Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1632 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-11-29 21:16:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 276
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
[quote="marcingda"][quote="bizoon86"]stara prawda: kierownik nie motocykl [/quote
miałem problem żeby zawrócić na 4,5m :oops: :oops: :oops:
Zostaw zawracanie i bierz się odrazu za wheelie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-30 17:08:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Przecież można połączyć zawracanie z wheelie :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=t34_gdPf4c0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-30 17:50:24 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 263
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Janusz81 napisał(a):
Przecież można połączyć zawracanie z wheelie :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=t34_gdPf4c0


Im się coś nie pomyliło,oni nie mieli czasem skakać nad tą poprzeczką? :D Nieźle im to wychodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-01 01:17:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 91
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
marcingda napisał(a):
bizoon86 napisał(a):
stara prawda: kierownik nie motocykl


zgadza się
jakiś czas temu pojechałem na plac i się przeliczyłem
miałem problem żeby zawrócić na 4,5m :oops: :oops: :oops:
wbrew pozorom BMW jest idealne do takiej zabawy bo nie sposób w nim zadusić silnika a upadki zdążają się prawie wyłącznie w sytuacji kiedy w złożeniu "zdechnie" silnik


ja na "L" zawracałem jak chciałem - teraz mam opór i wiem że to moja wina :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-01 09:55:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2372
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Na początku sezonu zaczynam na parkingu jakiegoś CH od jeżdżenia ósemek i nawrotek do wyrzygania, później awaryjne hamowania aż do mini stoppali i ćwiczenia na moich ulubionych zakrętaskach aż przełamię strach przed pochylaniem się w zakrętach. Kolekny etap to powtórne przywyknięcie do jeżdżenia w korku między autami ale to akurat wraca najszybciej :) Najwolniej wracają mi odruchy rozglądania się na skrzyżowaniach na boczne kierunki przy ruszaniu i patrzenie ponad dachami aut wyszukując z wyprzedzeniem zagrożeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-01 14:50:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1075
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
bizoon86 napisał(a):
ja na "L" zawracałem jak chciałem - teraz mam opór i wiem że to moja wina

4,5 metra to wcale nie jest dużo tym bardziej dla stosunkowo długiego motocykla

a przyczepka fajna, może ma to sens przy dalekich wyprawach gdzie trzeba zabrać ze sobą dużo gratów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-01 15:34:48 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1075
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
jeśli chodzi o przyczepki to ta jest fajnym rozwiązaniem

https://www.youtube.com/watch?v=BOVNB9x_nZI&t=17s


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-01 20:09:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 91
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
sfazowany napisał(a):
...odruchy rozglądania się na skrzyżowaniach na boczne kierunki przy ruszaniu i patrzenie ponad dachami aut wyszukując z wyprzedzeniem zagrożeń.


po wypadku znajomej (najechanie z tyłu)
ja stosuje to zawsze i też nie zostaje już w korku z tyłu jak bywało (teraz muszę mieć 4-5 samochodów za sobą)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-01 22:39:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3871
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
Co do cofania z przyczepką to można szybko się przyzwyczaić.

jak w swoim czasie latałem z łodką (6m kadłuba, a za tym jeszcze 3 m masztu) to potrafiłem na wstecznym parkować wciskając się masztem między dwa tiry... ech ostatnio to mnie zwykłe zawracanie z przyczepką zaskoczyło swoim "stopniem skomplikowania"

bizoon86 napisał(a):
po wypadku znajomej (najechanie z tyłu)
ja stosuje to zawsze i też nie zostaje już w korku z tyłu jak bywało (teraz muszę mieć 4-5 samochodów za sobą)

ja nawet jak nie mam jak się przepchnąc, to staję zawsze tak żeby strzelony w dupę nie być "na kanapkę" z samochodem z rpzodu tylko żeby moto miało gdzie polecieć. z reztą raz już dostałem w dupę stojąc, całe szczęście od innego moto. w sumie musze zerknąć czy mi juz "kaganiec" przeminął i mogę wrzucić nagranie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-01 23:01:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1075
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
moto zawsze przepycham się na pole position, chyba nigdy nie miałem jakiegoś niebezpiecznego zdarzenia żeby mi ktoś z tyłka chciał zrobić garaż :lol: , częściej zdarza się to jak jeżdżę samochodem, mam wrażenie że większość aut ma słabsze hamulce niż ja, biorę oczywiście pod uwagę czas reakcji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-01 23:13:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3871
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
chyba nigdy nie miałem jakiegoś niebezpiecznego zdarzenia żeby mi ktoś z tyłka chciał zrobić garaż

ja zobaczyłem w lusterku że sie kumpel wyłozył na zakręcie w lewo (Słowackiego) więc dobiłem do lewej, dałem awaryjki i w momencie gdy stawałem, okazało się że jego moto odbiło się od barierek i trafiło mnie prosto w koło. szczęście w tym nieszczęściu takie że to nie był mój sprzęt tylko cruiser, więc niski tył, ja już stałem na asfalcie więc nic mi po kręgosłupie nie dało tylko moto z pod dupy wyleciał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-07 13:30:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
[quote]https://youtu.be/nj4oRFJRH8I[/quote]

https://youtu.be/nj4oRFJRH8I


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-07 14:47:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2372
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
delta napisał(a):
[quote]https://youtu.be/nj4oRFJRH8I[/quote]

https://youtu.be/nj4oRFJRH8I


Nieźle!! Jestem przekonany że osoby które jeżdżą tak sprawnie w terenie na dużych maszynach przeważnie mają wcześniejsze doświadczenie z lekkimi crossami, dzięki czemu posiadają już odpowiednie odruchy i umiejętności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-08 09:27:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
sfazowany napisał(a):
Nieźle!! Jestem przekonany że osoby które jeżdżą tak sprawnie w terenie na dużych maszynach przeważnie mają wcześniejsze doświadczenie z lekkimi crossami, dzięki czemu posiadają już odpowiednie odruchy i umiejętności.


Dokładnie, skill z nikąd się nie wziął, wiem, że ten kolega latał trialem, supermoto i enduro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-09 11:53:35 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Na wagę ciężką trzeba mieć skila i go ciągle podtrzymywać...
albo łapy pudziana... albo nie zjeżdżać z szutru i nie szaleć :)

A co do ADVałów:
Też jest o GjeSie :)
https://youtu.be/y9aK4JosmmA?t=26


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1632 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org