Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-09-01 18:04:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
czyli rozsądne spuszczanie ma zalety i jest prawdą :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-01 18:04:23 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-09-02 07:48:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
Luterq napisał(a):
Delta81 napisał(a):
ale na tor? głupota

Przyjedź na tor, podejdź do grupy zaawansowanej gdzie na 30-tu motocyklistów 30-tu wyciąga z kieszeni ciśnieniomierze i spuszcza, a potem po każdej sesji dalej spuszcza lub pompuje, że to "głupota". :wink:

Jakiś miesiąc temu, na Lublin przyjechał gość na CBR1000RR, nagrzał opony, złożył w zakręcie i pojechał jak na oleju.... ciśnienie zmierzone w kilka chwil po paciakun ok 3,0 wystarczyło.



Rzeczywiście, gadałem wczoraj ze znajomym, który od dawna lata po torach i potwierdził. Na rozgrzanych oponach ma być tyle ile jest w serwisówce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-02 08:02:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
mieton napisał(a):
czyli rozsądne spuszczanie ma zalety



co wielu potwierdzi.... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-02 10:12:01 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
t_racer_ napisał(a):
mieton napisał(a):
czyli rozsądne spuszczanie ma zalety



co wielu potwierdzi.... :lol:

i żaden nie zaprzeczy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-24 00:14:50 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Ja teraz po tripie moim mam trochę wyższe ciśnienie i powiem, że jakoś pewnie się nie czuje, po tym jak już zrzuciłem wszystko z kota. Trzeba by mu spuścić trochę tego powietrza. Jak dla mnie idealnie jest 2.2-3 przód 2.4-6 tył.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-13 13:13:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-03-03 17:00:31
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha thundercat
ja tez wlasnie pompowalem a nabilem 2.3 tyl 2.5 tyl opona szer. na 180 i mysle ze tak bedzie... przez jakis miesiadz jezdzilem z 1.4 w tyle i sie tez w sumie przyzwyczailem nim pomyslalem ze cos dziwnie troche na zakretach:)

Edit:
pomylka 2.3 to przod:P

Edytuj swoje posty!
Nemo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-13 17:50:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
waldek23 napisał(a):
przez jakis miesiadz jezdzilem z 1.4 w tyle i sie tez w sumie przyzwyczailem


Dobrze, że nie zrobiłeś sobie krzywdy :) Ja tam mam 2.3 przód 2.6 tył bo jeżdżę głównie z plecaczkiem. Do tego mam w kieszeni malutki ciśnieniomierz i co 2-3 dni wkładam tak profilaktycznie sprawdzić czy nic nie ubywa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org