Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-16 10:08:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Witam.
Mam problem z moim cotem.Szukałem odpowiedzi na szukajce forumowej,ale niczego konkretnego się nie doczytałem.
Sprawa wygląda tak,kupiłem T-cata wiosną zeszłego roku,aż do jesieni chodził jak złoto,potem zaczęły się problemy z odpaleniem.Diagnoza aku do wymiany,kupilem,niestety dałem się skusić na opcję ultraoszczędnościową(MLine za 120 zeta) i muszę go doładowywać prostownikiem.W związku z tym pytanie jest takie:
Jeżeli ładowanie mam wzorcowe i ze światłami i bez i na wolnych obrotach i na wyższych(14,3-14,7 V)to dlaczego aku się nie ładuje?
Czy regulator napięcia może się wieszać podczas jazdy?
Czy to może wina badziewnego akusia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kłopoty z prądem
PostNapisane: 2011-03-16 10:08:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-03-16 10:41:15 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Skoro doładowujesz prostownikiem i działa, to wychodzi na to że ci go po protu w moto nie ładuje. NIe masz róznicy czy masz światła czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 10:52:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
adbe napisał(a):
i na wolnych obrotach i na wyższych


czyli jak moto stoi zgaszone to masz 12,5v po odpaleniu masz 14,5-7 v więc ładowanie jest ok.
i jeśli rano akumulator masz padnięty to wina albo akumulatora albo instalacji która ma jakieś pływające prący które go rozładowują.

możesz kupić w jakimś norauto feuvercie lub nawet jakim hipermarkecie taki wskaźnik ładowania za kilkanaście złotych i sobie podłączyć i zamontować na kierownicy... będziesz wiedział, czy ci się podczas jazdy cyrki nie dzieją.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-17 00:52:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Upływności żadnych nie mam,mierzyłem kilka razy.
Zastanawiam się czy gdzieś nie znika mi "ziemia",powiedzcie mi czy po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon" zapalają się wam kontrolki oleju i rezerwy? Wydaje mi się że wcześniej się świeciły,a teraz tylko w czasie gdy chodzi rozrusznik.Chyba że ja już świruję.
W czasie jazdy światła świecą normalnie,kierunki działają,a mnie opadają gitary :(
Nie pomyślałem o tym wskaźniku ładowania,powinien wyjaśnić sprawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-17 01:17:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Z Mline jedyne co to warto wziąść filtr powietrza, a AQU to mają trupy, leży u mnie 10 sztuk, niektóre miały po 1-2 miesiące jak szlag je trafiał.


Dla mnie zrób tak, wypnij aqu z instalacji, zostaw na stole,, jak po nocy czy dwóch będzie miało poniżej 12.0V to masz odpowiedź. Na 99% trafiony jest aqu, nie trzyma pojemności i dlatego musisz go doładowywać. Jak nie chcesz kupować Yuasy, to kup Vartę która daje radę wszędzie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-02 22:41:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Ostatnio polatałem trochę w ciemnościach i światła świecą całyczas normalnie.Poprawcie mnie jeśli się mylę,ale gdybym nie miał ładowania to by nie świeciły chyba?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-03 01:29:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
Światła świecą nawet jak nie ma ładowania bo biorą prąd z aku,ale jak jest wszystko i pogazujesz na postoju to powinny jaśnieć,jak nie ma ładowania to zapłon też bierze też prąd z aku ale w pewnym momencie motor by zgasł i nic by już nie pomogło,ja miałem taki problem z ładowaniem w fzr 600 bo za słabo przykręciłem masę do płytki od regulatora napięcia,w kocie masa jest poprowadzona na stałe przez wtyczkę w regulatorze,regulator jest użebrowany i przykręcony do ramy po prawej wenętrznej stronie,sprawdź styki w regulatorze i styk regulatora z ramą,odkręć i przykręć go jeszcze raz,a jak nie pomoże to sprawdź sprzęta w serwisie akumulatorów,zmierzą ci pojemność aku,ładowanie itp. to wyjaśni czy to aku czy regulator.Ważne jest też czy twoje moto miało kiedyś glebę na lewą stronę i dekiel silnika po tej stronie został bardzo naruszony lub popękał,sprawdź alternator bo może świrować jak ma jakieś odpryski lub pęknięcia na zwojach,lub jest przestawiony względem koła magnesowego albo od niego przytarty i dekiel czy są w nim 2 tuleje ustalające go w odpowiedniej pozycji względem karteru


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-14 18:32:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
odświeżam mam taki problem ładowanie jest ( przynajmniej na postoju sprawdzane miernikiem, wzorcowe) aku trzyma prąd bo od ładowania tyg poźniej odpalam, ale jak jeżdżę i mam światła (jak zawsze) to w pewnym momencie aku sie rozładowywuje i kicha nie odpale już co to może być ? regulator napięcia do wymiany? nie wyglada na spalony ani nic poprawiłem styki itd ale sytuacja sie powtarza .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-14 19:18:32 
Jakie aku??


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-06-14 21:04:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
szczerze jakiś no name razem z moto go kupiłem już, ale ciekawi mnie dlaczego jak go naładuje trzyma prąd nawet przez tyg (najdłuższy okres co go sprawdzałem) a w trakcie użytkowania mimo ładowania ( 14.5 )się wyładowywuje po jakimś czasie, czytaj jakieś 4h jazdy na światłach bo bez świateł trochę dłużej ale to pewnie dlatego że mniejszy pobór.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-14 22:54:51 
Skoro ładowanie w normie - klemy trzymają dobrze - nigdzie nie masz przebicia... to zostaje jedynie aku...
Innej opcji na to nie znam - podmień aku od kumpla i zobaczy czy zrobi to samo...


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-06-15 07:08:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Ktos opisywal podobna sytuacje na forum i po wymianie regulatora wszystko wrocilo do normy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-04 20:59:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
po wymianie regulatora wszystko ok ;) dzięki Nemmo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-04 22:28:44 
Czyli ktoś coś majstrował przy instalacji i aku - bo regulator sam z siebie nie pada - to nie hąda :mrgreen:


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-07-05 15:57:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
miałem stare aku można powiedzieć zabytek może przez to


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org