Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-04-14 19:51:15 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-04-14 19:46:02
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Cześć wszystkim, jestem nowy na forum.

Kupiłem niedawno Thundercata 2003 r w stanie ogólnym dobrym. Zrobiłem nim już ok 400 km i od niedawna zauważyłem że po rozgrzaniu nie trzyma wolnych obrotów, potrafi nawet zgasnąć. Jak je najlepiej ustawić, muszę ściągać bak żeby się dostać od gaźnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-04-14 19:51:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2024-04-14 21:44:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3879
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
falowanie na nagrzanym silniku to niekoniecznie musi być regulacja wolnych może być tak że masz niewyregulowane luzy zaworowe, rocznik 2003 ma jus troszkę lat, pytanie czy były regulowane czy nie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-04-14 22:35:49 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1514
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
W tym silniku jak i innych yamahach z tych lat często pękały krućce odlotowe. Tak więc powodów może być wiele trzeba eliminować po kolei


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-04-14 22:53:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2382
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Przeważnie gaźnikowiec ma pod bakiem przy gaźnikach śrubę do regulacji obrotów biegu jałowego, zazwyczaj jest dostępna do regulowania palcami, nie wiem czy u Ciebie będzie widoczna bez zdejmowania owiewki. Tak jak chłopaki piszą, powody nieprawidłowej pracy mogą być różne, jeśli motocykl jest w Twoim posiadaniu od niedawna to rozważ zrobienie serwisu gaźników, synchronizację przepustnic, sprawdzenie luzów zaworowych i weryfikację czy króćce dolotowe między gaźnikami a blokiem silnika nie są popękane i nie wpuszczają lewego powietrza. Można to też ocenić psikając jakimś łatwopalnym aerozolem na króćce dolotowe, np brake cleanerem. Jeśli króćce są popękane i zasysają lewe powietrze to zassą opary aerozolu i wtedy obroty powinny lekko wzrosnąć.

Regulacja obrotów biegu jałowego instrukcja użytkownika dla yzf600r
strona 6-18. Znajdziesz tam też sporo innych danych eksploatacyjnych, polecam przejrzeć całą.

https://cdn.yamaha-motor.eu/owner-manua ... U4TVE4.PDF

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-04-14 23:40:11 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1514
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Swazowany jak zwykle order za referat hyhy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-04-28 16:15:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-04-14 19:46:02
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Dzięki Panowie za porady, póki co udało mi się wyregulować wolne obroty pokrętłem i jest OK. Jeśli problem powróci znowu za jakiś czas będę sprawdzał możliwe dalsze problemy które zasugerowaliście


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-04-28 18:00:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2382
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dzięki za feedback, bezpiecznego szusowania ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org