Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-12-07 19:37:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Gdybym poćwiczył to też bym tak potrafił :lol:
NIESAMOWITE


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-08 09:55:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4618
Obecne moto: jamaha pw 50
marcingda napisał(a):
Gdybym poćwiczył to też bym tak potrafił :lol:
NIESAMOWITE


też tak myślałem :mrgreen: ćwiczę 3 lata i już umiem stać w miejscu :D jeszcze ze 3 i będę umiał na kole jeździć :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-08 10:31:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Takie triki to już dawno robiłem za młodziaka codziennie na:
https://www.youtube.com/watch?v=48Dz6Wtm1Go


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-08 11:41:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4618
Obecne moto: jamaha pw 50
tuzmen napisał(a):
Takie triki to już dawno robiłem za młodziaka codziennie na:
https://www.youtube.com/watch?v=48Dz6Wtm1Go


8) katowałem i ja, ale na skill na realmoto się nie przełożyło, coś tu nie tak :wtf:

chyba trzeba kupić i zacząć trening od nowa:

https://store.steampowered.com/app/1290 ... emastered/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-08 14:35:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4618
Obecne moto: jamaha pw 50
Macau GP 2022

[quote]https://youtu.be/rlshWbSBR-8[/quote]

https://youtu.be/rlshWbSBR-8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-08 15:58:08 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
delta
też tak jeździłem 20lat temu
https://www.youtube.com/watch?v=sTmWVvYsFow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-09 08:15:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4618
Obecne moto: jamaha pw 50
tuzmen napisał(a):
delta
też tak jeździłem 20lat temu
https://www.youtube.com/watch?v=sTmWVvYsFow


Ooo Panie, kozak! Ile żyć Ci zostało? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-09 17:49:10 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Będziesz pan zadowolony! :-D
https://www.tiktok.com/@jezdzcamechanic ... 5002732038


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-11 11:35:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Mają zapał :thumbup:
https://www.youtube.com/watch?v=z8B4ATQ ... spannratte


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-11 14:09:35 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Ciekawe jak oni radzą sobie z parowaniem wizjera :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-13 13:07:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3828
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Janusz81 napisał(a):
Ciekawe jak oni radzą sobie z parowaniem wizjera

ja wciaz jeżdże, również przy ujemnych, wczoraj wracałem podczas opadów śniegu. moim rozwizaniem jest... niedomkniety wizjer. 1cm powoduje że nie wieje w oczy, a nie paruje.

generalnie jak chcesz to mogę sprzedać parę moich porad odnośnie jazdy zimą na moto:
- trzymaj się maksymalnie pionowo. może to wyglądać dziwnie jak w zakrętach zwieszasz dupę, ale im bardziej pionowo moto tym mniejsza szansa na lowslide.
- nie zmieniasz naglę prędkości. to oznacza zarówno że nie przyspieszaz ostro, jak i że nie hamujesz ostro. nawet silnikiem hamujesz z lekkim użyciem sprzęgła żeby nie zerwać przyczepności
- moto trzmasz na możliwie wysokim biegu i niskich obrotach. ogólnie latasz w zakresie 2-3 tys. w zakrętach kompletnie nie zmieniasz prędkości

teraz kwestie nawierzchni:
- jak masz mało uczęszczane, białe drogi jedziesz "pomiędzy kołami". zazwyczaj pod kołami furek śnieg jest ubity i prawie jak lód, na środku jest lużniejszy więc jest mniejsze ryzyko ze koło ucieknie w bok
- na bardziej uczęszczanych drogach zazwyczaj masz rogę posypaną. jeśli jest biała + piasek - jedziesz po piasku. jeśli czarna + sól (widoczna sól) omijasz sól, jest mega śliska
- nawierzchnia mokra oraz lód na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie - lśnią się. z tą tylko różnicą że mokra nawierzchnia lśni się raczej jednolicie, jako płaszczyzna. lód natomiast zawyczaj ma na drodze mniej lub bardziej grudowatą strukturę, lśni się nierówno, widac że zamarzając byl zgniatany przez koła, są ślady opon itp. Ogólnie jak masz lód z wygniecionymi śladami opon - to jest naprawdę dobrze przyczepny

no i moje ułatwienia techniczne:
- 100 koni i 60 Nm na kole to fajna zabawa latem, ale jak jest zima znacznie łatwiej opanować 12Km i tyle samo momentu. w tych warunkach mniejsza pojemność wygrywa.
- im niżej masz środek cieżkości, tym bardziej motocykl wychylisz w bok zanim się położy. Dla tego starasz się obnizyć środek ciężkości, stąd też kufer centralny zamieniasz na kufry boczne, a jak masz możliwość - na torby podwieszone na gmolach. A jeszcze lepiej jak wywalisz w zakręcie ten ciężar w bok, więc najlepiej jak ogólnie rezygnujesz z tobołów na moto, wszystko wozisz w plecaku, a sam starasz się lekko stać na nogach, wychylając całe ciało w bok tak żeby w zakręcie moto byo pionowe. stojąc nie obniżasz środka cieżkości ukłądu ty+moto, ale możesz sterować położeniem środka cieżkosci swojego w bok, więc to co nie możesz (środek cieżkosci moto) staje się mniejsze i mniej wychyla się w zakręcie. ogólna zasada to "nisko, lekko i najlepiej z opcją balansu". Tutaj skutery wymiatają względem motocykli.
- najlepiej jak masz opony zimowe (serio, to jak moje zimówki na N-maxie kleją nawet na białej drodze jest juz na poziomie magii a nie fizyki). natomiast jak nie masz rozmiarów, to opony które jak najlepiej odprowadzają wodę. Takie offroadowe 80/20 świetnie robią robotę - kanaliki się nie zapychaja tak bardzo błotem pośniegowym, a jednocześnie obszar kontaktu z asfaltem jest wiekszy niż na wielkich kostkach i bardziej jednolity.

a potem to już tylko jeździć, bawić się i często płukać motocykl na myjni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-13 14:39:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2022-09-05 14:54:33
Posty: 28
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF600-VFR800
Znam takiego co jeździł zima-lato skuterem 500-ką po W-wie do pracy i z powrotem... Niestety po dwóch szlifach i urazie kostki przesiadł się na komunikację miejską ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-13 14:43:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3828
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
no mi od 12 lat jeżdzi sie po trójmieście do roboty całkiem dobrze, w tym roku pierwszy zimowy sezon na 125 zamiast 600 i... widzę plus tego rozwiązania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-17 22:38:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
A mówili "Nie odpalaj w zimę", Misiek po ile te zimówki?

https://www.youtube.com/watch?v=L47gmQXxPeA

[quote]https://youtu.be/L47gmQXxPeA[/quote]

https://youtu.be/L47gmQXxPeA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-12-17 23:42:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dobry sposób na ułatwienie smarowania łańcucha :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org