Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-03-28 22:31:51 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
Furman244 napisał(a):
Jeszcze jedna sprawa, wiem ze śruby wału teoretycznie są jednorazowe, ale czy to konieczna wymiana czy po prostu "zaleca sie" ? p.s. motocykl szykuje do sprzedaży wiec nie chce wydawać na coś co nie jest konieczne.


przy silniku każdą śrubę zalecają wymienić po odkręceniu chyba ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-28 22:31:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-03-28 22:56:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Skoro szykujesz moto do sprzedaży to przecież nie trzeba się przykładać do remontu... :roll:
Połowę śrub olej, resztę wkręć starych, zalej olejem z biedronki i będzie git -> bo przecież ktoś i tak go kupi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-28 23:20:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-06 08:07:18
Posty: 192
Lokalizacja: krakow
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600r tcat
haha i tu m.in. dlaczego cenie swojego kocura (na sprzedaż to po co zrobic dobrze-byle by sie trzymalo kupy i tez bedzie :sniper: )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-29 10:07:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-11-21 23:46:14
Posty: 79
Lokalizacja: Fajsławice/k.Lublina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderKociak
estewes napisał(a):
Nic się nie stresuj,ja mam ponad 80 tysięcy na liczniku i nic się nie dzieje(odpukać w nie malowane).Kiedyś rozmawiałem z kurierem który jeździ FZS i miał 160.000 km zrobione bez awaryjnie :wink:

ale w kociaku jest trochę inaczej :|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-29 12:54:00 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
wbubicz napisał(a):
ale w kociaku jest trochę inaczej :|

Niby co jest inaczej? Silniki są bliźniacze. Ten w kocie też pewnie pojeździ dobrze ponad 100tys km. Powtarzam po raz n-ty- zdychająca dwójka to nie jest wada modelu. Może skrzynia nie jest idealna, ale jak się jej używa tak jak trzeba to nic się nie będzie psuło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-29 13:39:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
wojtek_lbn napisał(a):
Niby co jest inaczej? Silniki są bliźniacze.

W takim razie pytanie za 100pkt. Dlaczego jeszcze nikt na tym forum nie robił dwójki w fazerze? Był kiedyś temat: "wypadająca 2ka w fzs"? Za to w kotach problem pojawia się regularnie :)
Ja czytałem że to wada fabryczna thundercata że prędzej czy później 2 jest do roboty ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-29 14:22:02 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Sam znam 3 przypadki fzs z 2jką robioną - żaden na forum nie był. Leci tak samo...
Tylko przeznaczenie sprzęta - jego wygląd i katowanie jest troszkę odmienne.
Kota ludzie podciągają pod sporty - i zarzynają , fzs bardziej pod turystę - więc katów na fzs jest sporo mniej niż na tcatach - tak wg mnie.
Większość starszych moto ma problemy ze skrzyniami - dlaczego? - bo na tych tańszych - czyli starszych wszyscy się uczą... Ja bym tak to tłumaczył...
W kawach pękają ramy - bo pękają... w hondach , yamahach i suzukach też... nie ma wyjątków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-29 14:36:42 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
No i mnie miąchal uprzedził. Nic dodać nic ująć- dwójki padają w wielu motocyklach, z powodu katowania i braku umiejętności, a nie wad. Gdyby była to wada, to 50-70, może nawet 90% motocykli miałoby taki problem. A ma mały ułamek. O kocie co najwyżej można powiedzieć że skrzynia niestety nie jest kuloodporna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-29 22:52:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-05-26 14:37:40
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
miąchal napisał(a):
przeznaczenie sprzęta - jego wygląd i katowanie jest troszkę odmienne.
Kota ludzie podciągają pod sporty - i zarzynają , fzs bardziej pod turystę - więc katów na fzs jest sporo mniej niż na tcatach - tak wg mnie.
Większość starszych moto ma problemy ze skrzyniami - dlaczego? - bo na tych tańszych - czyli starszych wszyscy się uczą... Ja bym tak to tłumaczył...

Święta prawda ! Jak nie będziecie go cisnąć i uczyć sie wbijać 2ki stojąc na kole bez sprzęgła to będzie dobrze...:] ja już wiem że to nie jest motocykl do tego typu zabawy (ale nauczyłem sie jechać od świateł do świateł na kole gumie :P). Sam kupując ten motocykl sugerowałem się bardziej jego wyglądem i ceną niż jego prawdziwym przeznaczeniem. Wiec nie mam pretensji że 2ka zaczęła wypadać bo dałem mu "w kość".

rhazz napisał(a):
Połowę śrub olej, resztę wkręć starych, zalej olejem z biedronki i będzie git -> bo przecież ktoś i tak go kupi
jak mnie drażni ze na tych forach wszyscy sa tacy święci. Ja nie mam zamiaru robić tego na odwal sie, dlatego sie pytam czy jest to konieczne czy nie i dopytuje sie żeby było wszystko ok i nie chce wsadzić kogoś na minę. Jak trzeba to wymienię przecież, ale jest różnica jak się robi moto dla siebie, a jak na sprzedaż. Skoro czegoś nie trzeba koniecznie wymieniać, to nie będę bo nie chce bys stratny. Gdybym robił dla siebie to bym wymienił wszystko nie licząc sie z ceną (bo przecież silnik już rozebrany)

dobra ale nie zbaczajmy, bo nie to jest celem tego tematu....


Macie koledzy jeszcze jakieś uwagi i ostrzeżenia przy składaniu silnika ? Na coś szczególnie zwrócić uwagę ? Wiecie może z doświadczenia co można łatwo zepsuć czy źle włożyć itp ? robił ktoś taką operacje z was ?


p.s. miąchał - manual wydrukowany a klucze już zajumane z roboty już dawno ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 02:07:15 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Był jakiś święty od szczerości?... bo ja się nie znam?

Cytuj:
Skoro czegoś nie trzeba koniecznie wymieniać, to nie będę bo nie chce bys stratny. Gdybym robił dla siebie to bym wymienił wszystko nie licząc sie z ceną (bo przecież silnik już rozebrany)


Sprzedaj tak jak jest, odejmij za naprawę dwójki.
Nie będziesz stratny, przecież nauka kosztuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 08:49:29 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Mi się do tej pory wydawało że albo się robi dobrze albo drutuje - i innych opcji nie ma.
Napisz w ogłoszeniu potem że żydziłeś żeby go zrobić po taniości...
Skoro rozebrałeś - to składaj, jak już rozebrany to dopiero pomocy? - jak już prawdopodobnie głowice pokrzywiło bo odkręcałeś bez kolejności, jak ugięty masz kosz sprzęgłowy bo na klucz do kosza szkoda było, czy inne kruczki o których się ludzie dowiadują później od mechaników.
Śruby wkręć w tej samej kolejności i w miejsca gdzie były - koszt zakupu nowych przerasta wartość używanego pieca. Powodzenia
Jak dla mnie temat umarł, tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 10:03:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-14 13:28:29
Posty: 30
Lokalizacja: Zambrów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kot
Nie chcesz być stratny to po co się za to brałeś? Rozwalisz reszte jak miąchal napisal i będzie cie to drożej kosztowalo.
Jak już robisz to zrób jak trzeba i w aukcji napiszesz że wyremontowana skrzynia posłuży przez długi okres użytkowania moto.
A nie maniaje odwalisz a i tak koszta zębatek i uszczelek musisz ponieść.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 13:27:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
odzi_2005 napisał(a):
Jak już robisz to zrób jak trzeba i w aukcji napiszesz że wyremontowana skrzynia posłuży przez długi okres użytkowania moto.

Spoko spoko, za miesiąc ktoś wrzuci tu linka z tym kotem do oceny :P I wtedy od razu wyjdzie na jaw, że kolega żydził na naprawie pieca ;P Co się odwlecze...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 15:13:02 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Dajcie już spokój, śruby to pikuś. Chodzi raczej o podejście - po polsku i po taniości...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 21:08:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-05-26 14:37:40
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Po raz kolejny pisze, ze nie wam oceniać moja moralność!!! Załóżcie sobie temat o moralności polskich motocyklistów i tam się wypowiadajcie i narzekajcie. Nie chce tez się tłumaczyć ze wcale nie odkręcałem śrub po kolei i ze mam zarówno klucze do sprzęgła jak i do inny elementów i wszystko robię z mechanikiem. Ale generalnie NIE O TO CHODZI W tym TEMACIE. Napisałem proste pytanie, bo może sa ludzie bardziej doświadczeni i pomogą mi uniknąć głupich błędów. Widzę koledzy że jesteście tutaj "stare wygi" wiec pewnie mnie zaraz zaszczekacie. ALE FORUM MA POMÓC MI UNIKNĄĆ BŁĘDÓW A NIE MNIE OCENIAĆ !!!! Jeżeli uważacie ze nie trzeba wymieć wszystkie śruby w silniku to to napiszcie, jeżeli uważacie ze trzeba sprawdzić coś to proszę o podpowiedz.

odnośnie śrub już ją dostałeś... serwisówka prawdę mówi - ekonomia podpowiada


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org