Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-03-07 21:05:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Marcingda, miałem podobne plany względem fazera i mam takie przemyślenia: podnóżki obniżające lub adaptery wykonane z jednolitego kawałka bez regulacji jeśli idą prosto w dół i nie działają dźwignią na mocowanie powinny być ok. Skręcanym podnóżkom z aliexpress bym podziękował ze wzgledu na swoją wagę i częste obciążanie calym cialem jednego podnóżka np przy wsiadaniu.

Blue7, masz rację z tym przedsionkiem ale już mając jeden namiot kolejnego nie kupię, z pewnoscią nie przed wypróbowaniem tego co już mam. Patrzyłem na plandeki pod namiot i pomyslalem ze skoro bym korzystał solo z namiotu 3-osobowego to zostaje sporo miejsca na graty. Dokupiłbym drugą plandekę i zszył na coś w stylu kuwety żeby moc w namiocie postawic tam brudne kufry i kask. Brudne kufry mozna wyeliminować torbami do kufrów i zabierac z moto suche czyste torby do namiotu zostawiając kufry na moto. Kask nigdy nie jest tak usyfiony żeby nie kwalifikował się do wniesienia do środka. Zostają buty i ciuchy, tu może ta skladana "kuweta" by pozwoliła uniknąć bajzlu w namiocie. W pełni się zgadzam z potrzebą przedsionka i też myślalem nad prostym tarpem robiącym za przedsionek. Dzieki za cenne uwagi :)

Co do jazdy solo, w gieesie po zdjeciu siedziska pasazera dostepna jest platrorma bagażowa na rowni z kuframi pozwalająca wygodnie położyć tam szeroką rolkę np z gratami biwakowymi:
Załącznik:
bags_with_rack.jpg [18.38 KiB]
Pobrane 288 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-07 21:05:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-03-08 10:00:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
zastanawiam się czy kupienie czegoś takiego będzie bezpieczne
nie ważę mało, czasami jak każdy z nas staje na podnóżkach itp.


To jest raptem kawał frezowanego metalu, filozofii w tym wielkiej nie ma, jakiejś inżynieryjskiej techniki też, a ja (80kg) po glebie jeżdziłęm jakiś tydzień na drewnianym podnóżku i też był w stanie mnie utrzymać, więc myslę że taki chińczyk da radę. Jak by nie patrzeć, większość riserów do keirownicy i innych elementów pochodzi z chi, oni tam mogą oszczędzać na elektronice, materiałach nie dopuszczonych do nas do użytku, ale w kwestii kawałka mazynowo frezowanego metalu chyba nie opłaca im się.

blue7 napisał(a):
ale szczerze to wybralbym jakiś z chociaż jednym pojemniejszym przedsionkiem bo jest on na wagę złota. Jak złapie Cię deszcz to gdzie schowasz buty, kaski i choćby kufry? Do środka nie zmieścisz do sypialni a tak żeby wygodnie przetrwać noc przedsionek jest na "brudny" stuff.


dla tego ja wspominałem o jakimś 2-3 osobowym (jak rozmar ok) z możliwością postawienia najpierw tropiku, bo wtedy jak zawsze możesz podpiąc tylko "połowę" supialni, a druga może sobie swobodnie wisieć, a ty masz włąsnie powiększony przedsionek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-08 11:34:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Zamówiłem, koszt żaden, jeśli z wyglądu będą budziły wątpliwości to trafią w miejsce gdzie wszystkie nietrafione zakupy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-08 17:12:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Misiek co do "kawałka frezowanego metalu", ma to jednak znaczenie co to za metal i jak był obrobiony. W pracy wciąż mam do czynienia z konstrukcjami stalowymi wykonanymi z gównolitu, jest to dla mnie przekleństwo. Kruchość, giętkość, zacieranie na połączeniach mechanicznych, reaktywność z substancjami... Bleh. Kolega miał akcesoryjne sety w thundercacie, metal utleniał się na szaro i brudzil buty na wewnętrznej stronie cholewki. Trzymam jednak kciuki żeby adapterki okazały się spoko. Ja bym na nich poskakał w garażu z moto na centralce, jeśli przetrwają parę kopniaków i skoków to ok.

Oby regulacji na biegach i hamulcu starczyło do osiągnięcia własciwej płaszczyzny.

Mam w kierownicy risery ok 2cm a jestem zdumiony że jadąc na stojąco w zwykłych butach kierownica i tak jest dość nisko. Myślałem że na dużym gieesie będę mógł bez kombinacji jeździć jak surykatka na zwiadzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-09 09:00:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Misiek co do "kawałka frezowanego metalu", ma to jednak znaczenie co to za metal i jak był obrobiony.

ja wiem. tylko że mam wrażenie że chińczykom nie opłaca się kombinować, szczególnie że to nie są jakieś wielkie oszczędności na takim małym kawałku. co do utleniania metalu i brydznia butów - po 60 tys km tez miałem na butach ślady fabrycznych setów. Wciąż myślę że to jednak nie jest takie ryzyko. nie kupowałbym mocowań hamulców czy setów do dluższego stania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-09 09:49:14 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Zamówiłem. Sprawdzę czy te kilka centymetrów zrobi różnicę. Gdyby okazało się, że modyfikacja wpływa istotnie na kąt ugięcia kolan to mogę zawsze kupić Wunderlich.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-09 11:07:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Mi regulacja kanapy ok 1,5cm dawała dużą różnicę, kwestia indywidualna ale wg mnie to są spore różnice, zdecydowanie odczuwalne. Nie zaczniesz szorować podnóżkami o asfalt? Bo stopy idą w dół i trochę na boki... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-09 12:09:38 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Nie zaczniesz szorować podnóżkami o asfalt?

Nie mam pojęcia. Teraz chyba pierwszy element jakim się trze to stopka centralna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-09 12:21:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Oouuuu to niebezpiecznie.. łatwo w ten sposób odciążyć oponę i zaliczyć ślizg. Masz w gt "wąsy" w podnóżkach? W gs nie ma, widocznie coś i tak zahaczy wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-09 13:28:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
"wąsy" mam, ale teraz to już nie jestem pewien czym się haczy
na pewno coś szorowało, muszę sprawdzić czy są to podnóżki czy stopka centralna
swoją drogą gdyby to była stopka to trochę bez sensu że podnóżki mają "czujniki"


Załączniki:
20200808_145356.jpg [110.03 KiB]
Pobrane 194 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-09 16:55:14 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 487
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
A tak zapytam z ciekawości o te wąsy, bo w FZ6 chyba do 2007 są krótkie te wąsy jakby same nakrętki, a podajże od roku 2008 są już długie. Producent coś przerobił czy tylko zmniejszył kąt wychylenia np dla większego bezpieczeństwa? Ktoś coś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-09 17:04:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Janusz81 napisał(a):
A tak zapytam z ciekawości o te wąsy, bo w FZ6 chyba do 2007 są krótkie te wąsy jakby same nakrętki

naked z 2004 ma solidne, sumiaste wąsiska :P
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-10 01:13:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ja w 2006 miałem długie wkręty zakonczone kulką, nie widziałem krótkich w fz6. Może te krótkie są nieoryginalne..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-10 09:37:44 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Ja u siebie również mam jak sfazowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-10 15:38:02 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 487
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Wychodzi na to, że te krótkie to mod albo długie zostały wyłamane i ktoś zamontował to co było dostępne. Dzięki za info.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org