Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-12-23 11:13:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-12-23 11:01:34
Posty: 15
Lokalizacja: ITALIA / BOLOGNA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TCAT600 .SHADOW 750
CIAO !! ,, MAM PROBLEM A MIANOWICIE TAK JAK JUZ NAPISALEM W TEMACIE, PROBLEM DOTYCZY WBIJANIA DRUGIEGO BIEGU NA WYSOKICH OBROTACH. BIEG 2 NIE ZAWSZE CHCE SIE WBIC... JAK MOTO NA JEDYNCE ROPEDZE DO WYSOKICH OBORTÓW A POTEM CHCE WRZUCIC 2- SLYCHAC ZGRZYT. WTEDY MUSZE ZEJSC Z OBORTÓW I BIEG WBIJA SIE OK. CZY WIE KTOS CO MOZE BYC PRZYCZYNA ?? OSTATNIO NA SKUTEK WBIJANIA OSTRO 2 BIEGU USZKODZIL MI SIE TEN ELEMENT WIDOCZNY NA ZDJECIU -------->
Załącznik:
SDC11578.JPG [95.69 KiB]
Pobrane 903 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-23 11:13:39 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-12-23 11:53:03 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Na wstępie caps lock na pozycję off proszę :D
Jest u nas regulamin gdzie pisze że należy się przywitać :D taka oznaka kulturki :D

Skrzynie biegów w Yamasze niestety ale nie lubią wbijania dwójki na bardzo wysokich obrotach.
Chcesz mieś skrzynię oki staraj się to robić w racjonalnych przedziałach obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-23 16:11:27 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2008-02-11 21:40:45
Posty: 1133
Lokalizacja: SI-SH-SK
Płeć: Kobieta
Telefon: 0700 :-)
Obecne moto: Yamaha
Stoodent dobrze pisze 2-gi bieg w Yamaha to czesta przypadłość. T-cat nie lubi wbijania 2-ki na wysokich obratach , bo albo wejdzie ze zgrzytem albo nie wejdzie. A z tego co piszesz to wnioskuje że to początek końca 2-go biegu w Twojej skrzyni chodź moge sie mylić . Mamy tu znawców na forum , napewno sie ktoś bardziej obeznany odezwie :-).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-23 16:16:16 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Tweety13 napisał(a):
Stoodent dobrze pisze 2-gi bieg w Yamaha to czesta przypadłość.

Hę? Nie stwierdziłem problemów z drugim biegiem (z innymi zresztą też nie) w jakimkolwiek zakresie obrotów.

Być może kiedyś faktycznie tak było ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-23 16:46:15 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2008-02-11 21:40:45
Posty: 1133
Lokalizacja: SI-SH-SK
Płeć: Kobieta
Telefon: 0700 :-)
Obecne moto: Yamaha
[quote="duddits"][quote="Tweety13"]Stoodent dobrze pisze 2-gi bieg w Yamaha to czesta przypadłość.[/quote]
Hę? Nie stwierdziłem problemów z drugim biegiem (z innymi zresztą też nie) w jakimkolwiek zakresie obrotów.

Być może kiedyś faktycznie tak było ...[/quote]


Z tego co widze masz w miare nowy motocykl :-). Kiedyś chyba na Ścigaczu czytałam artykuł, że Yamaha od bodajrze 2003 roku poprawiła żywotność skrzyni ,ale wcześniejsze modele , obojętne czy to był T-cat czy XJ czy coś innego , to z wszystkich marek (Honda, Suzuki...) Yamaha miała najsłabszą skrzynie a największą jej przypadłością był 2-gi bieg :-). Nie powiem ja też nie mam najmniejszego problemu z 2-gim biegiem , na jedynce moge ciągnąć na wysokie obroty i 2-ka wchodzi bez najmniejszych problemów , jaki i inne biegi :-).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-23 17:29:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-12-23 11:01:34
Posty: 15
Lokalizacja: ITALIA / BOLOGNA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TCAT600 .SHADOW 750
ok grazie ! ! wie ktos moze co mogłobyc pzyczyną wyłamania tego elementu podczas zmiany biegu??. dodam tylko ze naszczescie zaden z tych elementow nie dostał mi sie do skrzyni. a wyciagniłem go poprzez uzycie cienkiego magnesu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-23 21:33:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-25 22:10:17
Posty: 43
Lokalizacja: Leszno Wlkp.
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697379437
Obecne moto: FZS 600 99r
Wygląda mi to na popychacz dzwigni sprzegla. Widać mocno przegrzany byl z jednej strony i pekl przy wciskaniu sprzegła. Moim zdaniem brakuje Ci(lub się wytarła) kulki która łożyskuje popychacz z deklem kosza sprzeglowego. Fazer tak ma wiec kocurek moze też.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 09:57:42 
Poszukaj sobie kolego schematu budowy skrzyni w kocie - obejrzyj co i jak, pomyśl na jakiej zasadzie następuje zmiana biegów i zrozumiesz czemu tak się dzieje - a nie "drogie Bravo - pomocy" :mrgreen:
To co pękło to popychacz albo wałek za skrzyni - znak tego że moto nie ma lekko, a przyczyną nie była zmiana biegów na obrotach tylko wada materiałowa albo nieumiejętne używanie moto.
Propozycja - naucz się używać swój motocykl :wink:


Góra
  
 
PostNapisane: 2010-12-24 12:54:46 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
i to mowi ten,ktory dzivke "umiejetnie " uzywa :wink:
ja problemy z dwojka tez mam - ale to ,mowiac za miachem,nieumiejetne uzytkowanie moto :)
tyle,ze w hądzie /znowu ten miach / nigdy mi sie nie zdazylo..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 14:46:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
też miałem problem z wbiciem na wysokich, postaraj się to robić dokładnie według sztuki zmieniania biegów, Ja do tego jeszcze dobrze ustawiłem sobie dźwignie zmiany, że fajnie szybko mi się mienia ;) po prostu ustawiłem ja niżej że łatwiej wywiera się nacisk przed zmianą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-27 22:35:19 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Przerabiałem oba tematy. Ułamany popychacz sprzęgła, uszkodzony w wyniku przeskoczenia za luźnego łańcucha na zębatce i ułamania wyżej wymienionego popychacza. Co do skrzyni, albo Ci się sypie, albo do bani zmieniasz biegi. Stawiam, że skrzynia nigdy nie była robiona w związku z czym się sypie i tylko zdecydowane i mocne wbijanie drugiego biegu może wydłużyć jej żywot, a jak była robiona to znaczy że tą też zajedziesz nieumiejętną zmianą biegów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-27 22:56:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-12-01 21:09:36
Posty: 92
Lokalizacja: Wałcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nokia
Obecne moto: KAWASAKI Z750S
stoodent1 napisał(a):
Chcesz mieś skrzynię oki staraj się to robić w racjonalnych przedziałach obrotów

a jeśli można wiedzieć jakie są odpowiednie obroty do zmiany biegów ?????? chodzi mi o przedziały obrotów na wsystkich iegach zgóry dzieki i pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-28 10:53:25 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Nie wal do odcięcia tylko do ok. 6k
W sumie to nie jestem jakimś tam prorokiem i nie wiem ile Tobie będzie dobrze.
W moim byłym fazerze tak było dobrze czyli między 5-7 tysięcy z 1 na 2.
Można niżej można wyżej to zależy od egzamplarza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org