Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-07-22 09:26:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No tak, tylko zzr1400 był produkowany do 2011 a Marcin szuka 2015+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Jaki motocykl?
PostNapisane: 2020-07-22 09:26:45 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-07-22 09:33:06 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Sfazowany gdzies czytałem , że produkcja ZZR czy też ZX-14R miała byc zakończona w 2020 .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-22 09:39:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No rzeczywiście... Mea culpa :)

https://www.otomoto.pl/oferta/kawasaki- ... CQPYC.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-22 10:57:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Faktycznie jeśli celujesz coś w deseń FJR to w tym segmencie masz jeszcze:
- GTR1400
- honda pan european 1300
- bmw k1300gt
- triumph trophy 1300


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-23 14:11:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
A moze Kawa H2SX?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-23 14:34:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
t1studiospl napisał(a):
A moze Kawa H2SX?


Motor z kosmosu ale nie chciałbym tego serwisować, popatrzcie na głowicę jak upakowana:

https://www.webbikeworld.com/2018-kawas ... rm-review/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-23 22:26:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
tuzmen napisał(a):
H2SX

moto super ale chyba nie dla mnie, bardziej sportowe niż turystyczne
robi wrażenie
tuzmen napisał(a):
Faktycznie jeśli celujesz coś w deseń FJR to w tym segmencie masz jeszcze:
- GTR1400
- honda pan european 1300
- bmw k1300gt
- triumph trophy 1300


z tego pakietu, honda extra ale już kilka lat ich nie produkują
bmw jeszcze fajniejsze ale najnowsze to chyba 2011 lub 2012 rok a triumpha chyba na żywo nie widziałem
na foto wygląda na moto które mi by odpowiadało, tylko nie wiem czy warto iść w taką egzotykę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-24 00:19:48 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
marcingda napisał(a):
tuzmen napisał(a):
H2SX

moto super ale chyba nie dla mnie, bardziej sportowe niż turystyczne
robi wrażenie
tuzmen napisał(a):
Faktycznie jeśli celujesz coś w deseń FJR to w tym segmencie masz jeszcze:
- GTR1400
- honda pan european 1300
- bmw k1300gt
- triumph trophy 1300


z tego pakietu, honda extra ale już kilka lat ich nie produkują
bmw jeszcze fajniejsze ale najnowsze to chyba 2011 lub 2012 rok a triumpha chyba na żywo nie widziałem
na foto wygląda na moto które mi by odpowiadało, tylko nie wiem czy warto iść w taką egzotykę


FJR to najlepszy wybór moim zdaniem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-24 17:23:31 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Najwygodniejsza pozycja będzie zdecydowanie na FJR, generalnie motocykl niezajebywalny, chyba nie ma na rynku FJR-y, w której było by coś nie tak z silnikiem :P. Polecić mogę, bo kolega, robiący podobne kierunki jak Ty swoją drogą, jeździ kamertonem, pod koniec zeszłego roku dobił modelem z 2007 roku do 300 000 km na blacie, silnik oleju nie bierze, chodzi jak zegarek i kompresji jeszcze daleko do limitu serwisowego, chyba te motocykle robią z jakiegoś karbinu, moto sprzedał i na początku tego sezonu kupił...FJR 1300 z 2013 roku :D. Na co narzeka? Właśnie, na aspekt, który trochę gryzie się z Twoimi wymaganiami...przy prędkościach autostradowych (>160km/h) zdecydowanie brakuje 6-go biegu, moto trzyma wysokie obroty i zaczyna mieć już solidniejszy apetyt na 95 oktanów, co prawda nowszy model ma już zmodyfikowane przełożenia skrzyni biegów, ale nadal czuć brak tego typowego, autostradowego nadbiegu. Co więcej...no nie prowadzi się jak rower, w porównaniu z moim Sprintem książe zakrętów to nie jest, żeby nie było, prowadzi się pewnie, stabilnie, ale trochę opornie, trzeba przyłożyć trochę siły do tej kierownicy. Motocykl do typowej, spokojnej, płynnej jazdy, któremu kompletnie nie po drodze zamykanie opon, ale który potrafi ostudzić nie jednego gniewnego na sportowym sprzęcie...chodzi mi o odejście tego moto, ciągnie jak wahadłowiec kosmiczny :D.
Powiem szczerze, że to świetny motocykl, jeżeli nie wymaga się od turystyka, żeby był litrowym przecinakiem ;).

ZZR 1400 i Hayabusa mają mocno pochyloną pozycję, raczej Ci się nie spodoba. Ale już VFR 1200 mogła by Ci podejść, nie jest to taki kanapowiec jak FJR, ale jak najbardziej bardzo wygodna, nazwał bym ją neutralną, niby jesteś pochylony, niby nogi są w kolanach zgięte mocniej niż w FJR, ale jednak jest wygodnie i nie jest to męcząca pozycja.

Szukając moto 2015+, akurat ten 2015 możesz załapać ostatni wypust Triumpha Sprint GT 1050, pozycja bardzo podobna jak w VFR 1200, ale sam motocykl jest gabarytowo bardziej napompowanym, poważnie FJR nawet przy ST nie wygląda okazale, przy GT wygląda naprawdę kompaktowo ;). Sprint ma tą zaletę, że geometria zawieszenia jest bliżej sportowych maszyn, niż turystyków, przez co dostajesz duży, wygodny sprzęt, którym możesz ganiać się po winklach z gośćmi na przecinakach :). Charakterystyka rzędowej trójki od brytoli też trudno, żeby się nie podobała. No i dźwięk tych silników, miód. No dobra, z przodu brzmi to jakby między nogami grzechotała Ci paczka gwoździ w metalowym wiaderku, ale to co wydobywa się z wydechu, to już poezja :D.

Ale...jeżeli patrzysz na K1600GT, jako taki powiedział bym wzór, to chyba tylko FJR wstrzeli się w te ramy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-24 23:07:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Glenroy, dziękuję za opinię
wydawało mi się że nowsze roczniki FJR mają już 6-tkę
co do Triumph Sprint GT 1050 to wizualnie bardzo mi się podoba
w ubiegłym roku w Gdańsku był egz z 2015r czerwony lub bordowy w idealnym stanie z symbolicznym przebiegiem, przymierzałem się do niego, niestety pozycja przy mojej budowie prawie jak na ścigaczu
zdecydowanie lepszy byłby Trophy 1200
zastanawiam się czy te modele triumph to nie za duża egzotyka

będę rozglądać się za FJR, BMW 1600GT i ew 1200RT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-25 01:02:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Z internetów wynika że w 2016 fjr dostała 6 bieg.

Ciekawa opcja z r1200rt, tylko tam z tego co pamiętam szyba jest taka jak w fazerze do ramion.... Musiałbyś znów kombinować z owiewką z B-17.

Przejedź się tym tigerem 1200, po przejrzeniu filmów z kamery jestem pod wrażeniem jak dobrze kask jest osłonięty przed wiatrem, gopro na szczęce nagrało mój głos jak gadam przez telefon przy ok 100kmh... Przeważnie nie słuchać nawet silnika od lotu wiatru! To znaczy że jest naprawdę cicho za owiewką. Kopyto jest takie że patrząc na filmach jak narasta prędkość przy dynamicznym przyspieszeniu to jestem teraz zdziwiony że podczas jazdy nie robiło to na mnie takiego wrażenia.... Po zakrętach idzie wspaniale, wygodny, mądry... Mimo tej mocy ani razu nie zerwał przyczepności na asfalcie, kontrola nie mruga bo zawieszenie utrzymuje trakcję w ryzach. Plusy względem takiej fjr to zabawowość i doznania organoleptyczne, praktyczność nadal pozostaje bardzo dobra. Pobawisz się na winklach a później chlaśniesz autobana.

Mi po paru dniach przemyśleń ten Tiger podoba się coraz bardziej, szczególnie za to że jeździ znakomicie i przy szybkiej jeździe, i przy wolnej... Ogromną moc podaje w sposób dojrzały i kontrolowany, dzięki temu można nim jeździć po mieście powoli i precyzyjnie jak małym sprzętem typu mt07, a później siedzieć w siodle cały dzień w długiej trasie jak globtroter.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-25 09:02:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
R1200RT ma olbrzymią szybę i w dodatku elektrycznie regulowaną, być może że te egz które oglądałem miały akcesoryjne. Motocykl dedykowany do wysokich prędkości musi mieć też zabudowane boki i odpowiednio zakończony tył. Tiger 1200, czy multistrada A tak samo tracer pod względem aerodynamiki nie są projektowane pod kątem minimalizacji oporu powietrza. Wszystkie odsłonięte powierzchnie powodują zawirowania. Tiger na pewno jest mocniejszy od tracer ale dla mnie yamaha co do mocy jest ok. Gdybym decydował się na kupno czegoś w tym segmencie to no1 jest duża multistrada


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-08-02 00:04:52 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Na razie tylko siedziałem na tiger 1200 i okazało się że jest mniejszy a przede wszystkim niższy niż mi się wydawało
jechałem natomiast BMW s1000xr i trochę mnie rozczarował, kierownica węższa niż tracer (dla mnie Yamaha ma idealną) ale co najważniejsze to niestety nogi są bardziej ugięte w kolanach
silnikowi mimo sporej mocy daleko do multistrady pod względem osiągów- przynajmniej takie jest moje subiektywne odczucie, żeby poczuć te 165 koni trzeba zbliżyć się do czerwonego pola na obrotomierzu
chyba nie jest to najbardziej udany model BMW, niby wszystko OK ale czegoś mu brakuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-08-02 14:17:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
S1000xr to silnik zaadoptowany ze scigacza, będzie miał taką charakterystykę mimo podciągnięcia pod turystykę.

W piątek pojechałem sobie w delegację motocyklem i zostałem na sobotę u rodziny w świętokrzyskiem, miałem parę kilometrów na przemyślenia co do motocykla. Generalnie na wycieczkach fz6 mnie wkurza, szczególnie w pryzmacie ostatnio testowanych modeli. Cos czuję że do następnych wakacji to już będę mocno cisnął na zmianę. Odwiedziłem kolegę co ma fjr, nie jeździłem nią, tylko dosiadłem i niestety ergonomia jazdy wydaje mi się być bardzo podobna do fz6, może wygodniejsza kanapa i szerszy bak przy udach, ale kąt ugięcia kolan i ręce na kierownicy są bardzo podobne. Będzie jeszcze okazja to się przejadę, ale dla mnie ta pozycja jest męcząca w trasach i niestety po pierwszym spotkaniu fjr mnie zniechęciła do siebie. Do tego 100% osłona przed wiatrem przy upałach brzmi jak recepta na przegrzanie w kwadrans, na pewno super na chłodne wieczory na autostradzie, ale to nie moje bajka. Na razie kompromis między wiatrem a osłoną przed pogodą najbardziej mi pasuje w adwenczerach...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-08-02 20:22:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Do tego 100% osłona przed wiatrem przy upałach brzmi jak recepta na przegrzanie w kwadrans

myślę, że to najmniejszy problem w Polsce
prawda jest taka, że przy temperaturach panujących na południu Europy w lecie nie da się lokalnie jeździć w ciuchach motocyklowych
u nas jest bardzo mały wybór używanych moto a dla mnie jeszcze mniejszy bo potrzebuję fakturę VAT
stale chodzi mi po głowie multistrada mimo że to V2 albo jak to woli L2, myślę że każdy kto się nią przejedzie a lubi mniej ugładzone motocykle to się zakocha, nigdy nie jechałem motocyklem który z taką łatwością oddaje moc.
Dzisiaj byłem na Mazurach, zrobiłem prawie 600km, piękna pogoda i olbrzymi ruch. Doszedłem do wniosku, że tracer nie jest taki zły.
W piątek wróciłem z Włoch, trasę 1550km zrobiłem jednorazowo, bo jechałem sam i nie byłem zmęczony a to spory wyczyn bo jechałem autem z wypożyczalni wybitnie nie nadającym się na autostrady- Abarth 595. Mimo tego jak wszedłem do domu, po 14h wziąłem klucze od tracer-a i przejechałem się do Gdyni :D :D :D , niestety już w tym roku do Włoch moto nie pojadę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org