Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Adwenczery
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=18&t=23555
Strona 47 z 50

Autor:  sfazowany [ 2022-11-18 17:41:00 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

Fakt, bardzo ciekawe propozycje! Nieźle wypatrzyłeś ;)

Autor:  marcingda [ 2022-11-19 21:39:05 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

[quote="tuzmen"]Oglałem kilka polskich relacji z eicma 2022 i nikt nie pokazuje takiego killera? To po co oni tam jeżdżą?

Po to żeby reklamować Suzuki i Hondę :oops:
Niestety to nie są relacje dziennikarskie tylko reklama konkretnych marek

Mi bardzo się podoba moto morini x cape
https://youtu.be/89DPLkjDKw4

Autor:  tuzmen [ 2022-11-19 22:21:29 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

marcingda napisał(a):
tuzmen napisał(a):
Oglałem kilka polskich relacji z eicma 2022 i nikt nie pokazuje takiego killera? To po co oni tam jeżdżą?

Po to żeby reklamować Suzuki i Hondę :oops:
Niestety to nie są relacje dziennikarskie tylko reklama konkretnych marek

Mi bardzo się podoba moto morini x cape
https://youtu.be/89DPLkjDKw4
Fajne to morini ale po wlosku umiem tylko: di kłanto costa?

Tuzmen 1050

Autor:  misiakw [ 2022-11-22 10:20:27 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

marcingda napisał(a):
Mi bardzo się podoba moto morini x cape

tylko to wciąz klasyczne podejście do adv - 650cm, nieco ponad 200kg wagi (213), a raptem 60 kucyków i 57 niutów mocy.

Taka masa, brak regulacji przedniego zawiasa i do tego 19 calowe koło na przedzie sugerują że to jednak bardziej motocykl nastawiony na asfalty, a jak na takie warunki to z mocą i momentem cieniutko. Cena około 33 tys tu w sumie z jednej strony cena przy której maniacy bardziej ambitnego błota pójdą w CRF300 Rally, z drugiej strony mocą, masą i ceną stawia go pomiędzy benelli trk 502X a benelli trk 800. O ile niekoniecznie do mnie przemawia taki motocykl parametrami (myślę że mechanicznie dał bym radę z ty że to egzotyka) to chciałbym żeby rozpowszechniły sie w Polsce, bo na pewno pomoże to w ogarnięciu cen klasycznych japońskich marek. Widać to było w małych pojemnościach gdzie po wejściu tańszych marek japońska trójka (suzuki, kawasaki, yamaha) stały się z jednej strony motocyklami premium, ale z drugiej żeby mieć czym utrzymać tę pozycję bez podnoszenia cen musieli zaoferować bajery do moto, i tak w najnowszej wersji mojego skutera masz kontrolę trakcji, a w małych motkach w standardzie lądują ledowe światła, systemuymultimedialne, quickshiftery. To kwestia tego że te tanie marki zaczynają robić szum na rynkach europejskim i amerykanskim - bo np na rynek zajatycki wychodzą wersje maluchów bez tych dodatków, w europie tego nie dostaniesz. W firmie kilku ludków kupowałem lub planuje kupić niedługo motocykle 125, gadaliśmy i przeglądalismy ofertę i serio, zejście pojemnościa w dół podnosi mega ilość gadżetów w standardzie.

Tiger nauczył mnie że jeśli ma być w teren, to przód powinien być wielki i regulowany. mocy moze być mniej, ale momentu trzeba.

Autor:  marcingda [ 2022-11-22 10:39:43 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

misiakw napisał(a):
Tiger nauczył mnie że jeśli ma być w teren, to przód powinien być wielki i regulowany. mocy moze być mniej, ale momentu trzeba.

ostatnio widziałem GS800 z przerobionym zawieszeniem i regulacją, do oryginalnych lag montuje się wnętrze od jakiegoś KTM-a

Autor:  misiakw [ 2022-11-22 14:38:15 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

marcingda napisał(a):
GS800

akutrat o tyle "ratuje" się z tym zawiasem z przodu że dzięki zbiornikowi pod dupą ma inny rozkłąd masy, mniej dociska przód. inna sprawa że bez dobrej techniki też dobija - widaiałem rożnice w pracy mojego przodu na początku oraz teraz gdy aktywniej pracuję ciałem i gazem, kumpel w własnie gs800 jadąc na kołka, zapierając sie kolanami o bak też dobijał przód, mimo że miał lżej.

Autor:  sfazowany [ 2022-11-22 14:54:05 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

Większy GS nie dobija, przynajmniej mi się nie udało - albo dobija tak, że robi to na tyle miękko, że nie zdawałem sobie z tego sprawy. Może jest tam jakieś gumowe zabezpieczenie na końcu skoku amorków. Okazji miał wiele, niezauważone progi spowalniające, dziury na szutrach, wiele takich historii.

Autor:  misiakw [ 2022-11-22 15:09:06 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

ale większy GS jest wielką ciężką loszką i w kontekście bardziej ambbitnego błota nikt o normalnych zmysłach go nie wybierze, bo przy jego masie w technicznym terenie zawieszenie jest problemem wtórnym.

Autor:  sfazowany [ 2022-11-22 20:12:09 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

Wspomniałem o nim tylko w kontekście dobijania ;)

Autor:  marcingda [ 2022-11-22 20:50:52 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

Nie jestem pewien czy zawieszenie dużego GS-a w sense lag może dobić. Lagi w telelever pełnią raczej funkcję "prowadzącą" i w znacznie mniejszym stopniu amortyzują niż w tradycyjnym rozwiązaniu.
Nie jeździłem dużo małym GS-em. Pierwsze wrażenie jest takie, że zawieszenie przodu jest dość miękkie ale jednocześnie mimo mojej sporej wagi dość mało "siada". Ma duży skok. Tył to esa ale starszej generacji, żeby zmienić ustawienia trzeba nacisnąć sprzęgło.
GS-a800 z regulowanym zawieszeniem od KTM-a ma Krzysiek, który sam je przerabiał (Moto Technika Czaple).

Autor:  sfazowany [ 2022-11-23 12:50:19 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

W teleleverze lagi to tylko puste teleskopy z olejem smarującym ślizgi, zero funkcji resorowania, wszystko jest na centralnym amortyzatorze na wahaczu, jak w tylnym zawieszeniu. Spróbuję się przy okazji przyjrzeć czy u podstawy amortyzatora gdzie tłok wchodzi do jego obudowy czy jest jakiś gumowy tłumik dobicia, to by tłumaczyło ew. dobijanie względnie na miękko. W sumie ten odbojnik może być też integralną częścią wewnątrz amortyzatora... Tak czy inaczej, duże gs-y mają fajne zawieszenie na większość sytuacji, zwalszcza na szybką jazdę asfaltową. To co zauważyłem i wspominają o tym różni jutuberzy, na luźnym podłożu jest słaby feedback z przedniego koła, telelever mocno izoluje kierowcę od tego co się dzieje z oponą. Przez to też uślizg np na piachu czuć z opóźnieniem i przez to ciężej się z niego wyratować.

Autor:  marcingda [ 2023-10-09 23:24:25 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

Widzieliście nowego GS-a 1300?
Dla mnie koszmar

Załączniki:
cosySec.jpg [248.81 KiB]
Pobrane 64 razy

Autor:  Cimaj [ 2023-10-10 07:01:13 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

Wiesz co według mnie aż takiej tragedi to nie ma. Fajnie ma wkomponowany w czachę przedni radar. Widać na nim lekkość. Ale te cycki juz za chwilę to zamienią się w skrzydła. Może to niemiecki sposób na docisk w zakrętach. Nie dawno widziałem kogoś komentarz na forum motocyklowym FB że czeka już z niecierpliwością na "1410 GS Grunwald edytion" :lol:

Autor:  tuzmen [ 2023-10-10 09:17:25 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

marcingda napisał(a):
Widzieliście nowego GS-a 1300?
Dla mnie koszmar


Zajebisty :)
Jak jeszcze wymienią tego boxera na V to kupię :)

Autor:  sfazowany [ 2023-10-10 09:42:58 ]
Tytuł:  Re: Adwenczery

No to trochę poczekasz :D

A mi się podoba na stronach BMW jest już konfigurator, na bazie trophy wyszła mi konfiguracja na 112k, na triple black 119k, konfigurując co mam i używam i co mi się podoba jako upgrade. Bazowy golas 86900.

Kuracja odchudzająca 15kg to krok w dobrą stronę. Podoba mi się lżejsza sylwetka, silnik nie wydaje mi się bardziej opasły, może to wynikać z drobniejszej lżejszej owiewki. W moim adv silnik jest schowany pod bakiem i wygląda dużo szczuplej niż w zwykłej wersji.

Z ciekawostek, są 3 rodzaje kół, zwykłe alu, szprychowane i kute alu enduro o wytrzymałości rzekomo równej szprychowanym ale lżejsze i bezobsługowe.

Lampa w wersji pro ma w jednej soczewce światło mijania, długie i matrycowe doświetlanie zakrętów.

ESA nazywa się teraz DSA. Możliwe jest dokupienie opcji automatycznego obniżania się zawieszenia na postoju, dobre dla niskich osób.

Z nieco mniejszym echem zaprezentowano również F900GS, tam z ciekawostek można doposażyć go w "bezobsługowy" łańcuch :)

Strona 47 z 50 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/