Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 102, 103, 104, 105, 106
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-01-22 22:34:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2264
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jeszcze 10x Ci się zmieni :) po fzs na transalpie to się zanudzisz. Wiosna się zacznie to pojeździsz demówkami, wtedy wyrobisz sobie zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-22 23:10:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
a weź nie mogę bo minie kilka lat i skończy się, że mam FZS1000, MT01 :crazy: i jakiś adventure i może pewnie ale jednak enduro:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-23 11:09:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2264
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jak miałem fz6 to starszy kolega na hondzie cbf1000 powiedział klasyczny żart "i tak wszyscy skończymy w piachu, czyli na gieesach w lekkim offie" :D w tym czasie na motocykle bmw patrzyłem z takim zainteresowaniem jak na pieski z balonów. Parę lat jeżdżenia mocno zrewidowało zainteresowania, typy które uważałem za must have trafiły do szafy z innymi trupami ;) po drodze trafiłem przypadkiem na pieska z balonów i beznamiętnie zapoznałem się z tymi brzydalami, no i pykło. Wozi, cieszy japę, leczy kręgosłup zamiast go psuć itd.. i teraz mogę mieć jako drugi jakiś typowy scyzoryk który merda ogonem na widok moich hondromalacji w kolanach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-23 22:35:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3779
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
do małych pojemności trzeba dorosnąc. kiedyś widziałem sie na przyszłość z B-kingiem, albo innym V-Maxem - przepakowanym moca powernakedem. A jak jest po kilkunastu (chyba mam teraz niechlybny 13 rok) mam w garażu 800 do turystyki, 250 do grzebania w piachu, a najczęściej, bo na co dzień nawet zimą latam na skuterku 125cc.

co do 250... generalnie jak wielu ludzi (takich jak C90 adventures czy typ wcześniej) pokazują że nie sprzet a pomysł i jego realizacja tworzy przygodę. jadąc małą pojemnością masz inne przygody niż robiąc to samo z większą mocą - taka specyfika. Natomiast ja sam dorosłem do stwierdzenia że w sumie pojazd utrzymujący 120-130 na autostradzie kompletnie mi do turystyki starcza, i w sumie tiger jest już troszke przesadą pod tym względem, ale to wynika z tego że mnie już nawet turystyka asfaltowa na motocyklu zaczęła nudzić (choć to dalej turystyka więc ok) i ciągnie mnie na pobocza, gdzie prędkośc to nie problem, a niska masa pomaga. inna sprawa że np moja 250 ma z tym problem, bujnąłem się nowsza (ostatni rocznik) CRF 250 i ona tez te 120 robiła już jęcząc. nie jechałem crf300 wiec może tam jest lepiej. przyznam że ktm 390 adventure ma fajną proporcję masy do mocy, a jeśli info szpiegowskie okażą sie prawdą, to nowa wersja z nowszym silnikiem może tez w terenie już coś lepiej pogrzebać. ciekawie też wygląda opcja nowej hondy xl500 jeśli to co teraz o inej mówią okaże się prawdą. Ot wraz z wzrostem doświadczenia i zmianą zainteresowań, optyka też się zmienia i inne cechy w motocyklu stają się kuszące.

Co do itchy i jej crf to moim zdaniem ona dośc solidnie pokazuje że taka 300 spokojnie daje sobie radę. Tak, ostatnio ten moto klęka, ale nie zapomnijmy że ten motocykl w różnych warunkach przejechał od połowy amerykiu południowej aż po alaskę, a teraz przekręcił połowe afryki, jeżdżąc w róznych temperaturach, na róznych olejach, w róznym zapyleniu, na kijowym paliwie z butelek, w mocno skrajnych warunkach... myslę że niejeden motocykl znanych marek mógł by wcześniej paść, a ten jej osiołek jedzie, jedzie, jedzie... no więc i tak wiele zrobił, i dopiero teraz zaczyna mieć kłopoty. mnie akurat co do wytrzymałości przekonał, niewielu ludzi potrafi tak dojechać motocykl jak itchy. Mozna katowac motocykle ostro w terenie, można katowac motocykle solidnymi przebiegami, Noraly w żadną stronę nie jest ekstremum, ale jej mix tych dwóch katowań to solidny test dla sprzętów. W jednym z filmików wspominała że przez chwilę myślała o CRF450, ale ostatecznie zdecydowała się na 300, myślę że 450 z racji mocniej wyżyłowanego silnika jęknął by wczesniej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-24 16:20:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2264
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
CRF450L jest mega zduszona na rynek europejski, z oficjalnej dystrybucji ma teraz 44hp a w stanach mają wersje 54-56hp i tunerzy wyciągają z niej 60hp. Właśnie jak porównywałem dane CRF300 vs 450 na stronie hondy to byłem zdziwiony tak małym przyrostem mocy większej wersji. Nie wiem czy to kwestia norm euro czy innych zagadnień homologacyjnych. W każdym razie wystarczy zmienić ECU i masz dzika. Wiem, że pisałeś o żywotności, CRF250L ma interwały olejowe co 6400km, CRF300L co 12800km a CRF450L.... Co 1000km lub 20 godzin :) czyli jednak silnik 450L to symbolicznie zmieniona wersja wyścigowej R-ki, w 250R i 250L różnice są już o wiele większe, stąd tak duże interwały wersji drogowej.

Jako ciekawostka, do fz6 wchodziło 2,8l oleju i wymiana co 6000km(USA)/10000km(EU), cbf600 na gaźnikach ma oleju 3.8l i wymianę wg serwisówki co 12000km :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-25 11:16:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3779
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Wiesz, jeśli chodzi o interwały serwisowe to ludzie kombinują z większa ilością oleju. w homologowanych endurakach to dobrze widać, masz np akcesoryjne pokrywy boczne silników dzięki czemu pojemność oleju się zwiększa, co pozwala przeciągnąć interwały olejowe żeby w dalsze trasy latać (przykładowo do wspomnianej CRF'y 450 są pokrywy sprzegła zwiększajace pojemnosć oleju o 150-200ml. jak masz 1,8l oleju, to dodanie 200ml to zwiększenie tej ilości o 10%, myślę że jesteś w stanie przeciągnąc interwał dzieki temu o jakieś 200-300km, czyli dodatkowy dzień jazdy w terenie). do niektórych motocykli z chłodnica oleju widziałem akcesoryjne chłodnice które miały po prostu dodatkowy zbiorniczek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-25 16:59:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
Odnośnie Itchy Boots to tak sprawdziłem jeszcze ile ma przejechane i super artykuły ma na blogu jakby kogoś interesowały, i przy jej doświadczeniu z Honda CRF300L Rally zachwala tę trzy setkę.
36k km: https://www.itchyboots.com/on-the-odo-36000-kilometers
43k km grubszy serwis i przygotowanie na kolejny sezon: My upgraded Honda CRF300L Rally 2.0

W Liberii zajechała tarcze sprzęgła, no niestety błoto po kolana i to takie okrutnie gęste, lepkie jakby glina? dało się we znaki:
This broke my motorcycle. INSANE road conditions. S7E49


A tutaj super ciekawostka
Film ItchyBoots z funkcjonariuszami policji w Nigerii znający dobrze zwrot "mani, mani. Give me mani" :D:
Corrupt Nigerian Police Officer demands MONEY[S7-E62]
...i reportaż jak już film ItchyBoots obiegł kawałek świata:P jak komisarz z Oyo dziękuje im za służbę "zdzierając" z nich mundury
Two Officers Attempting To Extort Dutch Rider In Viral Video Dismissed

Ogólnie mega podróże, polecam kanał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-29 21:07:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3779
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
z ciekawych kanałów polecam C90Adventures - zarówno same początki jak Ed latał honda supercub dookoła świata, późniejsze jak z alaski do argentyny leciał (tu mi się go na chwilę smutno zrobiło jak się z babeczką nie dogadał, fajna się wydawała) a nawet ostatnia seria gdy w chińskim zabawkowym jeepie stara się zrobić 1000mil po offroadzie w ameryce.

https://www.youtube.com/@c90adventures/videos

podoba mi sie jego gimnazjalne poczucie humoru (rysowanie penisów gdzie popadnie to mój typ niedojrzałości), jego żarciki, forma składania filmików... i cały klimat podróży na dużym spontanie, bez planowania, bez pomysłu... ot na żywioł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-30 01:33:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2264
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Uwielbiam te klimaty :) osobiście mogę polecić kanał Grind Hard Plumbing Co., chłopaki robią absolutnie szalone projekty, czasami nieco przerażające jak gokartowy wózek sklepowy z silnikiem z bidajże gixxa 750 czy obecnie motocykl w stylu monster truck na silniku z KTM 1190, kołach od ciężarówki wojskowej na 100% customowej ramie...
https://youtube.com/@GrindHardPlumbingC ... 3qlRZkmSrT

Jest też superfastmatt, inżynier tworzący dziwaczne przeróbki jak Viper V10 w stylu BAJA, samochód do bicia rekordów prędkości na suchym jeziorze, zabytkowego jaguara z bebechami tesli czy roadstera hondy z silnikiem motocyklowym... Jest przy tym mniej jutubowy w manierze a bardziej nerdowy w komplikowaniu konstruowanych rozwiązań. Jeśli ktoś ma zacięcie techniczne to z przyjemnoscią będzie oglądał jak projektuje części i rozwiązuje problemy customowych adaptacji. Jeździ też na moto.
https://youtube.com/@SuperfastMatt?si=dkpfqZynYsWtbe7z


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-30 23:00:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ciekawy sposób rozruchu silnika :lol:

https://www.facebook.com/reel/176251492062493

https://www.facebook.com/reel/6985278201551602


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-30 23:16:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2264
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ekstra :D tak były odpalane silniki lotnicze, obecnie myśliwce tak startują, np F22 ;)

Mnie urzekła ta metoda startu silnika...
https://youtu.be/zcBE8HEAyi4?si=m8sSIBGhXgXB83Sx


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-01-31 21:14:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Fizyka w praktyce. W podobny sposób zapalane były silniki od szwedzkich maszyn budowlanych (chyba volvo). Kręciło się wielkim kołem zapachowym i gotowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-23 10:30:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1443
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Yo, fantastyczne zdjęcia z drona

[youtube]https://youtu.be/Cseab0SmRGM?si=xygdWiy2CB3MFveY[/youtube]
https://youtu.be/Cseab0SmRGM?si=xygdWiy2CB3MFveY


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 102, 103, 104, 105, 106


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org