Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-11-19 19:01:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-11-19 18:40:56
Posty: 6
Lokalizacja: Rypin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 534848762
Obecne moto: yzf 750
Witam
Jako, że jestem nowy na tym forum chciałem się przywitać. ;) Posiadam Yzf od lipca i mam mały problem. Podczas jazdy gdy przyspieszam wszystko jest ok ale jeśli rozpędzam się na 6 biegu i na chwilę odpuszczę gaz i dodam go ponownie to motor zmuli (dzieje się to od 6-10 tyś obr) i po chwili złapie i dalej ciągnie. Po małej regulacji przepustnicy gdy dałem iglice na dół to motor przy obr 4tyś zaczynał się mulić i nie przyspieszał np jadąc na 6 przy 4 tyś obr zaczoł przerywać i się mulić musiałem zredukować do 4 i było ok ale wtedy nie było problemu na tych wysokich obr jak napisałem wcześniej. Proszę o poradę co można zrobić. Airbox w moim sprzęcie był nawiercany w celu tym chyba żeby dostawał więcej powietrza. Nawiercone dziury zakleiłem ale nic to nie dało. Moim zdanie moto cały czas dostaje za dużo powietrza.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-19 19:01:20 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-11-19 20:15:57 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Jak możesz wykręć jedną świecę i zobacz jaki ma kolor ceramika i elektroda, najlepiej jak byś tu wrzucił fotkę to będzie można coś więcej powiedzieć o składzie mieszanki itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-19 20:23:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-11-19 18:40:56
Posty: 6
Lokalizacja: Rypin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 534848762
Obecne moto: yzf 750
Ok jutro sprawdzę świece i dam znać. Koledzy a mam pytanie gdzie znajduje się śrubka składu mięszanki ? I nie wiem czy każdy z was posiada takie plastikowe podkładki pomiędzy oglicą a przepustnicą, one powinny być pod zabezpieczenie czy nad zabezpieczeniem ? Bo odgrywa to dość dużą rolę bo albo iglica jest bliżej dyszy głównej co za tym dostaje mniej paliwa a jeśli damy podkładkę pod zabazpieczenie to iglica idzie w górę i dostaje więcej paliw. Proszę o wiadomość jeśli ktoś ma dane na ten temat. Puki nie ma śniegu będę to sprawdzał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-19 21:20:28 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
To tak:
- sprawdzić stan filtra powietrza (czysty, nasączony) i szczelność całego dolotu (btw, masz owiewki? t-cat bez kompletnego dolotu znajdującego się pod czachą nie będzie dobrze jeździł, podejrzewam że YZF 750 tak samo)
- sprawdzić stan świec (czy nie są stare, wypalone), można sprawdzić czy iskra jest dobra na wszystkich świecach- niestety dokładniej nie bardzo da się to zrobić domowymi sposobami
jeśli warunki są spełnione to wyczyścić dokładnie gaźniki, sprawdzić czy wszystko jest całe i szczelne (np membrany czy nie są przesiane), wyregulować, zrobić synchro
i wtedy dopiero, jeśli nadal nie będzie ok, to szukać dalej przyczyn

Co do tych elementów przy iglicach- polecam nie zabierać się do gaźników bez serwisówki ;) a pewnie na necie sie jakaś znajdzie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-19 21:25:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-11-19 18:40:56
Posty: 6
Lokalizacja: Rypin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 534848762
Obecne moto: yzf 750
Ok Wielkie dzięki gaźniki jutro wyciągnę i rozbiorę, serwisówkę mam ale jest w języku angielskim i słabo są widoczne na niej szczegóły np te podkładki. Gaźniki raz już czyściłem więc co i jak wiem ;) W komorze pływakowej w korpusie gaźnika pod dekielkiem od pływaka jest jakaś śrubka od regulacji ale czy ona jest od składu mięszanki? Nie spotkałem się nigdy żeby była ona w tym miejscu. Jutro sprawdzę świece i gaźniki wyczyszczę i dam znać.
Filtr sprawdzałem jest czysty i moim zdanie jest to na pewno coś z paliwem, coś z układem dolotowym. Pracuje na każdy cylinder równo miernie. Co jakiś czas przy wysokich obr zakopci na czarno, myślę że to może być od zbyt bogatej mięszanki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-19 21:40:12 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Do Powitalni kolego - tam się witamy.
Skoro miałeś nawiercany airbox i podkładki pod iglicą - twierdzę że ktoś podrasował to moto na lepsze osiągi - dysze bym sprawdził czy masz oryginał - czy może dynojety, wyrzucił podkładki - jeśli w serwisówce nie występują i wrócił do stanu jak w oryginale - skoro po przeróbkach jest problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-20 20:04:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-11-19 18:40:56
Posty: 6
Lokalizacja: Rypin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 534848762
Obecne moto: yzf 750
to tak koledzy, świece wykręciłem była dość ładnie wypalona lekki brąz więc skład mięszanki itp było w porządku ustawiłem gaźniki według serwisówki iglice na środkowy rowek, dokładnie je wyczyściłem. Ale problem był ten sam, pomogło dopiero uszczelnienie filtra i w miejsce gdzie wlatuje powietrze wmontowałem gąbkę i problem ustał teraz moto śmiga jak dawniej. Jeśli problem by się pojawił dam znać. Dzięki za wszystkie informacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-21 11:59:54 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
czyli jednak mieszanka była za uboga skoro pomogło przytkanie airboxa w nieoryginalnych dziurach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-27 18:25:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-11-19 18:40:56
Posty: 6
Lokalizacja: Rypin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 534848762
Obecne moto: yzf 750
koledzy Jednak problem powrócił po około 100km trasie motor zaczoł tak chodzi jak czołg podczas wchodzenia na obroty strasznie przerywa i wolniej wkręca się na obroty,zmiana położenia iglicy nie daje zbytnich zmian po za tym że na I ząbku brakuje jej paliwa przy około 4-5 tyś, przy zdjęty airboxie jest gorzej znaczy prędzej brakuje jej paliwa ale przerywanie podczas wkręcania nie ustaje. Postaram się w najbliższym czasie nagrać film z pracy silnika. I na niskich obr poniżej 2tyś strasznie szarpie silnikiem. Trzeba przysprzęglić. Macie jakieś pomysły ? Co do stanu silnika to nie kopci na niebiesko itp tylko przy wyższych obrotach na czarno .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-27 19:32:00 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Zła dawka, wróżysz dalej z fusów czy wracasz do serii?
Reguluj, badaj objawy i kolor świec - kiedyś się uda.
Mało paliwa, raczej zmniejsz wlot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-27 19:45:47 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-11-19 18:40:56
Posty: 6
Lokalizacja: Rypin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 534848762
Obecne moto: yzf 750
Tak chcę wrócić do ustawień fabrycznych ale gdy ustawię gaźnik według serwisówki to nie robi to różnicy,nie chcę nic ulepszać po prostu żeby chodziła tak jak powinna a od kupna nigdy nie było idealnie, ale teraz to porażka. Myślałem nad zbudowanie wokuometra w domowych warunkach. U mnie bardzo cieżko reguluję się skład mieszanki ponieważ jest marny dostęp :/.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-27 21:01:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Tak chcę wrócić do ustawień fabrycznych ale gdy ustawię gaźnik według serwisówki to nie robi to różnicy,nie chcę nic ulepszać po prostu żeby chodziła tak jak powinna a od kupna nigdy nie było idealnie, ale teraz to porażka. Myślałem nad zbudowanie wokuometra w domowych warunkach. U mnie bardzo cieżko reguluję się skład mieszanki ponieważ jest marny dostęp :/.

czasem nie warto podcierać dupy szkłem i wstaw moto do serwisu co ma o tym pojęcie :mrgreen:

Podstawa to ustawić na serwisówkę, od czegoś trzeba zacząć walkę, później pomiary podciśnienia z tym co przedstawia serwisówka, sprawdzanie składu mieszanki, iglice rzadko się rusza, układ zapłonowy sprawdzić, może nie pali na któryś garnek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org