2023-02-27 20:57:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Zapraszam - chętnie każdego uzbroję w Afama :)
A co do zębatek z tłumikiem mieli je jako pierwsi w EU, potem pomysł podpatrzyło JT - ale to zupełnie inna liga jeśli chodzi o jakość...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-27 20:57:28 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2023-02-28 08:52:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3828
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
jeśli tyle osób aktywnych w internecie jeździ na afamie i on wciąż nie ma złej famy, to znaczy że jest ok. na fabrycznym DID'zie w z650 raptem 14 tys wyszło, więc trafił tam afam i jest ok.

meme section:
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-28 16:54:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Może do Hondy będę potrzebował to też pewnie rozważę złoty kajdan od rhazza ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-02 19:24:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Byłem w końcu na akcji serwisowej w bmw na dorobienie wentylka w obudowie Kardana, co by tam wilgoć nie stała i wał z wielowypustem nie gniły, sprawdzili też stan samego wałka i.. wg maszyny pomiarowej luz na wielowypuście był ponadnormatywny i wał został bezkosztowo wymieniony na nówkę :D

Przy okazji zauważyli, że mam jedną szprychę luźną w tylnym kole, obraca się swobodnie więc pewnie gwint się zerwał na nyplu albo na końcu szprychy.. trzeba będzie to przed sezonem ogarnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-02 21:43:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sfazowany
A ja szukałem tego filmu co się nowemu 1250gs tylny wachacz rozpękł i znalazłem tyle że film został ukryty/prywatny mimo że autor obiecywał opisać jak zakończy się sprawa.
Widać zadziałało tu "my ci damy a ty gęba na kłódkę" bo wypadek wyglądał dramatycznie bo był na delikatnym łuku i moto poszedł prosto.
Mnie ty wyglądało na niezły pozew
Tak więc ta cała akcja i bezkosztowe wymiany tych wałów nie są przypadkowe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-02 22:03:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2022-09-05 14:54:33
Posty: 28
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF600-VFR800
sfazowany napisał(a):
Byłem w końcu na akcji serwisowej w bmw na dorobienie wentylka w obudowie Kardana, co by tam wilgoć nie stała i wał z wielowypustem nie gniły, sprawdzili też stan samego wałka i.. wg maszyny pomiarowej luz na wielowypuście był ponadnormatywny i wał został bezkosztowo wymieniony na nówkę :D

Przy okazji zauważyli, że mam jedną szprychę luźną w tylnym kole, obraca się swobodnie więc pewnie gwint się zerwał na nyplu albo na końcu szprychy.. trzeba będzie to przed sezonem ogarnąć.


Cholibka... Dużo najeździłeś na tym wale?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-02 23:01:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ja to z 2k, poprzednik 44k ;) oglądałem go po zakupie od razu żeby sprawdzić stan wielowypustu i był w dobrej kondycji, zarówno wielowypust jak i krzyżaki.

Widziałem ten film z awarią Kardana, biorąc pod uwagę wolumen sprzedaży r1200 we wszystkich wersjach to nie ma tragedii. W modelach r1200gs k25 i kilku innych BMW z lat 2004-2006 był układ hamulcowy integral ABS ze wspomaganiem siły hamowania i był uważany za felerny, od 2007 była już zwykła pompa ABS. W moim z 2005 przy przebiegu 100kkm nadal działa wzorowo...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-03 10:24:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Szczerze mówiąc to nie wiem czy ten zaworek coś zmieni. Prawda jest taka, że wał również wymaga konserwacji i powinno być to wpisane do czynności obsługowych co określony interwał. T


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-03 10:49:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Lepiej jak zaworek jest niż jak go nie ma ale i tak co wymianę oleju w przekładni głównej, będę robił serwis wielowypustu, tak jak dotychczas.. tylko po przejechaniu przez rzekę będę miał mniejszego stresa czy wał pływa w wodzie z Sanu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-04 15:49:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
[ img ]

Wersja ostateczna. Koniec szlifowania i bajzlu w domu :D idę ją założyć na babcię...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-04 21:23:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2022-09-05 14:54:33
Posty: 28
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF600-VFR800
Robota ręczna czy polerka? Szybka niczym nowa ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-04 21:37:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Papiery ścierne wodne ręcznie od 500 do 5000, później polerką multirotacyjną Ryobi z padem z długim włosem i pastą Boll B 100. Efekt jest na 4+, w domu wygląda super ale w słońcu trochę niedoskonałości nadal widać. W garażu na motocyklu wygląda OK, jak na 18 lat nawet bardzo OK ;) Jeszcze całość umyć, pogłaskać i robię ogłoszenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-04 21:50:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2022-09-05 14:54:33
Posty: 28
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF600-VFR800
Spoko :-) Ja dochodziłem do 2000. Pasta + gąbka i polerka i też szła robota :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-05 01:28:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Właśnie tą pastą B 100 na gąbkach na wiertarce nie mogłem dojść do tego efektu co na polerce. W desperacji przeleciałem też filcem na szlifierce kątowej z regulacją obrotów, najniższe do ustawienia były 2500 i mimo to oczywiście skończyło się to natychmiastowym przytopieniem powierzchni :) musiałem od nowa 500tką usunąć przytopienia i stopniowo dojść do 5000. Żmudna robota jak diabli, tylko dla super cierpliwych :) albo jak w moim przypadku upartych, bo cierpliwości kilka razy mi brakło.

Szyba już na moto.
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-05 12:48:03 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
całość prezentuje się świetnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org