Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-16 12:00:36 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-11-06 18:22:04
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Witam
Wczoraj rozebralem silnik poniewaz nie bylo cisnienia w cylindrach i glowica idzie do remontu. Przy okazji pokazalem dla mechanika tloki i mowi zeby przydalo sie zmienic pierscienie i mam pytanie czy ktos wie gdzie moge dostac tanie pierscionki? na allegro nic nie bylo, znalazlem taka strone z pierscieniami http://www.wossner.pl/product.php?id_product=2459 ale czy one sie nadadza to nie wiem bo nie znam dokladnego rozmiaru pierscienia :( Takze prosze o pomoc :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pierscienie do kota
PostNapisane: 2011-03-16 12:00:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-03-16 12:49:34 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Ja bym nie szukał tanich tylko dobrych, to nie silnik na którym można oszczędzać, 13tys obrotów to już nie byle co... Jaki masz przebieg tego swojego silnika? Na pewno opłaci Ci się go remontować? Podejrzewam że jak głowice i jeszcze pierścienie robić to chyba taniej by wyszedł zakup drugiego
Wossner to znana marka, średnica jest odpowiednia, no ale trzeba by jeszcze znać wymiary samych pierścieni oryginalnych żeby mieć pewność... A jak nie te, to zawsze pozostaje ASO Yamahy i oryginały.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 16:44:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
wojtek_lbn napisał(a):
Na pewno opłaci Ci się go remontować? Podejrzewam że jak głowice i jeszcze pierścienie robić to chyba taniej by wyszedł zakup drugiego


No tak, ale jak swój zrobi to będzie pewien, że jest w 100% sprawny ;)

Zadzwoń do ASO i się zapytaj. Moim zdaniem drogie nie będą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 16:57:33 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-11-06 18:22:04
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Przebieg? Ta kwestia w naszym kraju jest bardzo rzadko prawdziwa. Po korbowodzie widac ze przejechal dosc sporo, kupic drugi silnik? moze i taniej ale jak przejade 10 tys. na nim to troche malo, a tu zrobie to bede mial pewne i duzo przejade. Takze jakby ktos jeszcze podpowiedzial procz ASO (bo tam napewno jest drogo) gdzie moge dostac tanie pierscionki :?: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 17:56:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
stypi-17 napisał(a):
procz ASO (bo tam napewno jest drogo) gdzie moge dostac tanie pierscionki


PISTON RING SET(ST 4JH-11603-00-00 $27.90 x 4 szt

jeśli to jest drogo to taniej to tylko z drutu sam sobie drobisz...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 18:52:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-28 15:05:28
Posty: 140
Lokalizacja: Turek
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: simson sr80
www.fpt-prima.com.pl
zadzwoń zapytaj, sprawdź tylko wszystkie rozmiary pierścienia oczywiście trzeba znać... Jak masz możliwość najlepiej pojechać z tłokiem bo maja sklep firmowy przy zakładzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 20:22:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
PRIMA nie ma pierścieni do silników wysoko-obrotowych i nie produkuje z tego co wiem nikt w naszym kraju takich co by się sprawdziły, nawet TOMRING z Poznania i inne firmy siedzące w tej technologi od lat.

Ja Ci powiem tak, co Ci dadzą nowe pierścienie do starej gładzi?? ani się to nie dotrze ani długo nie popracuje, jedyna szansa przechonować cylindry, żeby była ostra ładna jodełka, dopiero nowe pierścienie i może się to ułoży, powtarzam może. Ale pojawi Ci się pewien problem, po przechonowaniu cylinder straci 0,02mm , więc luz zamka , luz tłok/cylinder będziesz miał większy.

Moja rada, jak już robisz głowice, to znajdź używany dół w dobrym stanie, kolega mój powielił Twój błąd, dał nowe pierścienie do starej gładzi, kompresja wzrosła, spalanie oleju zostało w normie takiej jaka była, ale to jest myślę kwestia 10-15 tys km i temat powróci.

Mechanika samochodów to nie motocyklowa.

Kolega wziął te pierścienie od PRIMY, ale jego moto to stary GS 400 z 1978 roku, który nie kręci się nawet 2/3 tego co kot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 20:44:52 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
wojtek_lbn napisał(a):
Na pewno opłaci Ci się go remontować? Podejrzewam że jak głowice i jeszcze pierścienie robić to chyba taniej by wyszedł zakup drugiego
Szopix napisał(a):
No tak, ale jak swój zrobi to będzie pewien, że jest w 100% sprawny ;)

Wojt@s napisał(a):
Ja Ci powiem tak, co Ci dadzą nowe pierścienie do starej gładzi?? ani się to nie dotrze ani długo nie popracuje, jedyna szansa (...)

Mniej-więcej to miałem na myśli pytając o przebieg. Bo co z tego jak zrobi się głowice i pierścienie, jeśli nie robisz wszystkiego, a do tego silnik swoje przelatał i tak naprawde może się wysypać dowolna inna część w nim przy odrobinie pecha? Wydasz z 1000zł na remont, a za tyle idzie inny silnik kupić.
Tak w ogóle, jak to jest że nie masz pierścienia żeby zmierzyć, a były one ocenione jako do wymiany? Czyżby mechanik ocenił telepatycznie, nie widząc ich? ;)

a tak na marginesie- ciekawe jaki jest rekord przebiegu silnika w Kocie? ale w kocie dokładnie, a nie któregoś pokrewnego :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 20:57:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
wojtek_lbn napisał(a):
ciekawe jaki jest rekord przebiegu silnika w Kocie?


ja mam 78 tysięcy, ale mój ma kompresję, nie bierze oleju, nic nie stuka i nie puka a II nie była jeszcze robiona, więc zakładam, że nie jestem rekordzistą... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-17 10:02:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-12-11 19:17:02
Posty: 55
Lokalizacja: Włocławek/Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kot
Luterq napisał(a):
wojtek_lbn napisał(a):
ciekawe jaki jest rekord przebiegu silnika w Kocie?


ja mam 78 tysięcy, ale mój ma kompresję, nie bierze oleju, nic nie stuka i nie puka a II nie była jeszcze robiona, więc zakładam, że nie jestem rekordzistą... :lol:


Ja miałem też cos ok 80k i dwójeczki brak, lecz silnik zdrowy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org